- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LG LCD és LED TV-k
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- HP notebook topic
- Raspberry Pi
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen notebookot vegyek?
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
it Nem csak a piaci értéke alapján lett újra a világ ura az Apple, márkaértékben is almás vállalat a legjobb.
-
MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
ma Merőben szokatlan lenne, ha a Samsung nem Qualcomm vagy Exynos szettet használna a prémium termékvonalon, de a Geekbench szerint mégis ez lehet a helyzet a Tab S10+ esetében.
-
Elden Ring - Túl a 25 millión
gp Nagyon sokan beszerezték a játék a megjelenés óta, alig egy hét múlva pedig végre befut a várva várt DLC is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KMT
addikt
-
KMT
addikt
válasz Dazsar #205939 üzenetére
Kell a meleg neki, hogy ki tudjon égni a részecskeszűrő valamennyire. Vagy ha épp regenerál, akkor végig tudjon futni. Meg persze hogy az olaj is kellően át tudjon melegedni. Szerintem az a 20km/indítás már elég jó lehet dízelre, de határeset. Nyilvánuljanak meg a többiek is.
Olcsóbbak a dízelek, kevesebbet esznek (persze picit drágább lenne literje), viszont alkatrészben többet lehet rá locsolni. -
Szada85
aktív tag
válasz Dazsar #207223 üzenetére
"mert hát az elég sok mindent elárul a motorról ha zabálja már..."
Pedig ha felcsapod gyakorlatilag bármelyik autó kézikönyvét lesz benne egy bekezdés, amiben (ugyanígy saját magukat "védve") le van írva, hogy az olajfogyasztás akár 1L/1000km-ig "teljesen normális", és elöfordulhat...
Ezek után ilyen "kikötést" szerintem semmilyen jóérzésü ember nem lenne hajlandó aláírni.
-
-
-
Paxker315
addikt
válasz Dazsar #207744 üzenetére
Vagy felhasználás jellege? Én évente 5-10 ezer km-hez bevállaltam a 2.0tdi-t, mert. Legrövidebb utam eddig 90 km volt az autóval. Tegnap kb 250. Rendben, hogy hetente 1-2 alkalommal kell az autó, de városban pont soha nem használom, rövid távokra szintén megkerülhető, viszont a rugalmasság, amit a hosszabb utakra biztosít, mindenképp "mellette szól". Szerintem nem az abszolút futásteljesítmény, hanem a felhasználás jellege hangsúlyosabb.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
KubanitoS
veterán
válasz Dazsar #207748 üzenetére
Itt már hitvallásról is szól a dolog, nem csak a logikáról. A dízel motorok eredetileg az erőgépekbe, traktorokba, kamionokba készültek a magas nyomaték (ez kell a súly könnyed mozgatásához) és a viszonylag alacsony fogyasztás eléréséhez (benzinessel összehasonlítva).
Utóbbi miatt jelentek meg a személyautókban is: kevesebbet esznek, de a megfelelő használathoz nagyobb távokat kell velük megtenni. Nem arra lettek tervezve, hogy kis távon, városi tötymörgésben használják őket.Sokan a mai napig letraktorozzák a dízeleket, egy Ferrarit, ami az élményautózásról körberöhögnének dízel motorral. Lehet még folytatni, de a lényeg érthető.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó