- Milyen notebookot vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- RAM topik
- Milyen processzort vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #132756 üzenetére
Kicsit több infó kéne. Évjárat, keret, felhasználási kör, ilyesmik.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
alázógyík
őstag
válasz BUZZLGHTYR #132756 üzenetére
Ebből a Clio jócskán kisebb.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz BUZZLGHTYR #140824 üzenetére
Útiköltségnek ~100 ezret rászámolhatsz, üzemanyag, rendszám, kaja...stb.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BUZZLGHTYR #141067 üzenetére
Ha nem fog rohadni annyiért, és a motor jó, akkor vegyes.
Ha bármelyik is kétséges, inkább a vételárat noveld, mintsem kaszniztasd majd, vagy motorgeneralra locsold majd a pénzt számolatlanul. -
nagyúr
-
roberto211
őstag
válasz BUZZLGHTYR #141073 üzenetére
500ert már van esély hogy kifogsz egy jó példányt tehát hajrá, ,
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BUZZLGHTYR #141573 üzenetére
Volt 1,8T B5.5-öm nagyon szerettem. Nem hibátlan konstrukció de szépen szedi a pacskert.
Ezek a sarkalatos pontok: karbon képződés az olajkádban, olajpumpa szívókosarában (nem jut elég olaj akkor hengerfejes lesz), tud repedni a turbó, rángat a gyújtótrafó hibája miatt, kényes a hűtésre.
372k km-rel lett eladva ez idő alatt a turbó repedés jött össze a fenti listából meg gyújtótrafó hibája. Illetve ette már az olajat de ennyi km után nem csoda mondjuk...
Focvis: Lexus is kokszosodik arról sincs sok szó. Hivatalos márkaszerviz a vegyszeres átmosást javasolja (illetve csak ezt a megoldást alkamazzák). Diószórás kéne de a
Táltos BandiTotálkár Tibi nem vállalta (gondolom mert Lexust még csak fényképről látott).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
-
Integrale
veterán
-
kovacsroli
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #149020 üzenetére
Al Capone Cadillac-kel járt, mr baszta suzuki swifttel.
Szóval swift kell neked.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #149020 üzenetére
Mifelénk leeginkább lerúgott 5-ös BMW-k (E61), A6-ok (C6 Typ 4F), A8-ak (D3 Typ 4E), szakadt E-Mergák (W211).
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Atomgeszi
veterán
válasz BUZZLGHTYR #149020 üzenetére
Örök kedvenc, persze kizárólag olyan felnivel, ami akkor is forog,ha megállsz. -
Qru
MODERÁTOR
válasz BUZZLGHTYR #149267 üzenetére
Attól függ, mire kell a kocsi. Városban rohangálni vagy nagyobb távokat mennél?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BUZZLGHTYR #149269 üzenetére
Városi használatra inkább a benzinest venném (lassan melegszik be és sokat fog járni hidegen ami sem a turbónak, sem a fogyasztásnak nem tesz jót), ha meg külföldre mész akkor pláne. Sok német városból ki lesznek/vannak tiltva az öreg dízelek.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #174348 üzenetére
300-nál nullázza magát, ez alapján valószínű félmillió km körül jár. 68 lovas G4 SDI DUS váltóval 3000@120.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #174350 üzenetére
Talán már kuplung és pár szimering kellhet neki 300 körül 3000 nem gond, ha negyed tanknál telerakod, üresre járatva az adagoló túlmelegszik. G3-nak a legnagyobb baja a rozsda lesz, esetleg Octavia pl. már galvanizált.
Úgy tűnik, hasonló az áttétel [link]
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #174358 üzenetére
Rozsda, rozsda, rozsda. Ja, és korrózió Ezek több éve csúnyán rohadni tudnak... Kipu, kartergáz, tetőkárpit amit talán megnéznék még, amúgy az első koptató szeret kijönni (egyik képen lóg is). Jszp lekérdezés alapján ebben 2016-ban volt 600k, aztán mintha rossz lenne az óra, mindenesetre km akad bőven Személy szerint ragaszkodnék egy alsó motorburkolathoz is, ha elkopik a szíjtárcsa, nagyon tud nyikorogni
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #174362 üzenetére
Első 300k erejéig van TOTAL felirat, aztán mikor átfordul, utóbbi eltűnik, és a második 300 alkalmából kiakad. Képek szerint mintha kijelző hiba lett volna, talán cserélt műszeregység.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #174364 üzenetére
Rozsda szempontból érzékeny területeket illetően némi ihletet adhat: [link]
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz BUZZLGHTYR #174350 üzenetére
Nem tartom valószínűnek hogy SDI , ez valószínű sima D tehát kamrás dízel, csak van az a réteg akinek a szívó dízel mindig SDI a TD meg rögtön TDI .
G3 bol csak a AEY motorkód volt SDI az utolsó 2 évbe amibe talán beleférhet ha valóban 95 os de akkor is inkább valószínű a DKamrás motort 3000 felett nem érdemes járatni inkább alatta a bemelegítésre kényes, pikk pakk hengerfejes lesz ha hidegen megrúgod, ha figyelsz rá millió km lefut, a hirtelen gázadásokat melegen sem kedveli egy kamrás dízel se.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #174378 üzenetére
[link] légy bátor
-
nesa
veterán
válasz BUZZLGHTYR #174378 üzenetére
Nem kell félni tőle.
#174377) molnarpeter
Szinte biztos voltam benne
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #176653 üzenetére
ennyiert inkabb vennek egy 1.9 16v JTDm 150lovas FL156 SW-t
az "megy" is, tuti nincs benne 430k+ km, meg nem egy kifejezetten hirhedt szethullos motor van benne101loeros dizel SuperB 1430kg es 13.2sec alatt van kilon vele
több drón kell ;P
-
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #176655 üzenetére
Jobb és bonyolultabb futómű van alatta mint mondjuk egy astra alatt, de egyrészt nem kell mindent egyszerre cserélni, másrészt nem a legolcsóbb hulladékot kell belerakni és akkor tartós(abb) lesz.
-
hobizoli
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #176655 üzenetére
300k
de 300k szerintem akkor sincs, ha a 4 lengescsillapito is cserelve van Bilstein-re
100k korul van a teljes elso-hatso lengokar kit hozzaAR-ban egy felso lengokarral van tobb elol technika, mint egy sima MacPherson rendszeru futomuves autoban, meg toronycsapagy helyett toronyszilent van, ugyhogy olyan tul nagy trukk nincs benne
de mondjuk pont a B5-s Passat az, ami a Superbéla alapja is, ahol elol a Multilink futomuben ketto lengokar is van oldalankent fent
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
soldi3r
veterán
válasz BUZZLGHTYR #176653 üzenetére
A legnagyobb gondja, hogy ritka. Keves bontott cucc lesz hozza. VAG vonalon inkabb egy 3B Passat vagy egy merettel kisebb A4 B6. De talan a Jettakat es az O2-ket is erdemes nezegetni.
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #176653 üzenetére
Csapágyat kell csak cserélni, utána jó. DPF-es kerülendő, PR kódokat érdemes lehet ellenőrizni. Ennyi km-rel mondjuk nem életbiztosítás.
-
válasz BUZZLGHTYR #184238 üzenetére
500eFt-ért megbízható autót nehéz lesz ajánlani, Ausztriában lerobbansz kifizeted az autót mégegyszer a szerelőnél. Ennyi idős autónál inkább valami szívóbenzinest néznék, lehet több lesz az üzemanyag költség, de kevesebb a hiba lehetőség.
Meg ez mennyi km-t jelent? Mert nem mindegy, hogy Bp- Salzburg, vagy Sopron- Bécs[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BUZZLGHTYR #184238 üzenetére
Esetleg vmi szívódízel... Az SDI-k elég strabíró konstrukciók.
#nincsbennetarcsi
-
Tin
veterán
válasz BUZZLGHTYR #184238 üzenetére
Vagy kivesz az osztrák rendőr a forgalomból, aztán rögtönzött "műszakival" megbüntet párezer euróra.
-
Core2duo6600
veterán
válasz BUZZLGHTYR #184238 üzenetére
Focus 1 esetleg ?
Szintén benzinestGigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz BUZZLGHTYR #184238 üzenetére
Focus 1 esetleg ?
Szintén benzinest(#184269) Tin
Majd az összes kút a moltól veszi, hogy lenne köztük jelentős különbség.
Ha maga a kút tartályai koszosak, nem karbantartottak az lehet magyarázat, de ez független attól, hogy melyik finomítóból jön a nafta.(#184320) Tin
Azért nem kell tömegesen cserélni az akksikat, ha a felhasználó nem teljesen hülye, akkor nem lesz baja.
Legtöbbet azzal segítesz az akksi élettartamának, hogy csak akkor töltöd ha szükséges, nem szabad minden nap 100 % ra tölteni, ha nem használod ki a hatótávot.
Villámtöltőt meg csak igény esetén, hosszú utakon(#184392) emvy
Valóban félreértik, de te is, mert pont a rövid városi futások miatt tellik meg a dpf, és mivel rövidek a futások nincs alkalma a rendszernek a regenerációt elvégezni (hogy elinduljon a folyamat üzem meleg motor kell, min. 50 km, és vagy 20 percen keresztül 2500-3500 as fordulat), amihez kell az autópálya tempo, de min országúti rendszeresen, szükség esetén egyel alacsonyabb sebesség fokozatbanPont annál nem lesz baj a dpf el aki sokat megy, évi 50 000 essx futás amit említesz sok pálya nélkül nem jön ki.
(#184413) sk
Valami szívó benzinest, ennyiért már állapotot veszünk, a km számlálót meg se nézd, ne rohadjon az a legfontosabb, inkább manuál váltósat ott talán kisebb a rizikó, és figyelj az autó előéletére, bár ennyi idősen majdnem lehetetlen ezt átlátni.
Audi felejtő, mivel premium autó volt újkorában, ezért használtan is annak megfelelő a fentartása.
Octáviákra is ránézhetsz talán a gen 2 is akad ennyiért, elég sok van belőle, így talán találni egy nem teljesen leharcolt példányt[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #186097 üzenetére
Nem kicsit.
Új hozzászólás Aktív témák
- IKEA Malm íróasztal - nyír
- Rowenta X-Force Flex 9.60 Aqua 4in1 kéziporszívó
- Metabo 4Ah LiHD akksik eladóak - 2db, vadiúj, 0km-es, 0 töltésű 2023.04 havi gyártás
- Delonghi Rotofry forgókosaras fritőz olajsütő F28311.W1
- Economy takarékos vízszűrős zuhanyrózsa! Klórszűrő zuhanyfej dobozában nagyon szép állapotban eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen