- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen monitort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz outsiders #99796 üzenetére
1.8-as mondeonk volt, igaz nem ez az új bálna mondeo, hanem az előző generáció, de szuper kis kocsi volt, jól ment, a fogyasztással se, de az egész kocsival a 4 év alatt semmi probléma nem volt. Szóval az 1.8-as ford motorra +1.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz outsiders #99800 üzenetére
Én fél éve vettem pont ilyen civicet amit ti néztek. Ha szerinted ez túl van árazva, akkor ajánlom figyelmedbe a 6gen vti-t
A 7gen sedanok jók, de valóban 1M alatt nem lehet kifogástalan példányt találni. Én 760-ért vettem, de átírással, olajcserékkel, új gátlókkal, új szélvédővel már bőven millió fölött járok. És semmi komoly baja nem volt.
Pedig az 1.6 sedan jól megy, tágas, keveset zabál, bár azt tegyük hozzá hogy alkatrész alig van és az is drága.
Buster17 gugli maps tud ám olyat, hogy ha bepipálod, hogy fizetős utak elkerülése akkor csak az ingyenes pályaszakaszokra visz fel
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #99800 üzenetére
Haver ősszel vett S60-ast 660k volt az ára (2,4 D5 GearTronic), a váltó kicsit vacakolt (tartós erős terhelésre vészmódba tette magát) de egy váltóolaj cserétől meggyógyult (egyelőre pöpec kopp-kopp).
A mit még kellet cserélni az egy motortartó bak illetve az akksi is cserés volt (de az végülis kopónak számít szvsz). Ebben 556k km volt, egy céges autó volt, külföldre jártak vele garantáltan nem tekert órás. Tehát ha nem hasonló km óra állást látsz az akkor valószínűleg tekert és kb ekkora valós futással számolhatsz.Most 570k km van benne és működik pöpecül.
mod:
tboy93 Hungárián akadtam össze egy ilyen csodával múltkor. Álló rajtból odavertem csuklóból de a kövi lámpához már lendületből értünk ott már esélyem sem volt ellene.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #99812 üzenetére
Az övében van állófűtés így kvázi sosem járt hideg motorral az nagyon-nagyon sokat számít, hogy 50-60 fokról indul a motor nem pedig adott esetben -20-ról.
Az autómata bennük nem túl tartós a kettőstömegű ellenére is inkább manuálisat nézzél mert ha az automatváltó megmakkan az gazdasági totált jelent. Általában a váltóban lévő szeleptömb adja meg magát aminek a cseréje horror árban megy.
Ha a fogyi nem riaszt akkor egy 2,4-es szívóbenyós üzembiztosabb/költséghatékonyabb megoldás valóban. Arra azért készülj fel, hogy az 5 henger miatt az olajcsere sem olyan olcsó mulatság (7 literes az olajtöltete) eleve... Viszont a gyengébb és az erősebb között csak szoftveres különbség van így kvázi 0 felárat ér az erősebb, mert az utólag is felteszik neked a csipszesek.
Az ülése csoda, nagyon kényelmes pedig ültem már 1-2 jobb autóban (A6 Audi szintre gondolok) de ehhez foghatóan kényelmesben még soha.
mod:
tboy93: Állórajtból nincs gond az awd sokat segít de lendületből esélyem sincs ellene, ott már csak hátrány az awd (+súly + hajtási veszteség).
Az enyém 170 ló és 1408 kg a vti meg 160 ló 1165 kg...
mod2:
DZs: Castrol olaj.. hát én azt inkább nem reklámoznám a tulaj helyében, mert csak 1 fokkal jobb a teszkósnál. De ami a lényeg igazából, hogy milyen gyakran cserélte. Az intervallum sokkal többet számít az olaj milyenségénél. Tehetsz bele Eneos-t vagy Motult, vagy akármit ha nem cseréled csak 30k km-erenként akkor megette a fene.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
L4mie
veterán
válasz outsiders #107903 üzenetére
E12 drágább a kereténél, és városban bőven 7 liter fölött eszik sztem.
nekem vegyesen 7 volt utoljára, de abból 80% pálya/út volt.persze ebből is látom a 5.4-5.6 os írásokat, de azokat nem tudom, hogy csinálják persze benzin.
peterkeT: így van nekünk a 17 éves G astránkon sehol egy rozsda, oké 15 évig garázsban állt főleg, de akkor sincs rajta
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz outsiders #134533 üzenetére
Racsodalkozas inkabb csak annak szolt, hogy a mai napig egy megnyerö forma szerintem, elvileg jonak mondott motor (D5)....siman 2,5-3 millara saccoltam egy ilyen autot...mondjuk a 10 ev az 10 ev....
(#134532) lenko normalis esetben egy 10 eves dizel autonal 300k km a teljesen normalis kategoriaba esik...persze ertem en, hogy sokaknak kell, hogy 80 ezret mutasson a szamlalo, de erröl mar kifejtettem a velemenyem Az viszont, hogy 150k km nel miert lesz motorcseres valoban elgondolkoztato mert ha 40-50-60k km nel motorcsere van az ugy erthetöbb....hiba, szerviz, nyüglödes, veszekedes, aztan vegre cserelik....de 150 nel
-
#94529552
törölt tag
válasz outsiders #146157 üzenetére
A városi(luxus) "terepjárók", valódi terepre nem valók, egyik-másik 2 tonna feletti saját tömeggel!, és drága fenntarthatósággal bírnak, és ha automataváltós vagy ha különleges rugózással vannak, gondolni kell a javításukra is, mert ami elromolhat....főleg a 3-400k km-t futottak. Kéziváltóval pedig nem venném. Egy sima kombi szerintem ésszerűbb lenne.
-
-
#94529552
törölt tag
válasz outsiders #149718 üzenetére
Köszi, ez hasznos volt. Én se akartam elhinni, hogy az összes Corolla egy közlekedésre használhatatlan ipari hulladék és olajzabáló lenne. Meg nem is az velük a tapasztalat, hogy a kék füstöt okádnák agyba-főbe.
dkaro A vélemények alapján én maradnék a Corsánál, vagy Polo, Corolla...ezeket is olcsóbb fenntartani.
A b. nepper nem szent, és nála is csak a profit a lényeg. A km óra állás szinte minden neppernél manipulált. Csak szakértővel menj hozzá, ahogy Kornel is írta. Szakműhelyben is érdemes átnézetni, ahol leírják az állapotot, és árajánlatot is adnak a szükséges javításokhoz, nem csak úgy odasúgják a füledbe. -
Studi
addikt
válasz outsiders #150739 üzenetére
Múltkor el kellett (inkább lehetőségnek nevezném ) hoznom egy V90 D5 CC-t a Váci úti Volvoból hozzánk, aCinkotai úti teherautós Volvoba. A városban jöttem, nem akartam matrica miatt megállni. A Váci útról még le se kanyarodtam, már húztam át a váltót kézi váltogatásra, annyira szokatlan számomra, hogy az automata váltogat. Nem az igazi így se, de legalább a nyolc sebesség kicsit kárpótol.
-
-
nandow
aktív tag
válasz outsiders #151463 üzenetére
és (#151457) forceberg
Köszi a válaszokat. Magánszemély az eladó.
Végül vittem egy eléggé hozzáértő autószerelőt, és ő azt javasolta, ne vegyem meg az autót annyi pénzért, amennyiért árulják. Az árból meg nem igazán akart engedni a tulaj. Így ezt az autót elengedtem. -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #155437 üzenetére
Ez se egy túl tartós motor sajnos... Nem véletlenül van benne a hirdetésben, hogy újra van fűzve. Ráadásul 2495 ccm? Olyan nincs. 2457ccm vagy 2498 ccm-es van (ebben speciel a kisebbik kivéve ha felfúrták generálozáskor).
Btw áttelepült ide a Subi topik?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #161263 üzenetére
Mk5 felé nézelődnék én is inkább, hiába néz ki úgy mint egy bamba tehén de sokkal puhább, kellemesebb autó.
Az mk4 az még keményvonalas Subaru ott a forma meg a tartósság volt a fő szempont a tervezésnél. Nekem az mk4 filozófiája jobban bejön de az mk5 sokkal lakosságibb, így aki S60-hoz van szokva sokkal barátságosabbnak fogja találni. Szóval jó az iránymutatás.
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz outsiders #162900 üzenetére
Így van, a sima hibrid garancia sokáig hosszabbítható, kiváló az értéktartása, és elég megbízható is. Az, hogy még automata is, csak ráadás Jól fogyaszt, korrektül megy, igazából Toyota autót csak hibrid hajtással vennék, a bolygómű zseniális megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #163604 üzenetére
Fizikailag ugyanaz a motor mint a gyárilag 165 lovas Lega. Szóval 175-180 ló és 200 Nm még 95-össel is meglehet.
mod:
m3tr0: Nem kell kivenni hozzá a motort, simán hozzáférsz. Nem rég cseréltük a gyertyát haverral az enyémen. Kicsit túl van misztifikálva ez a Subaru kérdés.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz outsiders #166717 üzenetére
A 2.4- kicsit ritkább de majd utánna lesz nézve köszönöm.
Kiszemeltek eddig:
[Első]
[Második]
Ezen a héten a legközelebbi Volvo szakszervízeket felhívom állapot felmérésekre, és majd az dönt hogy melyiket válasszuk.Eddigi opelt szerettünk volna, de amit szerettünk volna főleg felszerelésben az vagy nem volt vagy állapotban katasztrófális volt. Így más márka felé fordultam.
Keretünk 2M ez az autóra értendő. Plusz erre jön 0,5M tartalék ha valamit kell cserélni a kötelezően jellegűen.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz outsiders #166727 üzenetére
Még jó múltkor Auchan parkolóban egy ilyen mellé álltam, akkor az volt bennem hogy a manóba tudták így elrontani a hátulját.
De ha adódik még egy lehetőség, mert nem egy sűrűn látott autó az utakon akkor megnézem mégjobban.
Egy biztos hogy a beltere nagyon tetszik, főleg ezzel a világos belsővel amit te is linkeltél.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz outsiders #166844 üzenetére
Az 1,2 az nem csak 3 henger 12 szelepesben volt?
Amúgy városba meg országútra még elmegy, én pályáztam is vele sokat, de bizonyos szituációkban nem tudsz vele gyorsítani[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest