- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Fujifilm X
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Dell notebook topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen asztali médialejátszót?
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gr8tjoey
tag
válasz DeFranco #80230 üzenetére
Állítólag a ezek a korszerű olajak annyira folyékonyak, hogy könnyebben közlekedik mindenfelé, ergo jobban el is tudja vezetni a hőt. PD-be is szoktak ilyeneket önteni, de még én se mertem. Már az 5w-40-től is könnyezik a szemem a sok 100.000 km-t futott motorba. Mondjuk azt szereti.
Egyébként érdekes dolog ez, mert a PD-mmel tavaly megjártuk Görögországot, és 36+ fokos külső hőmérsékletten, fullon csomaggal, klímával, nem kis tempónál hegynek felfelé se ment az olajhőfok 100 fok fölé, a beszívott levegő hőfok meg 52 fok fölé (jó kis A6 intercooler). Ilyen időben meg normálban közlekedve 80-85 fokig melegszik az olaj.------((-----))------
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Facebook és Messenger
- OLED TV topic
- EAFC 24
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Sorozatok
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- További aktív témák...