- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- ASUS notebook topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Dany007 #48673 üzenetére
mert mondjuk tippre egy euro 2-es normát teljesített?
most meg lassan euro 6-nál tartunk.
pont azt szabályozza legjobban az elektronika, amit te úgy érzékelsz, hogy a kocsi hirtelen megindul, mivel ilyenkor a legnagyobb a károsanyagkibocsátás. ez kicsit leegyszerűsített okfejtés, de lehet 2 kocsi azonos idő alatt százon úgy, hogy az egyikben egy örökkévalóságnak érzed, a másikban pedig a rosszabb euro normának köszönhetően jobb gázpedálreakció révén sokkal "sportosabbnak" érzed. -
Xero
nagyúr
válasz Dany007 #48673 üzenetére
Súly, nyomaték hiány vagy görbe alakulása, légtömegmérő pontatlansága, elektromos rendszerek, áttételek. Sok tényezős dolog ez. Ráadásul a normák megfojtják.
Azon pedig miért lepődünk meg, hogy egy feltöltött dízel közel azonos lökettérfogattal jobban megy mint egy szívó benzin?
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dany007 #48673 üzenetére
A fóka is fent húz, olyan 4000 körül kezd vicsorogni, ilyen a motor természete. Cserébe viszonylag takarékos, mert hosszú az áttétel, alacsony fordulaton utazol vele. Ehhez sem értek, lehet a szívómotor, lehet a váltóáttétel.
Engem mondjuk pont nem izgat, szeretem a 2000-2500 körüli utazófordulatot az olyan laza krúzin', csend van, meg szeretet és az embereknek jóakarat, és ha szeretnék valami kezdeni egy helyzettel, és sietni kell, akkor visszaegy vagy visszakettő. Ezzel a váltóval nem probléma, oda megy ahova rakom kérdés-nyavalygás nélkül. Egyből meglódul, gyorsan befejezem a manővert, és mehet vissza nagypapafokozatba. Nyugodtan lehet pörgetni akár 5500 fölé (felesleges 4500-5000 körül van a teljesítménymaximum ha jól emlékszem) semmi baja nem lesz, ennyi, fent húz. Fogyasztáson nem látszik meg, mert amit vesztek a réven, nyerem a vámon. Nem szaggatja fel az aszfaltot, de az állampolgári értelemben vett lendületes és biztonságos közlekedéshez elegendő. Ez persze benzines, így tessék értékelni.
Nem dícsérem, nem überautó ez sem, egyáltalán nem, csak leírtam a tapasztalataimat. Ettől még 2500 körül is simán lódul ha kell neki, városba elég, de nem ott kezdek el előzni a főúton.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs