- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
ph Az Omdia piackutató cég elemzései szerint a tavalyi iszonyú jó év volt az OLED monitorok számára.
-
Oracle szervereket akar Musk AI-cége
it A jelentések szerint egy 10 milliárd dolláros üzlet keretében bérelnék az Oracle szervereit.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
NTonee
veterán
A teherautóra csak azt tudom mondani, hogy nem érdekelnek, gyerekes dolog ilyennel visszavágni. Jó hogy azt nem kérdezed, hogy mi van az hajómotorokkal. A teherautók motorjait extrém futásteljesítményre tervezik, nem városi szaladgálósra.
Cseréli mindenki úgy, ahogy akarja, szimplán csak sajnálom a következő tulajt, aki ilyen autót vesz. Tegnap leírtam, tudom, hogy hülye vagyok. 250ezer van a 12 éves tehenemben, jelenleg évi 23ezret fut, évi 2 olajcsere van (ejtsd: kb. 11ezrenként cserélve), aranyárban mért hiperszuperüberkirálybrutálmegamenőcsoda olajjal. Én nem engedhetem meg magamnak az új autót 5évente, inkább megelőzöm a bajt, mint kockáztassak, napi szintű szükséglet az autó nálam. -
zsid
senior tag
Leginkább kamionoknál adnak meg 100k kmes csereperiódust, abban az esetben ha csak normál terhelésű, hosszú távú fuvarozásra használják. Ez azt jelenti, hogy a motor üzemidejének 95%-a 1100-1400 rpm között van. ( mondjuk pályán napi 9óra 1350rpmmel ).
Ahol nagyobb terhelést kap, ott jóval kisebb a csereperiódus.Az előző munkahelyemen kísérleteztek egy ideig az olajokkal, aztán feladták. Egyik sem ment el 60 000-nél többet. Amikor elkezdte enni a motor az olajat, rögtön csere volt, nem töltöttek rá ( az átlag amit bírt új - 3 éves autóknál 50-55 000km volt). A 100k km-es olajcsere az haszonjárműveknél is nagyon ritka (hiába megy el gyári előírás szerint az új R420as Scania 120 000-ret csere nélkül).
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen