Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #207803 üzenetére
SDI jellemzően euro 3 lesz, szóval érintett lenne, de statisztikailag ez nem tűnik sok napnak nekem, arra a pár napra kb bérelni olcsóbb, mint venni és fenntartani bonyolultabbat. Nameg az eddig benyújtott tiltási javaslat is 2024-re szól és csak egy meghatározott belvárosi területre vonatkozik, külső kerületekkel talán nem lesz gond. Adagoló, egytömegű, nincs turbó, nincs DPF, szóval azért elég sokat elgurul hozzányúlás nélkül, plusz minden sarki műhelyben láttak már ilyet. Bármelyik VAG termékben vállalható szvsz, de ebben a korban megérheti pl olasz példányt vadászni rozsda miatt (küszöb eleje/első sárvédők alja gyűjti a komposztot, esetleg csomiajtók szoktak karfiolosodni). Lupo/Arosa kapta EU-ban az 1.7-es változatot, 1.9-ből 64 (euro 2) és 68 (euro 3) futott ha jól rémlik, kb Polo/Ibiza-Cordoba/Fabia és Golf-Bora/Leon-Toledo/Octavia, és persze Caddy bódéban. Benzinesre nem nagyon van tippem, meg ha nem vigyáztak mindenre, beugorhat egy gyűrűzés, stb, dízelekben általánosságban robusztusabbak-tartósabbak a mozgó részek. A végén úgyis az ár és állapot lesz meghatározó, ismerősi körben sem ártana érdeklődni, hátha valaki épp garázst ürít, piacra kevesebb jó vétel jut ki, típushibákat meg utólag le tudja informálni az ember és megelőzésképp szervizelni. Euro 4 Octavia mk1 "Tour" jutott még eszembe közben, a második generációval párhuzamosan futott, mint az Astra "Classic", faék technikát kapsz fiatalabb gyártással, persze a PD már nem szívó Dénes, de van belőle kevés méterrel, nameg VAG-ra van több jó szerviz (de szemellenzős vagyok erre is meg dízelre is).
Ha már GAstra, ismerek egy félmillió km-es extaxit, ahhoz képest egész tűrhetően bírja az igénybevételt, bár egy Meriva bontós meg nem is vesz ilyen blokkal autót a nyűgjei miatt (lánc, szívósor, olajnyomás, stb) T25-ből meg két példány is van a közelben az 1CD motorral szintén 500k körül, egyik most kért egy turbót, pl rozsda szempontból tartósnak tűnnek, műszerfal repedhet, kombi hátsó híd rohadás előfordul, digit klíma állítómotorok felújítása kellhet, kb ezt szűrtem le. Ja, és hibás+donor 500-ért viszem
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen processzort vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Realme GT 2 - aláírjuk
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LEGO klub
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Jack Hunter: Egérragasztó
- Xbox Series X|S
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs