- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
Újabb előzetest kapott a KIBORG
gp A PC-re és konzolokra érkező játék prológusa a tervek szerint augusztustól lesz elérhető.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Demoman89 #174564 üzenetére
Kérdés kinek mi az elég. Benzinest nézel, főleg a japánok, de jellemzően a szívó benzinesek magas fordulaton adják le a teljesítményüket. Egy kisebb szívób. motor pályán az áttételezés miatt relative sokat fog pörögni, ami napi szinten lehet hogy fárasztó lesz. Tartalék sem lesz sok, fogyasztásban sem lesz igazán sokkal előrébb mint egy 2 literes motor. Ha tényleg az utad nagy részét pályán teszed meg, én a helyedben 1.8-2.0 alá nem adnám.
-
őstag
válasz Demoman89 #174564 üzenetére
Én ~ui. motorral teszem meg hétvégente a Győr-Bp szakaszt.
A kényelmes utazótempója egy ilyen motornak valahol 110-120 között van, ilyenkor 3400-3600 körül forog és pár decivel 7 liter alatt fogyaszt.
Persze lehet vele menni 130-150 között is, csak ott a fogyasztás minimum egy literrel megugrik a fordulatszámm meg valahol 4000 és 5000 között lesz, amit én hosszú távon nem szeretek. Plusz itt már inkább autózol lendületből, mint erőből, ha esetleg ki kell gyorsítani."Less but better" - Dieter Rams
-
Doki16
addikt
válasz Demoman89 #174564 üzenetére
Nem illik össze az amit akarsz. A benzin kis motorral nem pályázásra van kitalálva. Ha célod a sok autópálya akkor miért nem inkább dízelt veszel. Van pár jól működő típus ami annyival kevesebbet fogyaszt, hogy bármi baja van vissza jön az ára.
Ha meg mindenképpen ragaszkodsz a benzines pályázáshoz akkor 1.8-2.0.
Elég lesz az 1.6 is, de 140-el akarj csapatni 300km hosszan naponta(#174567) Gaben92: Tudatosan van ott. Azért rakták oda, hogy minél inkább abba a magasságban legyen ahol kinézel. Így minimalizálva a letekintést. Már a CH-R-ben is oda rakták. Tény, hogy nem a legszebb, de érthető a kivitelezés.
(#174568) xEon1337: Elvileg belekerül, de még nem nagyon van róla infó.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Demoman89 #174564 üzenetére
Ne akarj régi szívó 1.6-tal autópályázni. Nincs az a szigetelés ami tűrhetővé teszi az utazást, cserébe a motor a kényelmes fordulatszám-tartomány peremén pörög és tartalékod sincs. Nem írtad, mekkora távot mész naponta?
(#174569) Doki16
Épp linkelni akartam példákat, hogy régebbi modellekben mennyivel ergonomikusabban megoldották, aztán nekem is leesett miért van így Ilyen szempontból a BMW-Audi vagy a Volvo mozgó kijelzője sokkal jobb, mert ha nem kell nincs képben. Csak hát az a fránya "egy központi rendszer 'oszt jóvan" mentalitás...[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs