Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz Kornel #125974 üzenetére

    Ezek kozul az 1.8 a legjobb, de sajnos csak a 156-ba es a GT-be kerult, a 147-be nem.
    Ez megegyezik az 1.4; 1.6 blokkal, a 2.0 mas, ott plusz kiegyensulyozo tengely, nagyobb furat, kenyesebb technika, kevesbe ajanlhato mint a kisebbek.
    A JTS-t felejtsd el, ketlitereset azert, mert ha nem ujkent kerul hozzad, es hasznalod a te mentalitasoddal, akkor lutri, vezermutengely, csapagyak stb. Cserebe jol megy, egy jol fogyaszt.
    Ha ket literes, akkor TS ismert eloelettel, gyakori olajcserevel, es hidegen kimelessel.

    Nekem ha par kilometeren belul van dolgom, akkor altalaban megyek 2-3x annyit, hogy legalabb bemelegedjen. :D

    Az 1.9 JTS es 2.2 JTS-t, pedig azert, mert egy GM blokk Alfa vezerlessel, es csak a 159 be es a Breraba kerult, viszont mind a ketto (3) olomlabu, egyikkel sem fog sokat adni, de legalabb fogyasztanak is a nagy tomeg miatt.

    Ujakbol mindegyik jo, 1.4 es az 1.8 is, dizelek szinten (azok a regiekbol is) de az neked nem opcio.

    Esetleg V6-os, azokkal csak a fogyasztas es hasznalat szempontjabol kell kompromisszumot kotnod, cserebe stabil, kotelezok betartasa mellett megbizhato.

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák