- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- TCL LCD és LED TV-k
- Google Chromecast topic
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bluetooth hangszórók
- Hobby elektronika
- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett (videóval!)
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
ph A vállalat sok portékájának közös vonása, hogy a csatlakozóikat túlsó felükre száműző alaplapokat és az óriásira hízott VGA-kat is tárt karokkal várják.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #36537 üzenetére
Elég szar a videó minősége de a lényeg látszik. [link] Egyesben gyakorlatilag semmi, kettesben váltás előtt már van nyomás minimális ideig és csak hármasban épül fel teljesen a turbónyomás. És ez még egy relatív kicsi turbó ami könnyen felpörög.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #36567 üzenetére
Negyedikben lepadlózva minden turbós autóban ezerrel tölteni kezd a turbó, ez nem újdonság. Második videóra meg annyit mondanék persze, hogy kellően húz turbónyomás nélkül is az a legrövidebb fokozat. Pont mire felépülne valami kis nyomás el kell váltani mert leforog a fokozat. Amit a kék csiga írt a turbós széria autók ~90%-ára igaz évjárattól és modernségtől függetlenül.
mod: tiédben van turbónyomásmérő műszer? Vagy laptoppal ki tudor íratni vele?
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Az RS fókában egy nagyon pici kis tehetetlenségű turbó dolgozik (2.0 16v Turbo és csak 215lóerő) ami hamar felpörög ennek ellenére egyesben még tiltásig kiforgatva sem épül fel max. turbónyomás. Az egyes fokozat túl rövid ehhez, hamar leforog csak nagyon rövid ideig jár magas(abb) fordulaton a motor. Ugyanez kettesből indulva röhögve meglenne, egyesben nem. Úgy vélem kissé elkalandoztunk. Az ilyen kifejezetten sportosra robbanékonyságra hangolt motorokat (Ford RS, Mazda MPS) ne méregessük azon kis ccm-s kis teljesítményű benzinesekhez amikről fentebb szó volt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #36580 üzenetére
Ilyen hangyafasz méretű változó geometriás csigával csúnya is lenne ne nem lenne meg. A linkelt videjón nem sok minden látszik.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #36587 üzenetére
Ha nem padlógázzal indulsz és nem forgatod tiltásig csak minimálisat tölt az első két fokozatban. Egyesben tényleg szinte semmit. A 65-70ig szívó üzemmód nyilván nem igaz, illetve nem kell szó szerint venni de nem mondott hülyeséget. Ha már egyesben kis fordulatról indulva is izomból töltene a turbó senki sem építene nyomást rajt előtt félőrült módjára a gyorsulási versenyeken.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
-
8th
addikt
Volt már párszor a topikban de minden alkalommal elképedek a kereskedő, a szervíz és az importőr hozzáállásán. Az, hogy a C5 önmagában is egy ipari hulladék az csak hab a tortán. Sebaj ebből biztos tanult az ember (jobb későn mint soha) és élete végéig messzire elkerüli a márkát.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Azt aláírom, hogy a Golf botrányosan kicsi hátul, ez tényleg így van. Szerintem egyik másik egy kategóriával kisebb autó is nagyobb hátul mint az. De nekem senki ne mondja, hogy kicsi a Golf csomagtartója. Összecsukva simán belefér egy normális méretű (nem esernyő!) babakocsi egy nagyobb utazótáska plusz két hátizsák a gyerek meg a mi cuccainkkal úgy, hogy nem kellett ugrálni a cuccok tetején, hogy beférjenek. Slusszpoén, hogy ez ráadásul 4motion volt aminek a hátsó hajtás miatt közel sincs olyan mély a csomagtere mint a simának.
mod: Na, már csak elolvasom a cikket én is.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Mercedesből a pápaszemes E osztályt nem ajánljuk, azok mindenütt rohadnak, de van eggyel korábbi W124-es is, ami még a „mindent bele” Mercedes-filozófia szerint készült – nagyjából. Igaz, hogy egymillióért 1990-1994-es autókat mérnek, és sokszor még klíma sincs bennük, de ha kifogunk egyet, amiben sejthetően 300 ezer kilométernél kevesebb a kilométer (ekkor még tökéletesen újszerű a belső tér, minden kopásnyom nélkül!), tíz évig nyugodtan autózunk. És szeretjük majd az érzést. Talán még a 124-es nagy-Mercinél is jobb választás a 190-es. Ugyanaz a technika, mint a 124-esben, csak 250 kilóval könnyebb bódé tiporja, emiatt tartósabb is benne minden. Talán csak a belső tér nem, mert az hitványabb anyagból készült. Egymillió forint olyan 190-est vesz, ami nem 10, hanem még talán 15 évig autó marad. És a kasznija túléli a nála egy generációval fiatalabb többit nem is kevéssel."
A mercis kitérő abszolút fail. Értem én, hogy Csikós megingathatatlanul merci-buzi de ez már tényleg nevetséges. Ajánlgatja a 20éves fél milliót futott romokat 1millióért. A 190-es ráadásul még rohadt szűkös is belül. Nem értem, hogy lehet valaki ennyire elfogult. Egy jobb állapotú 190-es áráért normális állapotú autót is simán kapni például egy Punto mk2-t 6lufival, abs-el, klímával, 2évtizede hajtott mercikhez képest nagyon-nagyon kevés kilométerrel, esetleg első tulajtól végig vezetett szervízkönnyvel. Ja, de az nem ~20 éves mercédesz. LOL
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
A szerelem vak. Nagy igazság. De azért ne ajánlgasson már első autónak 500ezret futott ~250ezerre visszatekert 20éves félhullákat. Mert hát tényleg szép szép meg valóban kevés benne az elektronika de hiába van rendesen összerakva 20év alatt kiülték az üléseit nyiszog a műszerfaluk megereszkedtek a kárpitok, megkopott a motorjuk az erőátvitelük nem is fogyasztanak valami jól még a dízelek sem. Ami meg tényleg patent csak beleülsz és mész az 1,5milliónál indul és a határ a csillagos ég. Jó nem kell Puntót venni azt csak úgy felhoztam példának. Viszont ha vesz az ember egy 80-100ezret futott Swiftet mi baja lehet? Az leinformálható, nem rohad, nem csak ránézésre van egyben, alkatrész hegyekben áll hozzá, minden szerelő ismeri és ha nem hülyegyerek módjára vezeted meglepően keveset tud fogyasztani és a lényeg: nem lopják őket jobban mint mást. Én egy W123-at vagy W124-et nem mernék éjszakára az utcán hagyni. De egy 190-est se nagyon. ezekre kifejezetten rá vannak állva mert egyrészről már öregek a jó minőségű alkatrész drága hozzájuk így inkább lopnak bontanak és mindenki boldog. Persze a pórul járt tulajt leszámítva. Annyi normális fiatal keveset futott autó van 1millióért ki a tökömnek kell egy fapados klíma nélküli zajos kicsi 190-es annyiért?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Motion_Blur #36809 üzenetére
Nézd, egy "régi" Swiftbe én se ülnék be de egy 2005- Swift-el simán boldog lennék. Legtöbbször egyedül autózom nagy ritkán ketten. Ennél többen csak évi 2-3 alkalommal megyünk vidékre rokonlátogatóba azt meg egy Swiftben is ki lehet bírni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
[link] megakisfaszomnemkéneképviselőurak?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz a_tesz #36823 üzenetére
Ja a dátum nem tűnt fel. Fene tudja. Ebben az országban semmi sem lehetetlen. Ha még plusz bevételt is hoz az államkasszába annál jobb. Lehet, hogy csak ülnek rajta és egyszer majd előszedik. Remélem nem.
más: Ken Block igazi arca
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Motion_Blur #36828 üzenetére
Szerintem ez úgy működik, hogy csinálnak 5-10-15 interjút és a leghülyébbeket küldik beadásba.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Bdanyy #36850 üzenetére
Motorcserénél láttam már ilyet. Ott személyes találkozókor nyögte ki az eladó, hogy motorcserés volt az autó és a kilométeróra állás az új motorra érvényes, előtte már futott talán 110k-t. Telefonban persze mélyen hallgatott erről. Lehet itt is valami hasonló simliskedés van a háttérben mert elég kicsi a valószínűsége, hogy havi kétszáz kilométeres futásra dízel autót vesz bárki is. Én nem ismerem a Grande Punto műszerfalát/kijelzőjét. Az a 12 704 vajon a futott kilométer lehet?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Szplöttyy #36855 üzenetére
"egy lukasra rohadt szetmalott kormanyu 23asnak is puhabb finomabb es jobb uttartasu futomuve van meg nullas gatloval szetszakadt szilentekkel is mint barmelyik csoda kisautonak. "
He? Ülj be egy Citroen C2 VTS-be és kapcsolt esp mellett kergesd meg kanyargós úton. Garantáltan átértékeled ezen kijelentésedet.
Tényleg nem kötekedésképpen de mitől lenne jó úttartása egy 40éves konstrukciónak a maiaknál?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Rivaul #37126 üzenetére
Sokkal használhatóbb mint egy nyomatékszegény szívóbenzines és az 1.6-os sem fogyaszt ennél lényegesen kevesebbet ám . Az 1.8T már kétezres fordulaton 50lóerőt és 175 Nm-t tud. 3000nél 82ló @ 192Nm. Kell ennél több?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz janos666 #37716 üzenetére
"Még csak egy rövid telefonos érdeklődésem volt, hogy eldöntsem elmenjek-e megnézni."
Részletesen faggasd ki a tulajt mindenről. Hol épült a motor és ki rakta össze, hol/ki építette az adagolót, ki programozta a kocsit, milyen kuplung van benne, milyen váltóval rakták össze tettek-e bele torsent, mennyi kilométer van benne mióta átépítették. Alapesetben a turbó/lendkerék páros a necces a többi nem olyan vészes ha elfossa magát sem munkában sem pénzben. Kb ~350Nm az a határ amit a kisebb pd hajtókarok tartósan elviselnek. Ha efelett használták van benne rizikó mert nem tudni mivel rakták össze. Ha arl hajtókarokkal akkor nincs para de jelen esetben nem lehet az eladó szavára hagyatkozni hiszen pontosan tudja jó eséllyel soha sem lesz szétszedve a motor ezért nem derül ki ha mégsem az van benne amit mond. Viszont ha minden klappol akkor szerethető kis kocsi ez. Ha kell akkor megy mint a barom, nem eszi le a fejed és ha jól programozták nem is füstöl jobban mint széria állapotában.
mod: vagy ha fázol az ilyen dolgoktól létezik az a verzió, hogy megveszed szétbontod és kiárulod alkatrésznek. Ebből a pénzből veszel egy gyári buzerálásmentes 90lovas ős tdi motort sima lendkerékkel sima turbóval és még marad zseton átnézetni is. Az meg úgy tényleg örök élet +1nap.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
válasz Kornel #38050 üzenetére
Nyilván az üzemeltetés körülményei sem mellékesek de ha egy autónál tizenötezer kilométerenként kell olajat cserélni akkor tizenötezrenként kell. Nem harmincezer, nem negyvenezer. Tizenötezer. Ezen az sem sokat segít ha übercsoda long life olajat rak bele az ember és autópályán kívül soha mást nem látott a kocsi. Még azt mondom finomabb bánásmód esetén vagy ha gázüzemű az autó akkor egy ~20%-al ki lehet tolni de többel szerintem nem érdemes. Előbb vagy utóbb de biztosan orális szexbe torkollik az ilyen hazárdjáték.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
500k? Teljesítmény függő a dolog. 1.9 8v 150le PDTDI motorból turbó + chip + kipuf. cserével kijön füstmentesen 190-200ló. Sok füsttel ~250 úgy, hogy ezt és persze a kuplungot leszámítva még nem nyúltál semmihez. Ha a tuning a cél akkor az adagolós motor felejtős. Szerintem.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
Őöö... az nem TDI . Sima előkamrás turbódízel motor. Ugyanaz mint ami Vento/Golf párosban van csak nem 75 hanem 68 lóerővel. Viszont jó hír, hogy a németek 1:1 ugyanazt a motorblokkot használták fel a TDI-hez is ezért nem nagy kunszt TDI-t varázsolni belőle és a motorszámod is megmarad.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz #43960832 #38665 üzenetére
Haveri körben volt Mazda 323 1992-es, és jelenleg is fut egy Charade TD. Elmebeteg alkatrészárai vannak mindkettőnek ráadásul sok alkatrészből nem létezik hozzá utángyártott. Egy Fiathoz, Opelhoz vagy Volkswagenhez minden szart nevetséges áron megkapsz utángyártottban sőt még válogathatsz is a gyártók között. Az ilyen korú 200ezer forintos japán autók nagyon felejtősek. Egy kivétel van: Suzuki Swift.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #40040 üzenetére
Lófasz a seggébe aki ilyet csinál? Francokat. Csiszolópapírral körbetekert jó nagy lófaszt a seggébe lehetőleg jó szárazon annak a majomnak aki kiállította a haverját egy fényképezőgéppel a padkára, hogy felvegye amint ő önjelölt ken block-ot játszik egy 200ezres szakadék fospisztollyal. Pillanatig nem sajnálnám ha bezúznák a szarját csak ugye a puhapöcsű törvényeink ezt nem teszik lehetővé sajnos.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #40049 üzenetére
Egy ilyen hülyegyereknek nincs nagyobb büntetés annál mint ha kiszedik a kocsit a segge alól és bezúzzák a f@xba.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen