Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TrollBalint
addikt
válasz tibbike01 #216017 üzenetére
Elvileg van riasztó a kocsiba, ami 30 mp-el a zárás után aktíválódik. Vártunk 30 mp-et, utána kinyitottam a hátsó ajtót és nem történt semmi
Mindenesetre ez most már tárgytalan, mert tegnapelőtt vittem szervízbe, és elvileg ma érkezik meg hozzájuk az alkatrész. (Természetesen a kereskedésbe tökéletesen zárta az ajtót... ) Szerencse, hogy mikor elmondtam a panaszom, akkor kiment a szervízes kolléga megnézni és akkor produkálta
Ha minden jól alakul ma-holnap mehetünk is érte. (Ez mondjuk további pozítiv csalódás, mivel anno az Opelre 1 hónapot kellett várni, mert olyan ritka motorja van, hogy nincsen hozzá utángyártott cucc. Persze nem annyira összehasonlítható, mert ott motorbaja volt és nem is szervízbe vittem, de alapvetően én azt érzékelem, amit várni kell és ebben eddig a Skoda a jobb )Esetleg ragasztok rá egy matricát, hogy Vigyázat, a motor harap!
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz bigrob #216019 üzenetére
elhoztuk a kocsit és úgy néz ki, hogy jó. Menet közben simán zárta. Meg is lepődtem, mikor megálltam, kiugrottam és nem tudtam kinyítni sem a csomagtartót, sem a hátsó ajtókat Mondom, akkor rányitok kulccsal... de hát a motort nem állítottam le, így az pont nem volt nálam
Szóval egyelőre jónak tűnik, azért még figyelem, meg tesztelemhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz tibbike01 #216218 üzenetére
Későbbi cserénél milyen gondok jelentkezhetnek? Teszem fel, én most vagyok 70k-nál, talán a héten sikerül kicserélni az olajat a váltóba (is). Ebből később, az olajcsere után lehet gond, vagy ha addig nem jön elő, akkor jó vagyok és szerencsés?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz tibbike01 #216261 üzenetére
A terv az, és ha minden jól megy a héten össze is tud jönni, csak addig is azért idegesít és szeretek felkészülni, hogy esetleg a jövőben valami gond lesz. Egyelőre nem érezni semmit az autón, hogy máshogy menni, hangja lenne, váltásnál rántana, vagy bármi. Mindenesetre a következő útja már vélhetőleg a szerelőhöz lesz ezügyben
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz mitlageri #216298 üzenetére
Pedig meglepően jó a fogyasztása a benzinesnek.
Mi is nagyrészt országúton / pályán használjuk a majdnem ugyanilyen Octaviat (miénk nem kombi). Pályán 6-6,5 a fogyasztás, országúton 5-6 között. (Csak országúton keveset megyünk, de pálya / országút kb. fele-fele arányban a fogyasztás olyan 5,6-5,8 szokott lenni)
Városba pedig 8,1 volt legútobb, de ott meg végképp keveset megyünk.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
-
TrollBalint
addikt
válasz tibbike01 #216425 üzenetére
Én nem vettem észre, hogy ez a sport mód mennyire hű de... eleve abba raktam, mert azt olvastam / hallottam, hogy akkor jobban pörgeti motort. Nosza rajta, nekem ez kell, ne váltson fel már azonnal feljebb. Hát de... el se érem a 2000-es fordulatot már nyomja neki a következő fokozatot... Persze, ha odalépek neki akkor oké, visszavált, de én azt szerettem volna, ha eleve nem vált fel. Néha azon gondolkodom, hogy városba manuál módba haszálom, de az meg iszonyat kényelmetlen. Szerintem rosszabb, mint a sima manuális váltó.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
-
TrollBalint
addikt
Most pályáztunk egy kicsit, kipróbáltam. Alapból sport mode-ban használom, úgy nem csinált semmit (gondoltam nyilván). Most átraktam comfortba, majd az egyik faluba, mikor traktor ment előttünk, hátrahúztam, egyből felpörgette a fordulatszámot, D helyett S-t mutatott... Meg is lepődtem. Sőt, eddig hiába volt sport mode-ra állítva, 51-nél már váltott 5-be. Viszont így, hogy a váltóval tettem sportba, még 58-nál is 4-be hagyta. Nem ugyanaz a két sport mode?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Középen a tableten tudom aktiválni. Ha jól emlékszem ez a három van nekem is, meg talán egy custom? Úgy rémlik vezetőasszisztens menüben, de hogy pontosan mi a neve a mezőnek, amikben ez van, azt nem tudom. Mondjuk, ha az nálam is a tempomat, akkor megmagyarázná, miért nem éreztem különbséget Ma megyünk olajcserére délután, akkor megnézem, ha nem felejtem el, hogy az mi is pontosan.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
-
TrollBalint
addikt
válasz BigBlackDog #216585 üzenetére
Most hogy ezt írod, mintha valami ilyesmit írtak volna a könyvben, de az biztos, hogy a váltóval kapcsolt sport mód tényleg az, míg ez a profil nem jöttem rá mire való. Bár kisza25 hozzászólása alapján a kormánynak nincsen comfort módban az a fura súrlodó hangja, mikor tekerem Úgy hogy tuti vissza fogom rakni sportba, csak a hang miatt
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Megvolt az első nagy útunk a Skodával, kis élménybeszámoló
Szlovéniába mentünk a múlt héten, és nem gondoltam volna, hogy ilyen jó lesz vezetni hosszú úton is az autót. 4-en mentünk, 1 hétre csomagokkal, és nem volt gond neki a pálya. Az egy hét alatt összesen 1330 km-t mentünk, ebből 1200 km volt az oda meg a vissza út, az ugye végig autópálya. Hazafelé néztem, 5,7 l/100km volt a fogyasztás, amit még mindig nem tudok megszokni, de tetszik. Hazafelé csak 1 pihenőt tartottunk és az út vége felé mintha jobban bejelzett volna a "nem-tudom-mi"*
Appartmanban szálltunk meg, ahol egy elég meredek kocsibeálló volt, ez azért annyira nem tetszett, főleg mikor rájöttem, hogy néha elfelejtettem manualba rakni a váltót és úgy mentem fel, de szerencsére nem váltott sehol kettesbe. (innentől kezdve gondolom mindey, milyen módban mentem fel, ugye?)
Azt nem gondoltam volna, hogy ennyire nem fog hiányozni a váltás, bár manuális váltós autóba se sokat váltok pályán, de akkor is
Az külön plusz pont, hogy hátul ült a haverom, akinek megrokkant a dereka az utazás előtt nem sokkal és lefelé menet csak picit érezte, mikor kiszálltunk, viszont mikor jöttünk hazafelé egyáltalán nem érezte. Én abszolút kényelmesen elvoltam a 600 km alatt. Kipróbáltam a távolságtartó tempomatot is. Egy kezemen meg tudom számolni szerintem, hogy az előző két autónkban hányszor használtam a tempomatot (akár alkalom, akár percet számolunk, elég az egy kéz ) De mostantól lehet rá fogok szokni, nagyon kényelmessé tette az utazást.
Nem tudom a váltóolajcsere miatt-e, vagy az aksi levéltel miatt, de mintha a váltó jobban váltana, mármint néha előbb felvált meg tovább hagyja pörögni a motort. Főleg városban, meg pályán előzéskor vettem észre. Pályán régebben nem igazán akart visszaváltani 7-ből, de most többször visszarakta 6-ba, vagy néha 5-be is. Ilyet nem csinált korábban.
Piranba látogatáskor kinéztem egy szép felszíni parkolót, de odaérve közölték, hogy ide bizony én be nem állok, menjek szépen vissza a mélygarázsba. Ahova nem akartam, mert azt írták, hogy szűk. Hát tényleg az... 3 szintet mentem le, mire találtam egy szimpatikus helyet úgy hogy az autó ott is kirámpázhatta magátÖsszességében nagyon elégedett vagyok az autóval, örülök, hogy erre esett a választás Ja igen, hátul nem teljesen tart jól a spoiler, mint észrevettük. Ehhez van valami spéci ragasztó? Vagy jó bármilyen minőségibb pillanatragasztó?
*vészfék asszisztens talán? Piros autó az ikonja körülötte mindenféle vonalakkal
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz BigBlackDog #216880 üzenetére
Igen, ez volt az, köszi
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
-
TrollBalint
addikt
Elolvastam a cikket, tényleg hasznos, de néhány kérdésre én nem kaptam választ, mint laikus:
1. mikor időszerű, vagy mikor lenne időszerű az akksi cseréje?
2. A cikk végén a véleményeknél azt írja, hogy kettőstömegű van a DSG-s benzinesekben is, holott itt fórumon mindenki azt írta, hogy az automatában nincsen kettőstömegű. Most akkor?
Mondjuk az sem világos, hogy az első mondat, miszerint egyáltalán nem olcsó az Octavia III mire vonatkozik, merthogy mindenhol (itt a fórumon is) azt írják / írták, hogy a Skoda olcsó.Komolyan mondom, minél többet olvasok, annál kevesebbet tudok...
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz tibbike01 #217276 üzenetére
Az oké, hogy a neten fent van minden, csak győzze az ember kiválogatni, csak pont ez a gond, hogy az egyszeri paraszt, mint mondjuk én, aki nem ért az autókhoz, de szeretné, ha sokáig tudná használni, honnan fogja tudni, melyik a helyes, és melyik a helytelen?
Apropó, találtál fekete rendszámtábla keretet? Múltkor láttam valahol és eszembe jutottál, csak mire odajutottam, hogy megírhattam volna, addigra elfelejtettem
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz footy #217278 üzenetére
De az még mindig nincsen meg, hogy ez az aksitesztelő egy külön gép, amivel a szerelő (vagy kár én is) tudom nézni, vagy a kocsi öndiagnosztikája, amit lefuttat induláskor?
tboldi: köszi, így már teljes a kép. Legalábbis amíg nem olvasok valami ezzel ellentéteset
Qru: Ok, így már világos, hogy rá kell nézni egy külső eszközzel, ez nem volt nekem meg. Hát az alacsony fordulatszámmal hadilábon állok... rendszeresen 1400-1500 körül van (lehet picit kevesebb is, legközelebb megnézem jobban), mikor városba megyek, ami szerencsére ritka azért.
Sport módban meg visszarakja 3-asba, akkor meg az zavar De igen, nekem se jó semmi[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz tobias88888 #217406 üzenetére
Képet csinál a kárfelmérő, viszont azok nem publikusak. Mármint a biztosító ilyeneket nem ad ki, úgy hogy nem látok rá sok esélyt, hogy bárhol megtudd nézni. Max, ha az eladó csinált képeket tőle elkérheted. Anno, mi autónk lökhárítóját meghúzták, én lefotóztam, hogy ha eladásra kerül a sor, tudjam mutatni, hogy ez volt a hiba (bár műanyag, szóval a rétegvastagmérésen nem fog fennakadni, de azért legyen tisztában az illető. Ráadásul a JSZP-be se került be, pedig biztosítón keresztül intéztük, hivatalos úton )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Tudnátok segíteni beárazásba?
Opel Insignia kombi, 2014-es 1.6 Turbo benzin, ~210.000 km-rel. Manuál váltó.
Az elmúlt két-három évben cserélve voltak: gyerták, akkumulátor, gyújtótrafó, fékek (elől-hátul). Volt egy nagyobb rekonstrukció, csak sose tudom, hogy új dugattyúk kerültek bele és a henger lett felújítva, vagy fordítva
Jelenleg, a vezetőoldalon a napellenzőből a kis takaró elem, ami a tükörre van ráhajtva, kitörött (megvan, csak nem marad a helyén) illetve hátul a csomagtartóban, ami van fogantyú, hogy fel tudjam nyitni és a defektjavítókészlethez, illetve az alsó tárolóhoz hozzáférjek, abból a rugó kitörött és nem ugrik vissza a helyére és nem néz ki szépen.
18"-as nyári gumi, 17"-es téli, felnire szerelve, Hankook mindegyik és kb. még 1 szezont bírnak.
Ja igen, a start-stop valamiért nem működik, vagy csak én nem jöttem rá, mikor kapcsolna be, mikor kicseréltük az aksit, azt hittük az segít, de azóta se nagyon működött.
Használt autón, hasonló évjáratra rákeresve 2 találat van, az egyik 2,9M a másik 4M (de az automata).
Mivel kapott egy kisebb motorfelújítást, én olyan 4M-re saccolnám az árát. Szerintetek?Van egy autó-motor beárazós topik az összefoglalóba, de az 404 Not Found
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz vzsryl #217450 üzenetére
Belül alapvetően rendben van, kívül van rajta valami horzsolás nyom a bal hátsó lámpán (nem tudom hogy sikerült, szerintem mikor nyitották fel a csomagtérajtót, akkor valamin végighorzsolodott)
Illetve a hátsó lökhárítót meghuzták miközben a parkolóban állt, viszont ezt biztosításra lett javítva (JSZP-ben nincsen benne) és az előtte állapotról van képem is.
4,4 jól hangzik, tetszikhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz szebe #217485 üzenetére
Ha bejelölöm kgfb-n, hogy az évszaknak megfelelő gumiabroncsot használom, történik valami baleset, és mégsem az van az autón, az jól gondolom, hogy kötekedésre ad okot a biztosító részéről? (Ha mondjuk én voltam a hibás)
szabonagyur: réggen jártunk mindig úgy, hogy messziről kiszúrtuk a pályán, hogy milyen szép Volvo XC, aztán közelebbről kiderült, hogy egy nem annyira szép jogger
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
-
TrollBalint
addikt
Igazából sose ellenőrzöm a gumikat, úgy hogy elfogadom, hogy az a jó
Ha homokba dugom a fejem, akkor megszünik a probléma
Naivan azt hittem, azért van valami - szűk - értéktartomány amiben mozognak a személyautóknál ezek az értékek és ha valahova középre belövi a gumis, akkor az kb. mindegyikre jó.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
-
TrollBalint
addikt
válasz Gombinyó #217544 üzenetére
Kíváncsi leszek a véleménedre, mert mi anno ezt a trükköt a szobaablakon játszottuk el az albérletben, de kb. semmit nem ért. Max talán fél órát ha bírta... (mondjuk az összes eddig lakáshoz képest, amiben valaha is laktunk, ez volt a legextrémebbül párásodó ablak )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Nekünk van (igaz 2014-es) Insgina, de én annyira nem szeretem, a klímája nagyon jó, de kb. ennyi. Haveroméknak az újabb Insignia volt 2019 v. 2020-ból, ha jól emlékszem, de nagyon nem szerették. Alig várták, hogy megszabaduljanak tőle.
Anno voltunk Kia szalonban, mikor autót kerestünk és a ProCeed amennyire jól nézett ki, annyira hamar pattantuk ki belőle, nekünk az az ülés iszonyat kényelmetlen volt.
Superb-n nem gondolkodtál? (Octavia-t nem mondom, mert abból sokan nem szeretik a IV-est, mert elektronikailag annyira nem sikerült jól, de a Superb ilyen szempontból jobbnak mondott)https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz tboldi #217681 üzenetére
Ez valid a memóriás ülésre, de a villanyost jobban be tudod állítani. Kisebb lépésekben. Nekem az hiányzik a Skodából.
gurl: Arteonból is van kombi
f4lcon: tekerős ülés? Háttámlára gondolsz? Az oké, de távolságot nem tudsz, csak X pozíciókra rakni.
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz tboldi #217686 üzenetére
Nah, ezt a fajta előre-hátrát nem ismertem, hogy ilyen sűrűn legyenek megállók
Én sose tudom rendesen beállítani az ülés / kormányt. Túl magas a kormány, nem látok mindent a műszerfalon, ha lejjebb engedem, vagy az ülést feljebb, akkor a lábamat nem tudom kényelmesen betenni mikor szállok be és végighuzom a kormányon / ülésen. (Évek múlva biztos hálás lesz az ülés érte )
Vagy túl messze van és a kormány kényelmetlen elérni, vagy kormány jó, de akkor meg a lábam van nagyon közel .... Lehet velem lesz a baj?https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Alapvető szabály itt a PH-n, hogy ha valamit előtted kettővel kérdeztek meg, akkor is kérdezd meg. Nem szabad még egyet sem visszaolvasni
Keresőt nem szabad használni, mert az azt sugallja, hogy intelligens vagy, azt pedig a mai világban vasvillával üldözzükhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Vismajor01 #218285 üzenetére
ez olyan, mint a dohányzás sok dohányosnál. Nem feltétlen a cigi hiányzik, hanem a mozdulat. Itt is, maga a váltás "élménye" hiányzik. Én ezt hiányolom még a mai napig is, függetlenül attól, hogy nagyon szeretem vezetni.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
-
TrollBalint
addikt
válasz dellfanboy #218630 üzenetére
A nem webshopos, hanem hagyományos boltokban így van, hogy amennyiért ki/rá van írva, annyiért kell adni.
Itt szerintem, ha ennyiért írták ki, ennyiért kellene adni, amíg nem javították. Az, hogy készletes autó, meg szerepelhetne (talán kellene is valamilyen formában) apróbetűben**csak ezt a képet néztem, ha az oldalon máshol szerepel apróbetűvel, akkor elvileg oké a részükről. Persze ez a "készletes autó volt, elvitték" duma lehet akár kamu is
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Rodzser Mór #218666 üzenetére
Legutóbb júniusban irattam át autót, de akkor nem én mentem be, hanem a cég intézte, akitől vettem, viszont nem rémlik semmi ilyen részletező. Előtte meg 2 v. 3 éve vettünk autót, azt mondjuk én intéztem, de nem rémlik akkor sem ilyen részletező. Mondjuk abban nem vagyok biztos, hogy akkor tudtam ott fizetni, lehet el kellett mennem a postára...
A törzskönyv meg jött kb. 2 hétre rá postán.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Gombinyó #221480 üzenetére
Mikor autóvásárláson törtük a fejünket, gondolkodtunk, hogy vadiújat veszünk kb. 10M-ig, és abba nagyjából egy Scala / Kamiq fért bele, de azokból is inkább csak az 1.0. Nem kevés az autópályára? Én végül ezért vetettem el (meg az ára miatt, mert ha nem volt muszáj, azért nem akartam 10M-ig elmenni )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Gombinyó #221484 üzenetére
Hát ez most meglepett, nem gondoltam volna róla, a 4L-es fogyasztást meg pláne nem. (Mondjuk útolag belegondolva, a babakocsi nem biztos, hogy belefért volna, az Octavia-ba is éppenhogy bele tudjuk tenni ) De ettől függetlenül ez szép egy kis autótól
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Én nem szeretem így nézni, hogy az "árához képest mennyi a javítás költsége", mert ha 1M Ft a javítás, akkor az nekem akkor is 1M-be fáj, ha 2M-t ér az autó, meg akkor is, ha 8M-t. És az én anyagi helyzetem pont ugyanannyira terheli meg. Viszont, ha ez az 1M javítás 5 év után jön elő, az más, mintha 2 év után. Ugyanígy, ha szeretem az autót és már bizonyított; évekig hűen szolgált és nem hagyott cserben, akkor sokkal könnyebben kifizetem.
Volt autónk, kb. a vásárlási értékének a harmadát (igaz 4-5 évvel később) kifizettük javításra, mert szerettük. Következő autónál a vásárlási értékének a szűk harmadát kellett 2 év alatt kifizetni, úgy hogy az ment is a háztól. (Most hogy költségmentes, mert mindent megjavíttatunk rajta, mert tudjuk, hogy forgassuk a pénzt )
Röviden, én aszerint döntenék, hogy mennyire szeretem az autót, meg mióta van nálam és az idő alatt mennyire volt megbízható, bár ez összefügg erősen a "szeretem"-melhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen