- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen SSD-t vegyek?
- ASUS notebook topic
- Home server / házi szerver építése
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- SSD kibeszélő
- Projektor topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz ludsimon #116764 üzenetére
dizelnel vedd azt is figyelmebe, hogy telen lassabban melegszik be, szoval siman elmesz 4-5km-t mire lekezd vmit futeni, es lefujja a parat a szelvedorol, amit kilehelsz ra
benzinessel meg 1.5-2km utan rendes futes van, vagy amire lekaparod a szelvedot korben, mar van vmi lingyi-langyi
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz ludsimon #116764 üzenetére
nem annyira érzékeny, mint egy cr.
viszont!
futott már vagy 400 ezret...
mert szerinted ki vesz 4 litert fogyasztó autót évi 10k km-re?
azért egy adagolóval ott is lehet szívni, de szerintem nem akkorát, mint egy cr-el.
simán jó lehet egy 1.5D, de kicsi is, és nem is megy.
ha meg piszkálni akarod, akkor arra kell egy turbo minimum, de vajon bírja-e a gyári motor?egy szónak is száz a vége, napi 22 km-en ha 2 liter fogyasztáskülönbség földhöz ver, akkor lehet inkább BKV bérlet a megoldás, mert ennél a tételnél sokkal nagyobb költségekkel fogsz találkozni az autófenntartás során.
-
válasz ludsimon #116774 üzenetére
Az autó mindig csak költség, még ha munkaeszköz is.
A dízel rövid távra pont azért nem jó, mert kisebb veszteséghővel dolgozik, és nem melegszik gyorsan = nagyobb hideg járati kopás = nagyobb kőccség.A DPF-t kivenni nem javallt, mert már tervezik idehaza h a műszakin nem mehet át ha gyárilag volt benne de odaállva a motorkocsiban nem lelhető fel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz ludsimon #116809 üzenetére
Azt tegyuk hozza, hogy a gyari gyorsulasi adat es a legalacsonyabb fogyasztasi ertekek nem egyszerre jelentkeznek, vagy gyorsul, de tobbet eszik, vagy nem fogyaszt, cserebe nem is hozza a gyari kozeli erteket.
Ez nem sok variacio, van egy 1.4-es motor, egyik 16 szelepes hengerfejjel, a masik 8 szelepessel. Elobbibol van 6 sebesseges valtos is.
A sporting a nevebol kikovetkeztetheto, hogy sportosabb, de csak egy felszereltsegi csomag.
A Grande az egy teljesen mas auto, de internetet gondolom tudod hasznalni, csak beirod valamilyen keresobe, es ovodas jatekkent megkeresed az elrejtett kulonbsegeket, ha van sok, akkor nem ugyan az az auto.Ha meg ket ujjal akarsz tekergetni, akkor egy baratno vagy egy jo Xbox kontroller is olcsobb.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
vzsryl
nagyúr
válasz ludsimon #161726 üzenetére
Szia!
Ennyiért már tudsz venni hathengeres E46-os BMW-ből valami pofás darabot. Vezetési élményben nem nagyon van ellenfele ennyiért a mindennapokban használható autók között. Egyébként a Bravo is nagyon jó verda.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz ludsimon #161728 üzenetére
Szerinted ha élményautót veszel azt előtted nem élményezte senki? Az biztosan nem fog elromlani? Egy turbó ha nem jól használod-használták bármikor lekókad, és 6 számjegyű egy új.
Ezzel nem azt mondom h nincs jó hírű konstrukció , de ott sem lehet használtnál csak arra építeni h majd biztos költségmentes lesz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-v-
addikt
válasz ludsimon #161728 üzenetére
Az a baj, ha szeretsz vezetni, kék fehéret kell venni... bmw, subaru, ford... Vegyél egy focust vagy mondeot valami normális motorral, kezes és közvetlen autók, jó futómű, jó viselkedés, van feedback a kormányon, szeretni fogod vezetni
A bravoról nem rémlik, hogy ilyen lenne, de a motor jó és nem szétesős. Egy mk6 fiesta st-t se bánnál meg.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz ludsimon #161734 üzenetére
Na ezt majd hobizoli megmondja de szerintem 2m-ig már normális mk2 st is van, a 2.5-ösben több a potenciál, ha lóerő kell, ott sima ügy a ~300ps egy két moddal.
Focusból van benzines turbós motor
Csak az mk2 st .. (meg rs-ek, out of price range). Meg mk3 .. de mk2 st-t nézd meg, 2m körül akadhat már értelmes. De azért az is jobban ráköltős már, vannak típushibák is, meg többnyire nem krúzolni vették, szóval ott visszajutsz a bmw-s csapdához kb.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz ludsimon #161736 üzenetére
Nem értek hozzá, de nem nagyon valószínű, hogy valami sima stage 1 csipsszel csak kijön egy 1.4 turbó gyári 140 lovas motorból ennyi
Kis pénzből amúgy nem fogsz tudni ekkorát varázsolni, előre mondom, ne lovald bele magad ha a bmw-s vonal megijeszt a költségek miatt, nagy csoda meg ingyen ebéd máshol sincs, különben mindenki azt csinálná/olyannal járna. Kis pénz, kis foci, ha spórolni akarsz kisebb élmény és több kompromisszum jár, jobb ha visszafogod a fantáziád(#161737) alázógyík:
Nem sportosról volt szó, jól vezethető, vezetési élményt adóról. Hogy ez kinek mit jelent, most ne kezdjük el megint, szerintem jól értettem, amit mondott, arra válaszoltam, igen gyenge motorok viszonylag, nem azt kell venni ha a pirostól gyorsulás kell, valóban.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz ludsimon #161726 üzenetére
Nekem a 120 lovas verzió van, lassacskán 7 éve. Kellemesen erős a motor, van benne élet, de az összhatás nem sportos a látszat ellenére. Amit speciel imádok a motorban, az az, ahogy előadja magát. Gázadáskor megjön az amúgy is szép hangja, és elég komoly átmenet van a nem megy és a megy között. Szépen érezni, mikor tölt be a turbó. Ehhez képest a TSI-ben (ilyet vettem) hiába van meg ugyanaz az erő, érzésre elég tejbetök a T-Jethez képest. Egyszerűen fasza.
A futómű feszes, jól tartja az utat, de tolja az orrát, a váltó pedig nem rajong a gyors váltásokért.
A kormány tényleg könnyű, de speciel ez engem sose zavart. Az enyémben cityservo is van, ami szó szerint egy ujjas kormányzást tesz lehetővé úgy 40 km/ó sebességig. Amikor megvettem a kocsit, gondoltam, hogy ezt pundziknak találták ki, nem fogom használni. Aztán egyszer kipróbáltam, azóta is úgy van. Nemrég vettem másik kocsit, ez a funkció igencsak hiányozni fog az új vasból.
A 120 lovasok chiptuningja úgy néz ki, hogy a 120 ló az alapból inkább 125-130, ezt egy ügyes chip akár 135-re is fel tudja húzni A 150 lovasban nem vagyok otthon, de szerintem abból se lesz csettintésre 200 ló.rip and tear, until it is done
-
Laraxior
titán
válasz ludsimon #161739 üzenetére
Tedd le a jogsit "A"-ra aztan a maradek penzbol vegyel motort.
3mp@100
7mp@200
Na, ez kilő... A 150LE nem fog lőni sehova."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
hobizoli
nagyúr
válasz ludsimon #161734 üzenetére
ebbol az 1.4-s TJET motorbol van gyarilag 200lo 300Nm-s valtozat is a "500 Abarth SS Asetto Corse"-ban
es az sem a vege meg, azt is lehet okositani meg hova
nyilvan ott mar eleve mas a csiga meg par mas dolog is akar, mint a 120 vagy a 150lojjosban
a 180lovas SS-ben is mar masik csigat hasznaltak a Grande Punto-knal is, az is a gyari upgrade csomag resze volt
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz ludsimon #161734 üzenetére
1bar?
a PuntoGT 1993-ban 1.3bar-n jart overboost-ban, az akkori technikai szint mellett is mar
mi meg fujkaltuk 2-2.2bar-l is
es gyari hajtokarral meg gyari dugovalmondjuk az nem is ez az 1.4-s blokk
PGT: 1372ccm, 80.5x67.4, SOHC, 8v, reverseflow head Fiat 128 SOHC
TJET: 1368ccm, 72x84, DOHC, 16v, crossflow head Fiat FIREtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz ludsimon #161759 üzenetére
haaat nekem ez eleg karcosnak tunik gyari IC-vel
nem csak a max legnyomas a lenyeg igazabol, hanem a max szallitott legmennyiseg, meg mennyire lehet jól cserelni az egesterben a levegot/kipuffgazt, mennyire jo a hengerfeje ehhez
pl ha kicsi a turbo, felul ki is fogy a szuszbol meg fent meg is fojtja a motort a kipuff resze
a leomlo a turbo utan van, annak az a neve, hogy "downpipe"
ami a hengerfej es turbo kozott van, az meg a kollektortöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz ludsimon #161789 üzenetére
Soma-t? latasbol ismerem a Soma-t, szoktunk koszonni, ha osszefutunk vhol veletlenul
azt a feher RS Focus-s Matyi-t en nem ismerem
amikor a Darkfly-sok bemutattak azt az autot egy tok normalis faszinak tunt
amugy azt a feher Focus-t a Raiden 5 ajtos Tesco-ba jaros 1.6-s turbos Punto-ja tavaly nyar vegen megkúpolta, es a Punto 12.2-t tud menni 1/4-n street-ben asszem 196kmh-val
utana gondolhatod mi PM beszelgetesek voltak a FB ejjel 2-3 korul, hogy errol a turkizzold autorol ki mit tud, mert eppen most verte el 2x a feher RS-t...több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz ludsimon #161792 üzenetére
a youtube-n ugyanerre a nick-re rakersel kb 90-100 Punto-s drag-s videom feltoltve
altalaban a sarga Bitang van rajtuk, mert mi azt buziztuk, de a turkizzold is feltunik par videon neha
rolam 1-2 van csak, mert en szoktam fenykepezni/videozni - fotosok átkaRaidenADM meg a turkizzold tulajae, ott fokent rola vannak videok feltoltve
több drón kell ;P
-
BigBlackDog
veterán
válasz ludsimon #170384 üzenetére
Akkor én a nagyobb bódét elfelejteném. Gyanítom megy iszonyatosan az 540i is, de a mérete, a tömege, a fékrendszere, a futóműve nem arra lett szvsz hangolva, hogy kanyarvadász legyen. Mondanám még egy tippnek az S60 R-t (esetleg 2.5T-t) is, de az sem éppen a csapatós hatchback.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ludsimon #170382 üzenetére
Az 540i V8 túl nehéz a kanyarvadászathoz, az egyenesben megy de kanyargós részen egy erősebb MX5 simán lenyom. Ha kanyarvadász autó kell akkor esetleg szétnézhetsz Subaru fronton is. A 2.0 turbós motor tartós és megbízható. Ez pl: Impreza WRX vagy esetleg ez (kérdés, hogy a nem vészes rozsda nála mit takar ): [link]
mod:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Laraxior
titán
válasz ludsimon #170387 üzenetére
100ezrenként kuplungcsere... amihez a fél autót le kell bontani, szóval arra is figyelj, ha esetleg..
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron