- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Gaming notebook topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Computex 2024: várakozásokat felülmúló számok
ph Szinte megduplázta az előző évi látogatószámot a kiállítás, mutatva, hogy van momentum az iparágban.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz LógaGéza #105707 üzenetére
Ezek rettentően tudnak rohadni, szóval arra figyeljen oda.
Alapvetően hidegen induljon be, ne füstöljön nagyon, járjon szép egyenletesen. Futómű ne kopogjon, ne húzzon semerre, fékezéskor se rázzon.A futott km 370 ezertől a csillagos égig bármennyi lehet, mivel csak 5 számjegyű az órája.
-
jerry311
nagyúr
válasz LógaGéza #105707 üzenetére
19 év, diesel, kombi, kormányon körbe kapaszkodó, 70000 km. Hahahahahahahahahahahahahahahaha
Nem volt olyan, ami csak 10000-et futott 19 év alatt?
Ennek az autónak kb. egy nagyon jó tulajdonsága van 250k HUF-ért: 2 évig műszaki vizsga. Ebben az árkategóriában az egyetlen elvárás.
Amit joamilestoné is írt +
- Ha nem hideg motorral várja az eladó, akkor nagyon meg kell nézni, meg kell hallgatni, vagy ott kell hagyni.
- Motortér lehetőleg ne legyen (nagyon) olajos/vizes, tehát ne engedje se az olajat se a vizet. Bár ez egy majd. húsz éves autónál komoly követelmény, de nem lehetetlen. Ha elhanyagolt a motortér, tehát folyik, csöpög, gányolt vezetékek vannak benne, akkor valószínűleg egyéb karbantartáson is spóroltak.
- Ismerősöd tudjon és merjen nemet mondani. Autót nem lehet internetről, 4 kép alapján, vásárolni, kivéve ha újat vesz szalonból vagy szereti a kalandokat. -
Zewa
senior tag
válasz LógaGéza #105993 üzenetére
Uj-jujj-jujj!
"Sajnos még egyszer sem sikerült normálisat választania, valahogy mindig megszívta velük. " Ennek ellenére 156-os Alfát nézz magának, ráadásul egy 450e forintos dízelt.
Ez nagyon a kínálat alja, szinte biztos hogy felfog szállni vele, arra a bizonyos szopó-rollerre. Én nagyon nem ajánlanám se ezt a konkrét autót, se a típust. Alfát vegyenek az Alfa rajongok de egy csöppet is racionálisan gondolkozó embereknek nem ajánlott."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Kickass
őstag
válasz LógaGéza #105993 üzenetére
A többiekkel ellentétben én lehet nem is a motortól félnék, még csak nem is a nagynyomású rendszertől, ez az egyik legmegbízhatóbb cr, kb. pócvágen adagolós tdi-hez lehetne hasonlítani a tartósságát meg a hülye biztosságát is.
Ennek ellenére maga az autó röhögve elviheti egy cr rendszer felújításának költségét anélkül, hogy ahhoz hozzányúlnának.
Kasztni rohadós, pláne amibe már beletaknyoltak vagy törték, ezen azért volt már mókolás főleg a küszöböknél meg kb mindenhol máshol is. Bölcsőt, tornyokat, alját, tank körüli részeket át kell nézetni, ha a tulaj nem látja csavarhúzót simán belevágnám. Meg lehet csinálni eladásra is, az pár hónap múlva olyan lesz mint az ementáli.
Másik mulatságos rész a futómű, hátul csatolt lengőkaros, itt még nem olyan vészesek az árak, a hátsó hosszkitámasztók pl csak tizenegynéhányezer forint/db. Elöl alul és felül is van egy egy lengőkar, kormányösszekötő, stabilizátor stb..ha nem kínai szarral van összerakva ami fél év múlva kiverődik akkor az 6számjegy bőven (+munkadíj+futóműbeállítás).
És akkor ott van még az elektronika, ha kopott a gyújtásbetét akkor a kulcsot hol érzékeli hol nem, kb leszopja magát mire elindítja, lehet elég csak megfújkálni az immo csatiját valahol a műszerfal mögött a kábelrengetegben (ha megtalálod), de lehet gyújtáskapcsolót kell cserélni ecuval kulcsokkal.A konkrét autón ráadásul világít a légzsákvisszejelző járó motornál, arra is az lesz a válasz hogy csak ki kell törölni vagy csak kontaktsprével valamelyik csatlakozót megfujkálni(kivéve ha nem ).
És ez az info mennyiség részben a cartársak részben saját tapasztalat, egy év alfázás után, aztán visítva adtam el (pedig alapvetően olasz autósnak tartottam magam).
Az Alfának két nagy előnye van, egyrészt sima négyhengereshez képest a TS motorok hangja fordulaton szebb, illetve a futóműve ha jó akkor sínautó, nagyon jót lehet vele autózni. -
-
8th
addikt
válasz LógaGéza #114893 üzenetére
Én maradnék a típusnál de 1.9 PDTDI motorral venném a következőt. Sűrű olajcsere + jó üzemanyag és örök az a motor mint a nyomorúság.
Ne értsd félre de elképzelni nem tudom, hogy voltatok képesek SDI motorral megvenni egy Caddy-t.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #117120 üzenetére
mert gyarilag ugy van beallitva, hogy ahol a low-lift es a high-lift vezermuprofilok kulon-kulon felvett nyomatekgorbeje metszi egymast, ott valt at a ket profil kozott
ezert nincs "VTEC rugas" sem, azt ugyanis latni lehetne akkor a nyomatekgorben is vhol
ott csak megvaltozik a hang es "huz" tovabbiVTEC-nel pedig elforditja a szivo tengelyt is, ezzel modositva a vezermutengely fazissszoget (oda-vissza elfokolja a tengelyt menet kozben hidraulikusan)
a legtobb gyarto amugy ezt a fazisszogmodositast hasznalja, pl a mk2 Clio RS is, pedig nincs rajta semmilyen V betus mozaikszocska emiatt
az mk2 PuntoHGT motorja is ezt csinalja[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
LógaGéza
addikt
válasz LógaGéza #117866 üzenetére
Na úgy néz ki új lesz belőle.
Szóval mégegyszer (utoljára remélhetőleg): Új kishaszonjárművet keresünk, mindenféleképp dízel kell, megbízhatóság lenne a fontos.
Új Fiat Doblo Cargot néztük ki. 1.3as Mjet mennyire élhető motor ezekben (68 lovas Caddyt váltana )?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz LógaGéza #118417 üzenetére
Leszűkítettük a kört kettő típusra: Peugeot Partner L2 1.6HDI, és Fiat Dobló Cargo Maxi 1.6Mjet, mind a kettő újonnan, szalonból. Én a Fiatot erőltetem, méretben nagyobb, erősebb motor, majd' azonos árért jobban felszerelt, fater szeretné a Partnert, mert a Fiatról rosszat hallott, meg nem megbízható. Mennyi ebben a ráció?
Ki mit választana?[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Integrale
veterán
válasz LógaGéza #121802 üzenetére
Mindenképpen az első FL utániakat érdemesebb nézegetni. (első facelift= még régi külső, de új belső, színre fújt ütközők, tükrök) a második facelift pedig új külsős.
Mindkettő jó lehet, csak az utóbbi tetszik, akkor értelem szerűen azt.144 lovas nincs egyik faceliftesből sem, az még euro 2, a 140 pedig a 3-as (2001-től).
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz LógaGéza #121798 üzenetére
az 2.0 jts volt akkor. egyik fórumtársnak csütörtökön vettünk egy ilyet, kékmetál, megagigafullos szedán. olyan dokumentációval adták át, hogy csak lestünk. sok a lelakott fos autó sajnos, én is 2 hónap után vettem egy kompromisszumosat (benzinest akartam, végül jtd16v lett, sok km, de vezetett sz.könyv osztráktól, sok extrás, törésmentes, pár bácsizással), miután megnéztem kb 40 autót. a fórumtársét is sok megnézése után vettük, az övé kb pont olyan, mint amit akartam anno. Akkor 1,2M-ért volt olyan, most 73%-os áron tudta megvenni kb ugyanazt, mondjuk több kilométerrel.
Ha 156-ot szeretnél, nem beszélnélek le róla. Nagyon jó vezetni, de azért van pár apró hibája, amit el kell nézni. Mondjuk ha szeretsz jót autózni, akkor valószínűleg le is fogod sajnálni ezeket az apróságokat tompított fény elég gyenge, fűtés nem acélos, ülésfűtés -ha van- nem túl erős. cserébe a bose hifi q jó, ülések álom jók, futómű egy csoda, fék harap, motorok szeretnek élni, forogni. még a dízel is, csak az ugye kevesebbet forog, de a lelkesedés azonos[ Szerkesztve ]
-
Flashback
addikt
válasz LógaGéza #129876 üzenetére
Szerintem 7.genből facelifteset. Abban már párásodás mentesek a lámpák és van rendes fedélzeti "kompjúter".
Ráadásul árban 2,3-2,5 körül ki tudtok fogni szép állapotút és marad a zsebben is erre-arra ha valamit cserélni kell.Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
footy
addikt
válasz LógaGéza #129894 üzenetére
Nem rosszak, a faceliftben mar kijavitottak a pattogos futomuvet es a gyenge zajszigetelest. A belter a konkurenciahoz kepest valamivel egyszerubb anyagokbol epul fel. Az ulesei viszont kifejezetten jok.
(#129856) Qru
2-es BMW-ben volt szerencsem 8 gangos automatahoz (ZF?). Nem cserelnem el semmilyen DSG-re.[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz LógaGéza #130330 üzenetére
Véletlen valaki? Semmi tapasztalat az újabb dízeles Mazdákkal?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!