- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- iPad topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Apple notebookok
- Autós kamerák
- Apple asztali gépek
Hirdetés
-
Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
ph Az Aorus 14000 Gen5 széria 1 TB-os kapacitástól indul, és mérettől függően 14 GB/sec körüli olvasási sebességet kínál.
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenox
veterán
Arnyekra vetodtel, az asszonye a cr-v, o valasztotta, en land cruiserrel nyomom, nyilvan negykerekhajtas kerdeseben az osszes ilyen gepet bealazza, mert azzal nem art tisztaban lenni, hogy a valosagban az ilyen jellegu hajtasok, amik megcsuszas eseten adnak hatra nyomatekot nem sokat ernek. Pont ezert vicces, hogy azok cikiznek, akik nem ertenek hozza. Mint mar mondtam, ilyen a vilagon nincs, hogy megallsz a problemas helyen, aki ilyet csinal, az nyilvanvaloan nem ert hozza.
A tobbi hibat nem tereleskent mondom, hanem arrol van szo, hogy nem tudod besulyozni a hiba sulyossagat. Amitol meghal a user, az komoly hiba. Egy ilyen jellegu hiba, egy kocsin, amin se felezo, se difizar nincs, a futomuve is olyan, hogy kisebb gorongy eseten mar ugyis csak 3 kerek er le, tehat kb. semmit nem tud, igen keveset szamit. Aki nem ert hozza nyilvan poroghet rajta, en meg elmondom, hogy marhasag. -
DeFranco
nagyúr
válasz
szőröscica #99653 üzenetére
Nem keverem bele, egy megtörtént eset amit mindenki ismer. Nem minősítettem és külön ki is emeltem, hogy nem a bántás célom.
Szomorú eset de megtörtént, helyén kell kezelni, tisztelettel a halottnak de tanulságul az élőknek, és nem kellene elkezdeni a paulwalkerizálást.
Szerintem így van megadva a tisztelet a történetnek, hogy nem ferdítjük el egyik irányba sem.
-
hdman
őstag
válasz
Balupapa #99647 üzenetére
Ha lesz még, szólj
Bár mondjuk nekem keret nélküli r.tartóm van...
Azért az 1,4 tdi tartósan már megfekszik 150+ nál, nem arra való. A 140-et vég nélkül birja utazóban, de aztán kezd dülledni a szeme
Mennyi a gyári nyomás? 1,1?
Pedig a Gr. Puntóban csak 75 v 90 lovasban van az 1,3. Hova huzhatták szerencsétlent?
Nekem volt ilyen motoros puntom, a 82(6?) lovas A1 Tsi ugy otthagyott, mint a szart
Sopron city :)
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
DeFranco #99654 üzenetére
Voltam a helyszínen, szerintem nem egy boyracer leesett az útról baleset volt, szóval ez kissé mellément...
Egyébként sem a sebesség szokott ölni, hanem a hülyeség. És az se a hülyét, hanem másokat...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboy93 #99661 üzenetére
hat egy E46 320D touring-l (136lojjos) munkatarsam ugy kezdett, hogy masodik heten a vezermutengely eltort benne... 400k (hengerfej felujitas, porlasztocsucsok, vezerles es segeduzem teljes csere)
aztan meg kardantengely csapagy, generator felujitas, turbocso...
2 eve van meg neki kb, 5.5-6 korul kajalamugy el van vele
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
EQMontoya
veterán
válasz
Kornel #99665 üzenetére
Ment pü. Nem fekete-fehér a dolog.
DeFranco: voltál ott, láttad, vagy csak pletykákat híresztelsz?
tboy93: BMW-ben nem vagyok annyira otthon, de a sorhat benzin egy elég faék és kiegyensúlyozott motor, nem hiszem, hogy lenne benne bármi horror tétel. Tuti van E46 klub, érdemes megkérdezni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
DeFranco
nagyúr
válasz
EQMontoya #99671 üzenetére
Láttam a fotókat, többet mint gondolád, közvetlen hozzátartozóktól van információm nem is egytől, és ezek alapján vontam le a magam következtetését arról, hogy konkrétan mi történt, ezek úgy gondolom elég nagy megbízhatóságú információk ehhez.
Nem tudom hogy mit néztél te a helyszínen (gondolom miután eltakarították a romokat) és hogy mi a szakmád (gondolom nem helyszínelő) és őszintén szólva kíváncsi lennék arra, hogy mire alapozod, hogy a sebességhatárt betartva vagy azt csak tűréshatáron belül átlépve pl. pozsonyi kiflibe hajolhatott az alváz, de továbbra is azt mondom, hogy ennek megbeszélésének itt helye nincs.
Nem miattam, hanem azok miatt, akiket ez a téma érzékenyen érintene.
Én úgy gondolom száguldott, úgy gondolom a véleményem megalapozott, a mondanivalómat erre alapozom. Te nem így gondolod, te is következtettél valamiből, és én ezt tiszteletben tartom, nem vitatom, és nem mondom hogy mi ment és mi mellé. Ez így egy szükséges nyugvópont, mert felesleges flame-t indítani a kérdésben.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
ez se semmi baleset.
és túlélte. -
EQMontoya
veterán
válasz
Kornel #99678 üzenetére
Uhh, az kemény... Első látásra azt mondtam, hogy "2. szülinap", de így alaposabb elolvasásra (karját is elvesztette) azért nem vagyok benne biztos, hogy valaha normális életet fog élni...
Ami a nagyon durva mák, az a lentebb linkelt baleset, ami után a srác kiszállt a GT86ból lábon...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz
DeFranco #99649 üzenetére
Senki nem fogja itt neked bevallani, hogy "ja, hát izé igazából annyira nem szeretem hogy rám is vonatkoznak a sebességhatárok
Én bevallom
Szóval szerintem felesleges álszentnek lenni, be lehet vallani nyugodtan, hogy "sietek b*szod, lesz*rom hogy mi a szabály, de fizetni nem akarok, ezért vettem, nyasgem". 30-as tábla my ass.
Nem csak ezért kellhet, de mondjuk amíg nem megy valaki évi 70e km-t addig ezt úgyse fogja megérteni szóval bele se kezdek
-
szőröscica
addikt
Nevelőapám 100-at megy egy gyengébb évben, belföldön és nem kamionnal.
Mégsem kell neki blokkoló.És csekket sem kapott az elmúlt jópár évben. Illetve egyszer igen, akkor is én vezettem a kocsit.
Szóval nem kell a duma a kint hagyott táblákról, én is ezzel racionalizáltam, mikor megvettem a blokkolót, pedig igazából az volt a helyzet, amit DeFranco írt. Okosabbnak és ügyesebbnek gondoltam magam a többiektől, ennek megfelelően úgy gondoltam, hogy fel tudom én mérni, hogy hol mennyivel lehet menni, ne akarják nekem megmondani, és ne tudjanak megfogni, ha gyorsabban megyek.
És bizonyára most is ugyanúgy taposnám neki adott helyzetben, ha fent lenne az autómon, pedig tudom, hogy baromság, és nem szabad. De szerencsére ellopták, és így sokkal biztonságosabban közlekedem.
-
DeFranco
nagyúr
Én bevallom
Tudom, és gondoltam is rád miközben írtam, csak nem akartalak nevesíteni
Nem csak ezért kellhet, de mondjuk amíg nem megy valaki évi 70e km-t addig ezt úgyse fogja megérteni szóval bele se kezdek
Hát ahogy gondolod... persze értem én, hogy ha valaki hivatásszerűen vezet, időre kell menni, stb. akkor esélytelen betartani a hángérien útjavítást (60-as tábla szjóvan) stb. de itt viszonylag kevés a hivatásos sofőr. Egy nyugdíjas asztalos meg tudná számolni egy kezén. A többiek munkába járnak autóval vagy hétvégi sofőrök. Azt pedig pontosan látom úton-útfélen, hogy mennyit érnek a sebességhatárok, sokszor halálközeli élmény még relatíve betartani is (90->105, 60->70, stb.) mert kb. mindenki a nyakadra akar lépni miatta.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #99682 üzenetére
Hát akkor jó nektek.
időre kell menni
Nem erről van szó egyáltalán, azért mondom bele se kezdek
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
8th
addikt
"a valosagban az ilyen jellegu hajtasok, amik megcsuszas eseten adnak hatra nyomatekot nem sokat ernek."
Ööö... a tesztben szereplő autók egyértelműen cáfolják mindezt másrészt szinte az összes autógyártó a Haldex rendszert használja.
"ilyen a vilagon nincs, hogy megallsz a problemas helyen, aki ilyet csinal, az nyilvanvaloan nem ert hozza."
Valóban. Mert az ugye teljesen elképzelhetetlen, hogy télen hóban mondjuk Budán hegynek felfelé meg kell állnod egy kapualjból kitolató hülye vagy egy lefelé döngető 10tonnás kukásautó vagy bkv busz miatt. Az meg végképp lehetetlen élethelyzet, hogy lefelé jövet a havas letaposott erősen lejtős utcában valamiért meg kelljen állnod és visszatolatnod akár csak xy métert is. Á olyan tényleg a világon nincs, sőt soha elő nem fordulhat. Teljesen hétköznapi szituációkba beletörik a bicskája annak a kamu SUVnak.
Ja persze persze, a vezetéstechnikai trénerek nyilvánvalóan nem értenek hozzá azért akadtak el és azért nem tudtak feltolatni a hondával míg minden mással köztük a filléres francia-román dákóval is gond nélkül. De lehet, hogy csak a Subaru titokban lefizette őket? "Ez durvan inkorrekt, valoban, csak nem a honda oldalarol. Nem veletlenul van a cikkben, hogy honda szar, subaru meg kiraly, ez egy honda lejarato subaru reklam." WTF? Sírok...Ezzel a hozzászólással simán elnyerted nálam a nap kommentje díjat pedig még csak reggel van.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
lenox
veterán
Arrol a tesztrol beszelunk, ahol minden auton masfajta gumi volt? Es errol akarod eladni, hogy komolyan lehet venni?
Majd olvasd el esetleg, hogy hanyat lehet kezzel zarni, nem veletlenul, ami csak csuszaskor kezd zarni, az altalaban sok mindenre nem jo. Ezen is lehet porogni, de ez is teny.
Hat elegge elkepzelhetetlen, hogy valahol, ahol autok jarnak tukorjeg es szaraz aszfalt valtsa egymast, az se tul gyakori, hogy ahol a bkv busz jar, ott felmeteres ho es sar van, jol latod.
Ezen kivul mar csak az erdekes, hogy te magad is rajottel, hogy lejton felfele tolataskor az amugy is orrnehez autok sulya leginkabb elore terhelodik, tehat leginkabb nem a negykerekhajtasnak, hanem a gumiknak van szerepe az indulasnal, csak nem sikerult belole a megfelelo kovetkeztetest levonni.Nekem meg az tetszett, hogy szerinted azert szar a cr-v hajtasa, mert felult az alja a bukkanon.
De amugy magyarazd meg, miert korrekt 2013 ev eleji autorol beadni, hogy 2014-es.
Ezen kivul mar csak az a vicces, hogy kevered a suv es a terepjaro fogalmat. 2wd suv, ne ez hogy illeszkedik a kepbe? Merthogy letezo fogalom, csak nehez lesz ebbe a terepezos gondolkodasba berakni.
-
#27813376
törölt tag
válasz
tboy93 #99661 üzenetére
136: adagolócsere-felújítás 250.000 kilométerenként
150: eltörik az örvénycsappantyú, bedarálja a motorÉn ezeket tudom.
Nekem van most egy komplett hibátlan, makulátlan, valós 270-et futott szervizkönyves 136 lóerős. Alcantara, M futómű, komplett M-Packet. Lehet köpködni érte, egymillió hétszázért hirdettem meg, volt rá vevő több is.... Mikorra megvették volna, meggondoltam magam (bökőt ide) mert mégsem adtam el. Imádom. Nemrég került hozzám, komplett felújítottam, mindene makulátlan. Előtte egy barátomé volt 4 évig. Jól megy, nem fogyaszt, kényelmes. A párom jár vele, övé lett. Én minden héten beleülök kétszer mikor viszem a srácot edzésre tőlünk 25 km-re, minden métert élvezek vele. Gondolkoztam, veszek valami benzinest neki helyette, de olyan szar a kínálat, hogy ami nekem tetszett, egyet sem találtam jó állapotút. Nem bánom, hogy most van egy ilyen "régi" 320d a családban.....
De egymillió körül csak lepusztult példányok vannak, annyi pénzért mást kell nézegetni, ami jobb állapotú.
-
8th
addikt
Látom mindenáron terelnéd a témát más irányba. De legyen neked: CRV az isten! Az überfasza megismételhetetlen! Ha jövőre kunmadáron megint összefutunk megmondom Tottinak, hogy menjen el péknek mert pályát tévesztett.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
#27813376
törölt tag
válasz
!Overdose! #99698 üzenetére
Köszi. A gyári M-es is megvan, ezt viszont nem tudom miféle. Üvegszálas, újrafényeztettem, be volt repedezve. Ezzel került hozzám. Az ültetés miatt nagyon alacsony, padkánál figyelni kell.