Hirdetés
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Arc meghajtó a görög mitológia alvilágához
ph A 31.0.101.5448-as, WHQL aláírással rendelkező csomag a Hades II-höz kínál profilt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsombe
senior tag
válasz jozefgucci1 #62821 üzenetére
Szerintem nem véletlen, hogy többet kérnek egy Accordért, mint egy Mazda 6-ért. Nekem mindkettővel van tapasztalatom. Jelenleg egy 2006-os 2,2-es dízel Accordom van, előtte pedig Mazda 6-os volt (1,8 benzin, 5 ajtós).
Az Accord valahogy sokkal jobban egyben van, jobb az összeszerelés minősége és masszívabb is (lehet ez adódik abból is, hogy az Accord 4 ajtós sedan, míg a Mazda 6 5 ajtós "sedan" volt). A Mazda 3,5 évesen lett lecserélve, emlékeim szerint 60k körüli kilométerrel. Az Accord lassan 7 éves, közel 110k kilométerrel, mégis jobban egyben van, nem nyiszog, zörög semmi. A Mazdáról ez nem volt elmondható 3,5 évesen. Ráadásul a Mazdában elkezdett kopni a bőrkormány, az Accordé még nem (pedig már 2x olyan idős és közel 2x annyi km is van benne), Mazdában garanciában cserélték 2 évesen a sebességváltó gombot, mert a bőr kopott le róla és a króm felület is kezdett lepattogzani. Ráadásul egy nagyon bosszantó hibája is volt a Mazdának: 3 éves garancia lejárta után 1-2 hónappal tönkrement a bal első lámpa motoros magasságállítója, emiatt állandóan ugrált az izzó. Persze garancia már nem volt rá (hiába kértünk "méltányosságot"), ráadásul külön a magasságállító motort nem lehet cserélni, csak a komplett lámpát, ami ha jól rémlik 100k körüli áron volt. Amúgy ez az első generációs 6-osoknál szériahiba.Összességében a 6-ost is nagyon szerettem, de az Accordot még inkább. Kényelmet, stb... nem hasonlítanék össze, mert nem egy felszereltségi szint a két autó (a 6-os TE volt, míg az Accord Sport).
Motorokról, fogyasztásról:
Mazda 6 1.8 benzin:
- városban 9 liter körül
- autópályán 7,5-8 liter
Nem rossz az az 1.8 benzin, de pörgetni kell és elférne egy 6. fokozat, mert 130km/h-nál már 3500 körüli a fordulat.Honda Accord 2.2 dízel:
- városban 6,5-7 liter
- autópályán 5,5-6 liter
Anno tartottam a dízeltől, de sokan dicsérték a Honda első saját gázolajosát, így erre esett a választás. Azt kell mondjam jó döntés volt. 1.500 rpm-től már szépen húz, de igazából már az 1.300 rpm-s tartománytól használható. A 6. fokozat nagyon jól el van találva, kifejezetten autópályás használatra: 130km/h-nál 2.200-at forog a motor.
Ellentétben sok 4 hengeres dízeltől ennek nincs kifejezetten traktor hangja, kulturált, kifinomult a motorja.
Többet nem áradozok róla, mert így is meg fogom kapni, hogy csak a Honda az autó és olyan keveset fogyaszt, hogy nem tankolni járok a kútra, hanem visszavinni a gázolajat.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Ukrajnai háború
- Napelem
- iPad topik
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Eredeti játékok OFF topik
- BestBuy ruhás topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest