Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ABE

    őstag

    válasz Rhino666 #47388 üzenetére

    Abszolút nem érzékeled, mi pénzt visz el az autó kötelező karbantartása, illetve a váratlan javítások. (Jóhiszeműen kizárom azt a lehetőséget, hogy trollkodsz.) Nézd meg, mibe kerül a rendszeres olaj -és szűrőcsere, vagy egy féktárcsa, egy lengéscsillapító, egy kuplung szett, egy garnitúra gumi, egy műszaki vizsga, és sasold meg a rezsióradíjakat is. Ha egyszer csak nem indul az autó, vagy beugrik egy sürgős javítás, az nem 5-10k szükség esetén összespórolt pénz lesz, hanem inkább a tízszerese abból, amit kötelezően tartalékoltál. Egyszerűen nincs olyan használtautó, amibe teljes magabiztossággal bele lehetne ugrani, hogy márpedig erre nem kell költeni x km-en keresztül. Egyéb dolgokat számoltál? Biztosítás, teljesítményadó, átírás, értékvesztés? Vagy megbüntet a rendőr, a közterületes, esetleg trélerezni kell a gépsárkányt? Oldjad meg mással a közlekedést, mert az autó nem úgy működik, hogy fix 7000 forint van rá havonta, meg esetleg tudsz rá félretenni, ha nagyon muszáj.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák