Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz harry #40129 üzenetére

    Ebbe bele lehet bolondulni szerintem, olyan védelmed soha nem lesz, amivel elégedett leszel. Hülye egy spirál ez, először jó a gyári immo, aztán kell a custom, meg akkor már riasztó, hogy szóljon is valami, ne tudjon csendben dolgozni, meg akkor már motortérzár, mert anélkül semmit nem ér és akkor azt hiszed nyugodt vagy. De akkor még mechanikai védelmed nincs, uccu neki zárdugó meg akkor még valami "vas", mondjuk egy váltózár.

    És akkor még mindig el is vontathatják, meg lehet okosabb tolvajt fogsz ki, vagy csak simán lepakolják a kerekeket, kiveszik a rádiódat meg az akksit, ha a kocsit nem is viszik. Erre ott a casco.

    Kell valamilyen védelem, persze, elismerem, de összességében úgy gondolom (és ez magánvélemény) nem érdemes az autó értékének 10%-ánál többet rákölteni. Egy egymilliós autónál egy 100k, ebből legyen 50k az első éves casco, meg 50k-ért bele lehet tetetni valamit. Talán összejön belőle valami custom immo-s riasztó. Ez sem optimális, erre is rá fog valaki licitálni a topicban (semmi személyeskedés, mindenkinek a véleményét tisztában tartom, én is csak tanulok még) de most tényleg... érdemes? "Most" vetted az autót, nyilván van rajta költséged, csináltatni is kell ezt-azt, 150k-t még bedobsz a biztonságra egymillióból lesz hipp-hopp másfél, és ha beléd megy egy dinnyéslada totálkárra tesz, és van casco-d akkor jó esetben látsz belőle 700-at, és a következő egymilliós kocsid már nagyjából kétmillióba lesz (1+0,5-0,7+1+0,5)

    A tököm televan, hogy megint azok járnak jól, akik vesznek valami kotlott ön és közveszélyes szart kicsipénzért, amit aztán nem sajnálnak, mert a kutyának nem kell, meg kifizetik zsebből, ha elviszik, de azért van egy határ, még ha óvatos is vagy.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák