Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz bitpork #31487 üzenetére

    ezért kezdtem azzal amit írtam, hogy irreálisan alacsony az ára már jelenleg is. még valszeg 500 huf-nál is alacsony lenne az ára. ez nem gazdaság politika, ne keverd ide a politikát, most tisztán gazdasági folyamatokról beszéltem.
    azt nem értem még jelenleg, hogy miért tudják ilyen nyomott áron adni, mi az oka ennek. próbálok is utána járni, de még felénk is kevés az ember aki konkrétan választ tudna mondani, illetve olyan közgazdasági magyarázatot kapok, hogy a fülem ketté áll, pedig nem tegnap kezdtem a szakmát.. :DDD
    az lpg-cng nem rossz, itt viszont hozhatod a politikát, mert a politikusok fogják pikk-pakk az adótartalmát megnövelni, amint elvégzik a számításokat, hogy megéri ott is megbaszni az embereket. de a dízellel ellentétben az lpg-cng "környezetbarát" üzemanyag.
    viszont valamiért azt látom, hogy még nem igazán tartósak az ilyen motorok, akkor sem, ha gyárilag szerelik őket. németországban sok lpg-cng vw taxit látok, második harmadik motorral rohangálnak, gariban cserélik őket. nem igazán értem miért, csak a taxisok mondják mindig, hogy új a blokk bennük. de tény, a cng-lpg jön fel és jó, hogy jön fel.
    az lpg egyre nagyobb szerepet kap, az olajcégek már lpg tankereken szállítják a kőolaj kitermelés mellett a gázt is. ha egyre több gyártó kap rá az lpg modellre, akkor az jó lesz, bővülhet a kúthálózat is. az lpg elterjettebb, a cng meg gyárilag elterjettebb, ellenben a cng kúthálózat a béka segge alatt van. még németországban is.

    [ Szerkesztve ]

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák