- SSD kibeszélő
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- AMD Hawk Point SoC APU-val szerelt Geekom minigép tűnt fel a láthatáron
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- OLED TV topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Amazon Fire TV stick/box
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz diegho #217800 üzenetére
Szempontok, szempontok. Nekem azért lett dízel, mert kellett az olajos DSG, a takarékosság, és teljesen béke, hogy nem is használom városban - nem szeretek városban vezetni. Az ilyen hosszabb pályázásokhoz meg teljesen jó nekem a 2.0cr, persze sokáig úgy sem tartom már meg jelen állás szerint . Így egyedül olyan szervizköltségekről van élményem, mint olajcsere-olajszűrők-fékfolyadék-gázolajszűrő v izzítógyertya.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
adalbert1
veterán
válasz adalbert1 #217535 üzenetére
Túl vagyok 500 kilométeren a Kamiq-kal (1.0 TSI 110 le, 6 sebességes manuális váltó), eddigi tapasztalatok (ugye a viszonyítási alap a 15 évvel idősebb konstrukció kombi 1.6 benzin H Astra):
- A lábtér lehetne kicsit szélesebb, a jobb lábamat kb. 120-130 km megtétele után már kicsit nyomja a középkonzol, hosszabb utaknál talán ez lesz a leginkább zavaró tényező.
- 130-nál 6. sebességben 3000-et forog a motor, így a motorzaj kisebb mint az Astrában volt, sokkal jobban lehet beszélgetni a hátul ülőkkel is, talán a gördülési zaj is jobban ki van szűrve.
- 150 km-es úton (Budapest, autópálya, vidéki autóutak) 5.6 literes fogyasztás jött ki 100 km-re, ez szerintem jó átlag, persze városon belül rövidebb utakon mutat néha egész nagy számokat is átlagfogyasztásra, szerencsére ilyenre viszonylag ritkán használjuk.
- Ez a motor/váltó kombináció normális mindennapi közlekedésre elég, de azért kipróbálnám a 7 sebességes dsg-vel is, ha nem nekem kellene fenntartani .
- A hátul utazók sokkal jobban elférnek, mint az Astrában, nagyobb a lábtér, a hátsó lehajtható kartámasz is jól jön.
- 3 fő csomagokkal elfér benne (persze kérdés, hogy ki mennyi cuccot visz magával, nekünk a csomagtartóban elfért 2 kabinbőrönd, 2 hátizsák és pár szatyor is).
- Hátul is van olvasólámpa, ez is nagyon tetszik, ha a család matat valamit hátul útközben, akkor nem az elől levőt kell feloltani, vagy telefonnal szerencsétlenkedni.
- Ami nagyon tetszik, hogy a start/stop kikapcsolásra van dedikált gomb, így ezt nem kell menüben keresgetni.
- A led lámpa nagyon jó találmány, éjszaka kisebb városok között utazva jobban láttam tompított fényszóróval, mint régen halogén távolságival.A tolatókamera és tolatóradar jó kiegészítő, de mivel ez nem egy sedan, viszonylag jól látni, hogy hol a vége az autónak, így akár ezek nélkül is vállalható lenne.
Az Android Auto és Apple Carplay nagyon hasznos (untam már a telefonon nézni a waze-t), sajnos ezekből csak vezetékes van benne, ha jól emlékszem lehet vezetéknélkülit is kérni és wireless töltőpadot is.
Az elektromosan behajtható tükör is kimaradt ebből a felszereltségi szintből, ha nulláról konfigurálnék akkor beletenném így utólag, illetve így 2023-ban lehetne alapfelszereltség.
A tempomat sem rossz, de mivel nem adaptív, így leginkább kihalt útszakaszokon kapcsoltam be.
Amire kíváncsi lennék az extrák közül, az a holttérfigyelő, ez is csak másik felszereltségi szinthez járt.Összegezve nem bántam meg a cserét: a mindennapokban ez egy jól használható, élhető autó, hasznos extrákkal, pár apró hiányossággal, de ha az egész képet nézem, szerintem teljesen rendben van, illetve ár/érték arányban is jó választásnak gondolom még mindig (ezt a jelen felszereltségi szintre értem, 10 milliót már nagyon sokallnék egy jobban felszerelt példányért).
Nyilván az is benne van, hogy egy régebbi autóról váltok, nagyobb és/vagy magasabb kategóriából átülve biztos több hibát találnék benne, vagy jobban zavarna a beltér, esetleg a zajszigetelés - ugye konszernen és márkán belül is azért viszonylag lentre van pozícionálva az autó. -
batai15
félisten
Az 1.5t(182le) civic kerülendő ?
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #217804 üzenetére
Most hogy az 1.5hdi és így az 508 felejtős, nézelődöm hogy mik lehetnek még . Mazda 3,mazda6 nézegetek még. Mivel nem mindennap lenne használva majd (hosszú táv , hétvége stb ) jó lenne egy kicsit több Kraft is . 180le már elég lenne. Ez a bajom a mazda3al is , jellemzően 120le a kínálat. Mindenképp sedan,vagy max lépcsős hátú kell , illetve jó lenne ha napfény tető vagy panoráma lenne.
Alapvetően 7m körül lesz a plafon keret ha minden jól megy.
Néztem még focus 1.5 Eco-t is
Corolla igaz az gyenge hibridbe ,valamint vitara 1.4boosterjet . Utóbbi kettő inkább racionális választás mint sem emocionális. Bár a Corolla gr-ben sedan tetszik is. Igaz remélhetőleg jövőre lesz meg a teljes keret ,de már nézelődöm tájékozódom ,mert nagyon nehéznek tűnik a választás .[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz batai15 #217805 üzenetére
Azért a Mazda 6 szerintem egy jobb utazóautó, mint a Civic. Viszont 1.5T-vel az utóbbi is számomra meglepően nagyautós volt, UFO után másra számítottam. Zajszigetelésben emlékeim szerint egyébként nem volt annyira jó a Honda. Vitara is volt nálam pár napra, ár-érték arányban biztos nem rossz, de én inkább keresnék egyéb alternatívát, ha inkább hosszú távú közlekedésre kellene valami.
508 miért esett ki? Egy egyszerűbb, hagyományos futóműves C5, vagy pl. egy késői Laguna nem játszik?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #217807 üzenetére
Szerintem az a másik, 1.0 motornál vanvolt probléma.
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #217806 üzenetére
1.6 tph messze kerülöm, 2.0hdi ritka, legalábbis az új 508ból.
Ha össze jön a keret szeretnék minél fiatalabb alacsonyabb futású autót . Ezért is nézem ezeket ,amúgy az egyel régebbi 508 is jó lenne ,de mint írtam minél fiatalabb , kissebb futás,mivel hosszú távra tervezek .
Citroen Renault nem játszik. Mégane nem lenne rossz ,de 1.6 sce gyenge ,de az 1.33 is már szúrja a szemem erősen.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #217807 üzenetére
2016 körüliek . Nem tudom hogy az 1.5 higitja e az olajat , azért kérdezem .
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #217811 üzenetére
Ott még víz fogyasztást olvastam. Köszönöm az infót ,akkor ez is ki lőve.
Visszatérve a hosszú távra azért ez inkább ritkább lesz ,illetve nem a nagy család a szempont ( egy gyerkőc majd ) úgyhogy a nagyon nagy autó csak a motor /Szedán miatt került a képbe ismét. Jelenleg egy 407em van munkás autóbak marad , bőven elég mindenre. -
batai15
félisten
válasz molnarpeter #217813 üzenetére
Tudom mi egy gát repedés,hf stb de azt hiszem hogy én hűtő közeg (valami cső repedés )miatt olvastam erről ,nem a blokk repedés miatt ,de lehet nem jól .
Így viszont külön kerülendő hogy a blokk reped.
Vag /egyéb vonal valahogy nem vonz.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #217807 üzenetére
De, de jott ra patch gyarilag es csak rovidtavokon okoz gondot a patch elott is.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #217808 üzenetére
Az 1.0T-nél az olajban futó vezműszíj a legnagyobb gond.
-
válasz batai15 #217810 üzenetére
Szia, előbb a mérettel-kategóriával egyezzél ki, utána kezdj szűkíteni.
Volt itt civic/focus/megane/corolla, meg 508/6-os mazda, ez két külön kategória.
Ha a nagyobb az esélyes, akkor: B8 passat, superb, insignia, talisman, 6-os mazda, 508, szerintem 2016 környéki, 7M körül mindből fogható.508-nál (az újabb) én is azért emgedtem el a sztorit, mert megfelelő motor nem igazán volt, a benzineseket szidják, 2.0hdi, meg viszonylag ritka.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
batai15
félisten
válasz mycso #217822 üzenetére
Mint írtam a nagyobb méret a teljesítmény/ motor miatt néztem , továbbá futás/autó kora illetőleg ne kizárólag racionális legyen hanem legyen benne valami ami miatt szeretjük az autókat. Mégane nem esett viszont szóba,formailag tetszik,motor nem .
Vag pedig mint írtam kilőve. -
batai15
félisten
-
zotosz
tag
Sziasztok,
tanácsot kérnék tőletek.
15 éves focust szeretnék cserélni valamilyen frissebb kombira (>2018) 2 kisgyerek mellé. Keretem 5mft.
Nagyjából 3 lehetőséget látok, ezek lennének szimpatikusak, tetszenek, kevesebbet futottak (<120k km), esetleg garisak.
Kia ceed 1.0 (120LE) / 1.4 szívó (100LE)
Hyundai I30 1.0 (120LE)
Peugeot 308 1.2 (110LE)
Felszereltség oldalról gyakorlatilag 0 az elvárás (klíma + bluetooth zene miatt). Évi ~12ekmt megyek, 75%ban város, ezért fordulok inkább a kisebb benzinesek felé.
Ezek körül ti melyiket választanátok és miért? Első sorban motor részről érdekelne a tapasztalat. Az hogy nem dízelesen nagy a nyomaték nem zavar.
Van 1 érzésem h ezekkel a motorokkal több gond lesz mint ami az eddigi kocsiaimban volt (1.9 TDI, Ford 1.6 szívó), de szerintetek a PSA 1.2 v a KIA/Hunday 1.0 a kevésbé szar?
Esetleg van más tippetek?
Köszönöm.-Isten hozta.... -Meg egy nagy fekete autó....
-
batai15
félisten
Egyébként utolsó kérdés: civic 1.5t vagy Mazda inkább ?
-
nagyúr
válasz batai15 #217831 üzenetére
alma vagy körte?
egyik egy kisebb, sportosabb futomuvel megaldott, turbobenzines auto, extravagans megjelenessel
a masik egy hosszu, szeles utazoauto, langyos mindent elnyelo futomuvel, szivo benzinnel (ami halott alul felül), kellemes elegans megjelenéssel
mindkettő megbízható
ezt neked kell eldontened, hogy melyik tetszik
-
batai15
félisten
Köszönöm mindenkinek ,a civic felé húzok.
-
grizlisandor
addikt
Országomat egy turbóért!
(#217831) batai15:
Másik versenyszámban versenyeznek az említett autók, egymás után végig kell ülni őket és amelyik szimpatikusabb.Nekem a Civic nem szimpi.
A Mazda nagyot villantott a SKYACTIV motorokkal, én a 2.5 motor miatt a Mazda 6-ot vennék, kell rá a bugi jöhet a turbó kit. -
imyourfriend
őstag
válasz grizlisandor #217838 üzenetére
Biztosan odaadnád az országodat, egy BMTS turbóért?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #217838 üzenetére
Mondjuk nem lenne őszinte a mosolyom egy turbócserénél de hát vmit valamiért.
De azért nagy duzzogva ellenék a sedan Mazda 2.5T AWD-ben.
#nincsbennetarcsi
-
batai15
félisten
válasz grizlisandor #217838 üzenetére
Mondjuk ha Mazda 3 nem csak 120ps lenne akkor nem lenne kérdés melyik. Ültem ilyenben nagyon bejött .
-
batai15
félisten
válasz stilo18 #217846 üzenetére
Első és utolsó tapasztalom a Suzuki volt ,utóbbi években inkább Francia autókban utazom,nem igazán voltam képben a mazdaval,csak egyik barátomnak aki Angliába lakik ,amikor most kint voltunk nagyon megtetszett a hármasa.
Aztán azóta is nézem őket ,plusz még a Honda ami még tetszik,főleg mióta elment a kedvem az 508-tól.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz imyourfriend #217839 üzenetére
Ez nem kérdés!
(#217840) Qru:
Tessék lóháton közlekedni, az nem romlik el, ha még is, akkor elő a bicskát!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen