- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Plazma TV topic
- E-book olvasók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- SSD kibeszélő
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Ne offoljatok pls.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Nemtom, mi volt annyira off azon, hogy egy ajánlást megbeszélünk, nem pedig a borjústeak elkészítése volt a téma.
Komolyra fordítva akkor belökök egy elegánsabb Lancia Deltát is, ha a Giulietta túl “boyracer”. T-jettel teljesen jó, M32 váltó előfordulhat, meg digitális klíma esetén az állítómotorok foglalkozósak lehetnek. Családi autónak 2 gyerekkel szerintem megfelelő, még én is tudok benne táncolni hátul a 194 centimmel.
-
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Újautó vásárlásban kérek tanácsot. Céges támogatással, havidíjas formában tudnánk a szeretett és hibátlan 2007-es S60-at lecserélni. A feltételeknek és saját elvárásainknak a következők felelnek meg egyelőre:
- Golf vagy Golf Variant 1.5 TSI/eTSI 150LE
- Leon vagy Leon Sportstourer 1.5 TSI 150LE
- Octavia limuzin vagy kombi szintén 1.5 TSI 150LE
- 308 szedán vagy SW (azt hiszem szintén a 150LE körüli változatban)
- feleségem nagy szerelme XC40 T4A kérhető autó max. 4 év futamidőre szól. Minden szerviz és biztosítás benne van a havidíjban.
Méret?
Családi autóként szeretnénk használni úgy, hogy a jövőre tervezett gyerek(ek) is elférjenek kényelmesen. Ha utazunk, akkor általában 2 nagyméretű bőrönddel szoktunk utazni, emiatt hajlok arra, hogy a felsoroltakból csak a kombi változat lenne ésszerű, kivéve az XC40, és esetleg az Octavia. Feleségem félénk sofőr és megrémíti, ha nagy autót kell elkormányoznia. Mik a tapasztalatok, a kombi karosszéria must have, ha családi autóról van szó?Motor?
Rokonságban van 1.5 TSI Passat, ott elégedettek a motorral és a fogyasztása is király. A cégemnél a szintén 150 lovas 2.0TDI Golf 8 fut, én pedig azzal vagyok felettébb elégedett. Pályán végsebességen is elvan 8-9 literrel, ami engem, mint benzinpárti emberkét lenyűgöz. (Viccen kívül Németországban élek, no para. A végsebesség amúgy 209.) Csak sajnos a dízelnek van párezer euró felára, így mégis hajlunk a TSI-re. Mi az aktuális konszenzus ezekről a motorokról? Az XC40 négyhengerese úgy hallom jól sikerült, a Peugeut-ról semmit sem tudok.Belső és minőség?
A céges Golf tök jól élhető, de az ülése nem túl jó. Vagy csak a Volvo-m miatt magas a léc. A következő hetekben járjuk a szalonokat seggpróbára, de ha valakinek van tapasztalata a fenti modellekkel, esetleg összefoglalná? Bérautóként már vezettem egy hétig új 208-as Peugeut, ott, bár kényelmes volt összességében, de szörnyen zavart ki- és beszállásnál az alacsonyan álló kormány. Bár hülyén hangzik 15 év távlatából, de félek, hogy egy rossz választással visszalépést tennénk az S60-hoz képest, amely úgy hívogat, mint egy anyai ölelés.Felszereltség?
Navit nyilván hülye leszek venni, nekem csak Android autó kell, ezt beikszeltük mindegyiknél. Emellett megdöbbenve tapasztaltam a különbségeket az alap- és extra felszerelésekben a konfigurátorban. Most nem az XC40 vs. Leon-ra gondolok, hanem konszernen belül is ég és föld. Automata parkolást megéri venni 2023-ban, vagy még mindig csak szemfényvesztés a feature? Jól láttam a két szememmel, hogy szinte minden modellnél feláras extra a lopásgátló riasztó?
Mivel még soha sem vásároltam saját konfigurált autót, kérlek adjatok pár tippet, hogy milyen extrákat muszáj bepakolni és mi a parasztvakítás. Köszi!Élő tapogatás?
Ismételve az előző mondatom, mondjatok pár tippet, hogy mire figyeljek nagyon, mikor az eladó mézesmadzagot huzigál előttem. Elég a józan ész, vagy jobban járok, ha kinyomtatott részletes adatlappal és árlistával toppanok be a kereskedőhöz?Köszi a sok választ a sok kérdésemre
Bónusz: a fentiek közül tudom az XC40 alaposan kilóg felfelé árban, de összességében melyikre tennétek a voksotokat?- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
rbalint88
addikt
válasz Johnny_vT #214107 üzenetére
Szerintem a kinezett tipusok alapvetoen jok, nalam XC40, Golf, Leon, Leon kombi, Octavia kombi, Octavia, Golf kombi lenne a sorrend, egyszeruen a Golf kombikat nem sikerul az en szememnek szepre rajzolni.
Technikailag attol felnek a legjobban, hogy a fedelzeti rendszer esetlegesen bughalmaz lesz, ennek nezz utana forumokon. Futo tipus mar mindegyik, talan kigyomlaltak mar igy a gyartas par eve alatt a komolyabb gubancokat.
Motorikusan kb ugyanaz a kockazat mindegyik, valtoban a dsg mar ismert konstrukcio, sok varosozas nyirja, azzal szamolni kell, hogy majd egyszer hozza kell nyulni. Volvoban ha duplakuplungos van, akkor ugyanez, rendes hidros automatanal csak olajat kell cserelni, akkor is ha szerintuk nem kell.
Amit meg megneznek: Ford Kuga hybrid, Toyota Corolla Cross hybrid, Rav4 hybrid. De sztem ugyis XC40 lesz -
vzsryl
nagyúr
válasz Johnny_vT #214107 üzenetére
Golf Variant vagy Octavia szedán 1.5TSI.
A kombi csomagtartó kelleni fog gyerekek mellé, de az Octavia-ból nem muszáj a kombi kialakítás, mert alapból is nagyobb a csomagtartója, mint a legtöbb kombinak, cserébe kb fél literrel jobb a fogyasztása a kedvezőbb légellenállási tényező miatt.Kínai Volvo-t nem vennék. Rengeteg panaszt olvasok róluk.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rbalint88
addikt
Mondjuk a bughalmaz statuszt a VAG-nak is sikerult elerni, onerobol, kinai toke nelkul
Egyebkent az Audi A4-et se vetnem el, belterben magasabb minkseg, de mivel 2015-os fejlesztes, eleg jo aron adjak oket. Van abbol is 1.5tsi. Nem raketa, de ha a Passatba eleg, akkor az A4-be is. -
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #214107 üzenetére
Üléshez; Golf ErgoActive üléssel szerintem hozza az elvárhatót az S60 után is.
Egyébként a felsorolt típusok közül nehéz a döntés. XC40 nálam kiesett; nem tudom magamra szabni (könyöktámasz nem húzható előre, ha jól rémlik) és ismerősi körből azért hallok panaszokat megbízhatóság szempontjából.
VAGgal van tapasztalat (150 lovas eTSi Golffal)... Fogalmazzunk úgy, hogy legközelebb jobban átgondolom a választást.
308-ast nem ismerem, de ott a fedélzeti rendszer használhatóságával kapcsolatban lennének fenntartásaim, mindenképpen megnézném, kipróbálnám, hogy milyen a gyakorlatban. -
Johnny_vT
senior tag
válasz rbalint88 #214108 üzenetére
A választható márkák közt Toyota nem volt, a Fordot pedig feleségem elvből elutasítja.
Az új Golf segge nekem se adja, a 7-es sokkal bírhatóbb volt. A céges 8-assal hosszú út során szokott lenni probléma, hogy szétkapcsolja a bluetooth-kihangosítást (de közben meg a podcast megy tovább... ki érti? ), azon kívül azt a rendszert már egészen megszoktam.
Ja apropó, a céges 8-as Golf-nak befosott a kéziváltója, 16.000 km után komplett váltócsere. Járó motornál nem emelt ki a kuplung, én meg ott forogtam Potsdam belvárosában. A trükk az volt, hogy minden piros lámpánál le kellett állítani a motort, berakni kettesbe, beindítani, majd úgy lehetett indulni. A 3-ast nehezen, de még vette, 4-es már rendben volt. A hazaúton már a 3-ast is két kézzel kellett betolni#214109vzsryl
A szívem nekem is az Octavia szedánhoz húz, de akár kombiként is. A forma korrekt, belsőre tágasabbnak érződik a Golf-Leon-párosnál és szeretem az apró Skodás kényelmi praktikákat. Az első kereskedőlátogatás éppen a Skodánál lesz holnap délelőtt.#214110Qru
A Leon-t a 214112 miatt helyezed a Golf fölé? A szoftver a Seat-tól jön bele, nem a VW-től?#214111rbalint88
Köszi a tippet! Elkerülte a figyelmem, hogy az A4 már régebbi, arra rá se néztünk. Árban az A3 lenne hasonló, sőt picit drágább, de lecsekkolom akkor azt is, mert egy A4 Avant az nagyon vinné a prímet.#214113BigBlackDog
Szerdán megyek Volvo kereskedőhöz kárfelmérésre (lejtős parkolóban nekem gurult egy Civic, amíg a tulaj távol volt, valószínűleg lökös csere lesz), ott van kiállítva egy pezsgőszínű XC40, mindenképp beülök egy próbára. Csak az új S60-ban ültem eddig, az nagyon bunker és baromi kényelmes volt.
Kösz a tippet az üléssel!- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
vzsryl
nagyúr
válasz Johnny_vT #214114 üzenetére
A Skoda belül mindent ver méretben a kategóriában, de még eggyel magasabbak között is labdába tud rúgni.
Egy cselt viszont alkalmaznak, mégpedig a hátsópad ülőrésze rövidebb az átlagnál. Ettől függetlenül két 190cm-es ember elfér egymás mögött. Szélességben is vannak fenntartásaim, de én terpeszkedős fajta vagyok.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz Tapsi #214079 üzenetére
Faternak volt, olyan 9-10 literes fogyira készülj nyugodtan, nagyok az ülések, ezért 100+ kg alatt, oldalról kb semmit nem tart, nekem ezért 100+ km után már kényelmetlen. Meg ott van az 1,6 gdi probléma, ami nem tudom mennyire gyakori
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
fadam91
kezdő
Sziasztok! Családi autót keresnék a következő paraméterekkel :
- Keret : 3.5-4M Ft (ezen felül még maradna 500e-1M szervizelésre)
- Legalább 500 liter csomagtartó, 5 ajtós, hogy könnyen lehessen bepakolni babakocsit és mi egymást.
- Főképpen városba használva, legtöbbször kb 3-5kmes távok, hétvégente 15-20km. Évente nagyjából 5000km.
- Ennyi pénzért szeretnék nem valami fapados csodát venni.
- Nem érdekel a fogyasztás, mivel annyit nem használnánk, hogy ez nyomjon a latba.
- Szeretem ha egy autónak van ereje szóval lehetőleg ne 900-1000 cm3 legyen.
- Preferálnám az automatát mert már nagyon megszoktam, de ez olyan amiből akár tudok is engedni.Nincs semmilyen márka preferenciam, szimplán csak egy megbízható jól felszerelt autót keresnék.
Kíváncsi vagyok az ajáblásaitokra.
Előre is köszönöm! -
Bdanyy
addikt
Elől az xc40 a legkényelmesebb számomra (s60-nál is jobban tetszett), de hátul az apró. Octavia valamelyik ergo üléssel jó alternatíva lehet.
Nem tudom mennyire tér el az A4 az A5-től, de az utóbbi is nagyon jó szerintem. Golfhoz képest mindegyik tágasabb elől.
Ha feleséged nem szeret nagy autót vezetni, akkor gondolom parkolni sem, szóval park assistot biztos kérnék bele, meg 360as kamerát amibe lehet Ezen kívül biztos nem alap üléssel választanám (volvonál az is jó amit próbáltam), vagy legalábbis nem írnék le egy típust sem az alapülés miatt.http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
MM
őstag
válasz Johnny_vT #214107 üzenetére
"Cégemnél a szintén 150 lovas 2.0TDI Golf 8 fut, én pedig azzal vagyok felettébb elégedett. Pályán végsebességen is elvan 8-9 literrel, ami engem, mint benzinpárti emberkét lenyűgöz. (Viccen kívül Németországban élek, no para. A végsebesség amúgy 209.)"
Ez GPS szerinti adat? Ha nem, kevésnek tűnik. Nálam az Oktáv 4 kombi 2.0 CRTDI 150LE 4x4 DSG 228-at ment óra szerint egyenesben lejtő / hátszél nélkül, 225/45 R18 téli gumival.
(Ofkorsz ez is Németországban tesztelve... )[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Paxker315 #214124 üzenetére
Podcastet hallgatok közben. Vagy mire gondolsz? 4-5 óráig még pihenő nélkül szoktam letolni az utakat. Ha egy nap kell oda+vissza megjárni a távot, akkor nem ér rá sziesztázni az ember. Az említett 6 órás út ottalvós buli volt.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Paxker315
addikt
válasz Johnny_vT #214125 üzenetére
arra, hogy, az már elég zajos beltérügyileg, nem? Egyszer öcsém vitt egy Karoq-al Db-Bp távon, és, miután kiszálltam, kb órákon át bizonytalan szédelgés-fülcsengés. Ugyanazt az autót nyáron vittem egy Db-Pécs-Szigetvár-Kaposvár-Siófok-Db karikára, bár szenvedtem, de hatalmas nagy gond nem lett, a titok: 120 fölé nem menni Mondjuk én hosszabb úton lekapcsolom a médiát, hogy csökkentsem a zajterhelésem, pedig szívesen hallgatok tartalmakat egyébként De a 120 körüli tempo nálam teljesen jó, füldugóban pl. nagyon tolerálható, és a fogyi is 5 liter alatt marad (2.0 crtdi mkVI Jetta)
#214126 Qru ez ilyen. Alkalmazkodni kell, amíg a rendszer engedi Rákaptam nagyon az egyre átfogóbb önazonosulásra, ennyi évtized színjátszás után lehetek picit nyíltabb.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Paxker315 #214127 üzenetére
A saját S60-amban 140-ig csak szél- és gumizaj van, afölött kezd jobban behallatszani a motor, plusz a szél drasztikusan erősödik. Azzal csak egyszer jártam meg egy hosszabb utat 170-es átlaggal, utána nekem is csengett a fülem.
De a 15 évvel később gyártott kis Golf jelentősen csendesebb. Azért az a sok év nem telt el hiába úgy érzem. Kb. 200-nál hozza azt a zajszintet, mint a Volvo 150-nél és az még nem olyan durva, hogy fejfájásom legyen. A szokásos utazóm a cégesben 190-200 a sóher VW olcsó téli gumija miatt ha akarnék se mehetnék gyorsabban
Múltkor mentünk a főnök fullos 3-as bmw-jében tárgyalásra. Ottt egy fokkal még jobb a szitu, dehát ugye prémium. 210-es utazósebességnél volt akkora a zaj, mint a Golfban 180.
Ugye az is szerepet játszik, hogy mekkora az autó. Egy SUV nem csak sokkal többet fogyaszt, de jelentősen zajosabb is. A másik főnök Touran-jával például 170 körül van a kényelmi határ.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
bernel
tag
Egy ilyen autó mögött mi van, hogy 2018-as, 1,2 millió, forgalomba nem helyezhető, papírok nélkül, de megkímélt állapotú, rendszeresen karbantartott motorral.
Ha roncs lenne, csak alkatrésznek, akkor furcsa a megkímélt állapot, és karbantartott motor.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Paxker315 #214127 üzenetére
Persze nincs ezzel gond, mindenkinel mashol van az ingerkuszob.
Zenet/pofazast en sem hallgatok hosszabb uton, mert az engem is faraszt. Utaskent nem, csak ha vezetek.Egyszer vidd el a Subarum egy korre az autopalyan, 2 perc utan felgyujto a g-be sztem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
hellomi
tag
válasz bernel #214129 üzenetére
Ott van egy telefonszam. Szinte mindenkinek az orszagban korlatlan percdijas telefonja van, nem kerul semmibe felemelni a telefont, tarcsazni a szamot, majd feltenni a kerdest, hogy miert nem helyezheto forgalomba. Megkapod a valaszt direktben.
Itt igy csak talalgatas fogsz kapni.
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
addikt
Na, következő kör. Beszéltünk KIA márkaszervizes ismerőssel is, a GDI-ket szidják, mint a bokrot. 100 ezer körül rengeteget cserélnek, mondjuk erről korábban is mesélt már. Szóval azt stornózzuk.
Most egy 1.6 PSA BlueHDI-vel szemez az öcsém. Én óvtam a dízeltől, de talán jó lehet. Heti 3-4 alkalommal 2x 10-15 km országúton, hétvégente viszont kimozdulnak, akkor talán egy 100-ast is beleteker, szintén országúton. Nincs jobb ötletünk, egy 2017-es 130 ezret futott Peugeot 308-ast nézett ki 3,7 milliós áron.
Az a gond, hogy végigpörgettünk mindent, de nincs kockázatmentes választás ezen az árszinten. Akkor meg belealkudjuk a szerviz árát, és kész, csoki.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz TrollBalint #214135 üzenetére
Aktuális modell (hosszúkás féklámpás). Nem tudom mikor jön új modell, de a hosszú szállítási időt azzal magyarázták, hogy leégett az ajtókárpit-gyár és emiatt feltöltődött megrendelésekkel az egész éves német kontingens
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Llew
senior tag
-
dong86
csendes tag
válasz Tapsi #214136 üzenetére
Nem rossz választás, amire készülni kell,hogy megmakkanhat:
Adblue tartály és injektor ezt érdemes csekkolni volt e cserélve
Kuplung és kettőstömegűA 308-asnak a fedélzeti rendszere botrányos amúgy de biztos meg lehet szokni.
Amúgy dízelben a kia/hyundai 1.6 crdi motorok sem rosszak. -
-
stargazer
senior tag
Sziasztok, benzines kombit szeretnék, 300 lóerő feletti teljesítménnyel. Lehet tudni hogy melyik motor a legmegbízhatóbb? Jó lenne ha a karosszéria nem rohadós lenne. Előre is köszi a tippeket.
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Bdanyy
addikt
válasz stargazer #214143 üzenetére
Helló, szerintem érdemes írni egy keretet mert különben jönni fognak a 30m+-os ajánlatok (azok mondjuk még biztos nem is rohadnak)
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
menyhartlevi
aktív tag
Sziasztok!
Nagyjából ősszel szeretném megvenni első autómat 1.5-2.5 milliós kategóriában. Szeretek sokat rágódni a vásárláson, nézegetni, úgyhogy már nézegetném az ajánlatokat most, hogy képben legyek. Nincsenek nagy elvárásaim, 1-2 főre kellene főleg városba, évente néhányszor hosszabb utakra. Igazából a külső elég fontos szempont, nem sok autó tetszik igazán, ezeket nézegettem: Honda Civic ufó, Volvo C30, Alfa Romeo Giuletta, bár már a keret eléggé felső határán vannak.
A megbízhatóság lenne még lényeges, illetve örülnék, ha nem lenne nagyon rossz vezetni.
Ezekhez amiket írtam, mit szóltok? Megfelelnek nagyjából a szempontjaimnak? Esetleg mást tudnátok ajánlani?
Köszönöm! -
vzsryl
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz menyhartlevi #214147 üzenetére
Ufo Civic az oke a 1.8-as benzinmotorral vagy C30-bol az 1.6 benzin is jo. Mind a kettot jo vezetni is.
Alfat az passzolom az majd a tobbiek megszakertik.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz menyhartlevi #214147 üzenetére
Ha Giulietta, akkor MiTo?
1-2 főre elég a B szegmens is, nem kell C szerintem, és a MiTóhoz olcsóbban hozzájutsz, mint a Guiliettához, vagy úgy is mondhatjuk, hogy adott összegből jobbat kapsz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Háztartási gépek
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Melyik tápegységet vegyem?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs