Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tresh

    addikt

    válasz ngaba #204876 üzenetére

    "de a piacnál nem érdemes okosabbnak lenni, mert egyszer te is el fogod adni."

    Elfogom adni egyszer de nem tekerve és nem olyan áron ami nem reális és meg is fogják venni.

    "Csak az a probléma, hogy az állapotot nem fogod tudni olyan szinten felmérni, hogy egy 200 ezer és 400 ezer km-t futott autó között ez alapján dönts. "

    ha ismered a típust vagy viszel valakit aki ismeri lazán felméri neked, hogy érdemes e az autóval foglalkozni vagy sem.

    Tényleg regényt tudnék írni ezekről a dolgokról. Sok éves tapasztalat hogy, a100.000 km -es autó is lehet egy szarkupac ugyanúgy, mint a visszatekert társa ennyire. De egy jól karbantartott autó 300k felett is jó lesz. ( Természetesen ez típus és sok tényező függvénye, kivesézhetjük de szerintem felesleges) A lényeg marad az a tévhit, hogy kevés km egyenlő kisebb hiba forrás, költségmenteség stb baromság. Holott példának okáért lehet egy 300k futott dieselen pont 250k nál cseréltek kettőstömegűt amit a 100k nál futott papa autón, te fogsz rögtön 1 hónap után. :))

    A magyar piac igényéhez van állítva a km. Olyan ez mint a gyros csak itthon adják erőspistával és csirkecomb hússal, mert a magyarnak ez kell :U

Új hozzászólás Aktív témák