- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Bluetooth hangszórók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Hirdetés
-
[SoP] God of War Ragnarök - Szeptemberben jön a PC-s kiadás
gp Az új kiadás elkészülésében a Jetpack Interactive is részt vett.
-
Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
it Jövő héten lesznek a meghallgatások, de az EU szerint az autóipari indítóakkumulátorok gyártói kartelleztek, ezért kerülnek többe ezek az alkatrészek.
-
Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
ma Kémfotókon csodálható meg az S24 Ultra vonásaival érkező hajlítható.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Manitou #204021 üzenetére
Ez sem áll távol a kései 80-as évektől. Hiszen egy adagolós Diesel hajtóműről beszélünk. Cserében 4-4,5 literből eljár. Viszont bódé már nem nagyon van körülöttük, elrohadnak sajnos. Napi használatban szerintem el lehet vele lenni, csak dinamikusan kell kezelnis. Sokat járok egy Z14XEP motoros (90le/125nm) Astrával, és a dinamikával nincs gond, nem toltak még le sehol.
#204022 tboldi: Talán egy 1.3jtd motoros olasz csodát, vagy egy igazi japán szívó benzinest?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest