- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Apple notebookok
- TCL LCD és LED TV-k
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.99-es eszközillesztő hibajavításokban is bővelkedik.
-
Elden Ring - Túl a 25 millión
gp Nagyon sokan beszerezték a játék a megjelenés óta, alig egy hét múlva pedig végre befut a várva várt DLC is.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Zotyko #195554 üzenetére
A fővárosba én a modern dízeleket nem annyira javasolnám. Egy tök egyszerű benzines Toyota Carina után karbantartás szempontjából szívás az összes. A tíz éves és annál fiatalabb dízel autókban már mindben ott a részecskeszűrő és agyon vannak fojtva a saját kipufogógázukkal így az autót városi rövidebb utakkal kínozva hamar egr és részecskeszűrő problémákkal szembesül az ember. Ennyi idős korukra kerül beléjük 200-300ezer kilométer vagy még több és annál sokkal többet nem bír ki a lendkerék sem. Azt meg kompletten cseréljük kuplunggal együtt és máris 300ezerrel szegényebbek lettünk. Ráadásul hiába dízel a fővárosi forgalomban fel-alá mászkálva nem fog keveset fogyasztani az sem. Ha picit hidegebb idő van egy néhány kilométeres út alatt be sem melegszik a motor rendesen így használva viszont hét nyolc litert simán benyel bármelyik kétliteres dízel. Épp ezért én maradnék benzines vonalon. Néznék valami hengerenként kétszelepes őskövület szívóbenzinest és átalakíttatnám gázosra. Az egyszeri három kilós kiadás (inkább befektetés) a jelenlegi üzemanyagárakkal számolva kevesebb mint két év alatt megtérül. Onnantól a "benzines" üzemanyagköltsége szinte forintra annyi lesz mint ha dízellel járna az ember, de a szervizköltsége a töredéke sem lesz egy dízelének. Nincs szelep és egr kokszolódás, részecskeszűrő, lendkerék, turbó, befecskendező para és szmogriadó idején is közlekedhet az ember nem kell napokra letenni az autót. Nyilván egy szívóbenzines nem olyan dinamikus mint egy turbódízel és gázüzemmel bukja az ember a pótkerék fészket vagy a csomagtér egy részét de ennyi kellemetlenséget én személy szerint bármikor örömmel beáldoznék a nyugodt alvásért cserébe. Egy mankókerék vagy egy defekt javító készlet simán befér bármilyen kombi vagy egyterű autóban a futóbicaj és a babakocsi mellett.
A Volkswagen konszern 1.6 őskövület szívómotorját rengeteg relatív újabb autóba is beszerelték, az a vastag szelepeinek hála jól bírja gáz magasabb égéshőjét. Octavia II Kombi, Golf 5/6 Variant, Altea XL, Touran I, A4 B6/B7 Avant, Passat B6 Variant stb...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó