- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Milyen házat vegyek?
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Billentyűzet gondom van
- iPad topik
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Terítette a friss Cortex magokat az ARM
ph Háromból igazából kettő, ami ténylegesen új, a legkisebb inkább frissítésnek számít.
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Drága, de legalább le van lakva szegény drágábbak között az 1.4 PDTDI nem egy rossz motor, keveset eszik, nem különösebben elromlós a részecskeszűrő nélküli változatban, viszont 3 henger. 4 hengerrel maradt az 1.9 PD TDI 2010-ig kb akár dpf nélkül, ennél a hajtókar csapágy probléma merül fel, kis összegből megelőzhető.
Használtam céges Fiesta mk7 1.4 TDCI-t, volt várostól pályáig minden, előbbit a lendkerék már megérezte úgy 200k km alatt, viszont utóbbinak tulajdonítom, hogy a DPF jól bírta. Azok is benéznek már millió körül, de egy régebbi, amiben egytömegű van és nincs részecskeszűrő, racionálisabb választás lehet némelyik 1.6 TDCI/HDI is volt egytömegűvel szűrő nélkül 90 lóval, alkatrész oldalakon rákeresve egyből kiderül, van-e hozzá lendkerék vagy sem (drágább liga, de pár éves C4-ben nem volt, cserébe kényelmetlennek tapasztaltam a pedál mozgási vonalát, szinte ropogott a térdem, mintha furgont vezetnék).
Opel Corsa 1.7 DTI is jó lehet, adagoló javítás nem nagy tétel, egyszerű és nem kockázatos motor, persze az sem meríti ki a keretet.
Opel és Fiat vonalon kb ennyiért vannak az 1.3 Multijet motorok, a 90 lovas picit több kockázatot rejthet a változó geo-s turbó miatt, és a 6-os váltóknál csapágy problémák lehetnek, plusz ott van kettőstömegű is. 5-ös váltóval sima lendkerék járt, inkább azt keresném. Láncos vezérlés, ha csörög, akkor csere (30 ezrenként cserélt olajjal akár 100k km alatt cserés tud lenni, sűrűbben szervizelve 200k felett is tudhat...), EGR tisztítás szokott még kelleni. Fiat vonalon féltengely szokott még elfáradni (-> felújítás), Opelnél nem tudom, mennyire jellemző. Befecskendezés a Bosch terméke, nem szokott elromlani, de fel lehet újítani is, összességében jó. Hideg indítás alkalmával előfordul kék füst, nem nagyon találtam megfejtést rá, ritka probléma.
1.5 dci vonalon csak a nemrég halott infókat mondom - injektor 70k, nagynyomású szivattyú 100k Ft a régebbieknél (Delphi), az Euro 5 verziók már Bosch rendszert kaptak (valami 90 ló volt a határ, szóval a 86 lovas még Bosch, erősebbek Siemens/Conti). A hajtókar csapágy ezeket a gyengébbeket nem érinti szerencsére.
(Csak ami eszembe jutott hirtelen )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Demon's Souls topic
- Windows 11
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen