Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Laraxior #177393 üzenetére

    Pedig szerintem totál egyértelmű, h mit értünk az "elég-e az adott motor az adott karosszériához", nem véletlenül van olyan fogalom hogy alulmotorizáltság.
    Ez egy olyasafajta viszonyítási értékhatár, mint pl a motorvételed. 600RR-rel megegyező méretosztályban - h Honda-n belül maradjunk - ugyanúgy van alternatíva, a CBR500 48LE-vel és a CBR650F 88LE-vel, te mégis a 120 lovas gépet választottad. Pedig A-B 48LE-vel is el lehet jutni, de a 120 akkor is élvezetesebb, könnyedebb. Nyilván, a motor nagyobb élvezeti értékkel bír és ezt a kategóriát kevésbé racionális okokból vásárolja az ember, de valamilyen formában az autóval is párhuzamba vonható. Van jó néhány olyan autóbódé - motorkínálat alja párosítás amelyek egyszerűen a kg/le arányukat kiszámolva lassúak, rugalmatlanok, nagyobb teherrel, több személlyel, emelkedőn klímával csak kompromisszumokkal használhatóak. Szerintem a kérdező is erre gondolt. Nyilván aki nem csak a bódét veszi figyelembe és az A-B-be eljutás tényét, az próbálja egy ideális, vagy erősebb motorral keresni azt adott kasztnit, de amit bitpork írt, szintúgy helytálló. Néha egy alulmotorizált autó egy adott vezetési stílus mellett lassabb lehet, cserébe többet fogyaszthat, mint egy erősebb blokkal.
    Meg nyilván ennek van egy kevésbé racionális oldala is. Van aki szeretné élvezni a hétköznapi autózás során is a nyomatékot, na ő sem alapmotorral fog autót keresni, tehát maga a kérdés szerintem abszolút nem alaptalan.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák