- Gaming notebook topik
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Androidos tablet topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Nyomtató topik
- Milyen széket vegyek?
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Új belépő a Honornál
ma Az X6b ránézésre ugyanaz, mint a tavalyi X6a, de több ponton is erősít az elődmodellhez képest.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
ph A Copilot+ PC-kkel érkező szolgáltatást rengetegen kritizálták elsősorban biztonsági okokból.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #169330 üzenetére
Ezért mondtam én is az SDI-t. Minimál technika, lehető legkisebb meghibásodási eséllyel. Na most ennél egy CR turbós motor akármennyire is nem kerül sokkal többe (70k komplett motor 406-ba), de magasabb veszélye van a problémáknak. Egy ilyen rövid birtoklási időszakban nagyon csúnyán meg tudja nyomni az egység költséget bármi baj. Továbbra is tartom az Octavia SDI vonalat, ennyiért meg kell nézni és nem lesz szalon állapotban, viszont a motorral kb. semmi nincs, csak megy. Ha pedig egy évben 100-200k költség lebegne minden alternatíva felett, kivéve ezt, bizony el tudnám viselni, hogy nem előzök pár alkalommal, és pályán 120-szal kéne menni.
[ Szerkesztve ]