Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • e=mc²

    őstag

    válasz e=mc² #162445 üzenetére

    Igy lassan 2 honap utan leirom, hatha erdekel valakit, hogy mi tortent.

    Szerviz1-be vontatas, alaposan elmondtam mi a jelenseg. Egy het utan (en hivtam oket) kozoltek, hogy az auto ongyogyulo. Elindul, jarattak, de a rangatassal nem tudnak mit kezdeni. Megneztek a gyertyakat, mondtak, mar latszik, hogy hasznaltak, de meg turheto, de lassan a cseret be kellene iktatni. Megneztek az EGR szelepet, nem volt elkoszolodva, de azert valamennyire tisztitottak rajta. Legtomegmerot javasoltak cserelni, ami kb. 60 eFt ha egyaltalan talalnak hozza valot. Elobb javasoltak, hogy hibakodot kellene olvasni, de nekik most epp nem volt ott a keszulek, jovo hetre meghozzak. Hivnak, ha lesz valami.

    Kovetkezo het penteken kimentem ismet szemelyesen, mert nem hivtak, sem nem vettek fel a telefont. Mondjak, hogy minden rendben van vele, ha bemelegszik akkor mar nem rangat kozepes vagy nagyobb sebessegen. Mondom oke, de nem ez az uzemi mukodese. Sehogyan sem kellene, hogy dadogjon. A gepukkel nem kompatibilis a csatlakozoja, igy keressek valakit, aki ki tud ilyen autobol olvasni.

    Masnap elvittem egy korabban mar abs jelado hibat kiolvaso Szerviz2-be. Diagnosztikat megcsinaltak, nincs hibakod a rendszerben. Elmondtam nekik is mi a gond. Ugy velte, ha a tankolas utan kezdodott a jelenseg, akkor elso korben az uzemanyagot, az uzemanyag szurot csereltessem, majd nezessek befecskendezes kepet, spektrumot, parametert, akarmit. O is meg tudna csinalni, de csak ket het mulva lesz idopont. Megkoszontem a kiolvasast es az infokat, mentem vissza Szerviz1-be.

    Ismet egy het utan en mentem szemelyesen hozzajuk (hivas ismet nem tortent): Uzemanyag es uzemanyag szuro cserelve, uzemanyag nyomast mertek, az is rendben. Befecskendezes kep egyforma, terit-porlaszt. Hogomba ertek data szerinti erteken. Felmerult, hogy kellene szerezni egy donor autot, mert ok nem tudnak tovabb vele mit kezdeni, de erdekelne oket a vegkifejlet. Ekkor kertem mar idopontot Szerviz2-be. Ket het varakozas jott, addig hazagurultam vele es leraktam a parkoloba.

    Ket het mulva reggel indit a kocsi, poccre indul. Gondoltam tankolok bele meg ugy 5L benzint, mert a csere utan elegge keves maradt benne. Kb. 1km-re levo benzinkutig mig gurultam, nem volt dadogas. Meg is lepodtem ezen. Nosza, akkor kicsit kerulok vele, mielott odaviszem. Es egyszeruen megjavult. Nem rangatott semmilyen sebessegen, semmilyen sebessegfokozaton, nem dadogott tartva a gazpedalt adott fordulaton, nem volt benzinszag a belterben. (csak miutan megalltam, akkor ereztem a kocsi korul). Ennek ellenere elvittem Szerviz2-be.

    Elso kerdese a szakinak miutan megjelentem a megbeszelt idoponton: gyertya volt cserelve? Nem. Akkor elso lepes az. (5 eve van meg az auto, azota mentem vele 87e km-t. Katalogus szerint ami a bele valo gyertya az volt benne, es annak az elettartama 15.000 km es kerul 1.500 Ft-ba/db). Masodik lepes, hogy a befecskendezest/motort kitisztitjak valamilyen folyadekkal, amivel jaratjak kb. fel orat. Ezen kivul emlitette meg, hogy esetleg kartercsovet ellenoriznek meg, de mondtam ra, ok.

    Vegul egy hete hoztam el, es le is lett tesztelve egy hosszabb turaval, es azt lehet mondani, hogy vegre, hasznalhato lett.

    A mutatvanyok kerultek osszesen 36.500 Ft-ba, és van egy teli 20L-es kannaba MOL evo 100 benzinem.

    Cserebe ma kaptunk egy defektet...

    udv,

    Ambulimax Provider

Új hozzászólás Aktív témák