Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    Mai horror diesel storynk következzék:

    Ismerős elment nyaralni dízel Hyundai H1-el. Hiretelen kiment az erő a verdából mögötte cimib villog, rászól, füstöl a gép mint a nyavaja. Félre áll, gyors diagnosztika és tanakodás: nos a turbó megmakkant. Gondolta sebaj, hazavánszorog vele.Elindult majd amint elérte az 1900-as körüli rpm tartományt ez történt.
    Motor 6000-re felpörög, olaj égve távozik jó nagy korom kíséretében a kipuffon. Kulcs elfordít motor jár tovább rendületlenül rpm leszabályozási határon. Végül a motort a TC-s cikk mentette meg ahol azt írták ilyen estben le kell fullasztani a verdát mert különben besül és szét ver mindent a gép a motorban. Így tolt egy 5-öst és felengedte a kuplungot.
    Szerencsére elég gyorsan kapcsolt és úgy tűnik egy turbócserével megússza. De csak a hazaszállítás közel 200k volt.

    Viszont a határon genyók voltak (Szerbia), kértek tranzitvámot, holott egy érvényes műszakis kocsira nem kellene. Lehúzták 30€-val.

    A poén az, hogy utazás előtt mondtam neki: a benyós Accorddal menjen inkább... :D

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák