Hirdetés
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz adamkaa777 #162086 üzenetére
Dizellel batran, pontosabban atvizsgalt dizelekkel batran, 147-bol volt 8 szelepes az jobb, a 16v mar kenyesebb.
Benzineseket viszont kihagynam, kiveve, ha talalsz olyat, ami elso gazdas, maximalisan megbizhato es ismert eloeletu, mert az tud tartos lenni.Benzineseknel keszulj ugy, hogy teljes vezerlescsere 120e korul mozog, kiveve a 147 1.6 eco, abban nincs vezerlesmodosito, az onmagaban 50 korul mozog, viszont azzal a motorral csak a kulso lesz fiatalos, dinamikusabb mint a tobbi normal 1.6, futomu es kormanyzas miatt elvezetes, de nem raketa! Sot!
rbalint88-nak van egy 156 jtd-je, hobizolinak pedig egy 147 jtd-je, dizelrol beszelj veluk.
En egy 145 ts-t nyuzok (meg), varatlan kiadast nem generalt az elmult 6 evben es 150e km-ben, vezerlescsere azonban az auto piaci ertekenek a negyede harmada, plusz most volt meg kuplungcsere (330e km alatt a masodik), egyik vezermutengely mar kopott volt, abbol is kapott masikat.
De ez egy biztos eloeletu auto volt, bizonytalanba, amit nem tudom hogy hajtottak, abba nem ulnek bele, annal azert kenyesebb a TS.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen