Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz adamkaa777 #162086 üzenetére

    Dizellel batran, pontosabban atvizsgalt dizelekkel batran, 147-bol volt 8 szelepes az jobb, a 16v mar kenyesebb.
    Benzineseket viszont kihagynam, kiveve, ha talalsz olyat, ami elso gazdas, maximalisan megbizhato es ismert eloeletu, mert az tud tartos lenni.

    Benzineseknel keszulj ugy, hogy teljes vezerlescsere 120e korul mozog, kiveve a 147 1.6 eco, abban nincs vezerlesmodosito, az onmagaban 50 korul mozog, viszont azzal a motorral csak a kulso lesz fiatalos, dinamikusabb mint a tobbi normal 1.6, futomu es kormanyzas miatt elvezetes, de nem raketa! Sot!

    rbalint88-nak van egy 156 jtd-je, hobizolinak pedig egy 147 jtd-je, dizelrol beszelj veluk.

    En egy 145 ts-t nyuzok (meg), varatlan kiadast nem generalt az elmult 6 evben es 150e km-ben, vezerlescsere azonban az auto piaci ertekenek a negyede harmada, plusz most volt meg kuplungcsere (330e km alatt a masodik), egyik vezermutengely mar kopott volt, abbol is kapott masikat.

    De ez egy biztos eloeletu auto volt, bizonytalanba, amit nem tudom hogy hajtottak, abba nem ulnek bele, annal azert kenyesebb a TS.

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák