Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Xero #161899 üzenetére

    ja
    egy ismi kb masfel eve vett egy 2.0FSI B6-s Passat-t
    majd kicsereli a vezerlest vmi youtube video alapjan otthon
    uhm, jo
    na ezt addig halogatta, hogy 2-3 hete az M0-n a vizpumpa beallt vala es lekonyultatta a vezermuszijat
    ez igencsak megviselte a hengerfej egyes reszeit

    ------

    na meg ez a valtoolaj tema is
    hatnemtom, de amikor egyes gyartok 30k-t irnak a motorolajra is es kb mindenki tisztaban van azzal, hogy az igencsak johiszemu adat es igazabol a fele a max, ami valojaban javasolt, en tuti nem varnam meg a valtonal bealmodott 60k km-s ciklusnal sem az 59999km-t
    se a Tiptronic-l, se a DSG-vel meg ugy altalaban egyikkel sem, akarmilyen fantaizaneven is fut egy ilyesmi konstrukcio egy masik gyartonal

    orokeletu hajtomuolaj sem letezik - en muszaki vegzettsegu vagyok, kopasok okozta szennyezodeseket es a hohatasokat nem fogja akarmeddig birni semmi, hiaba is kamillazzak azt ra, az csak marketing
    foleg ahol mindenfele csiri-biri szelepek is vannak azzal az olajjal vezerelve, igencsak ajanlott a gyakoribb csereje, hiszen a szelep eltomodik elkoszolodik a szennyzodesektol, es rosszul vagy sehogy nem mukodik, akkor azt sokkal dragabb lesz cserelni, mint csak az olajat lenne párszor egymas utan is akar

    pl ebben a Passat-ban is meg a kulfoldi tulaj csereltette a valtovezerlo modult vmi potom ezervmennyi EUR-ert
    es vajon miert is kellett...hm?

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák