Hirdetés
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz focvis #145350 üzenetére
Ne légy benne biztos.
Szerintem a Honda hangosabb, kevésbé komfortosabb.
Persze kurva jó, amikor padlógázon VTEC már váltott, és tiltás felé forogva üvölt a dupla kipuff, mintha egy intergra lenne, de nem biztos, hogy mindenki erre vágyik.
Persze a 9 gen már lightosabb lett ebből a szempontból, de még mindig nem egy halk utazó autó.
Egyébként egyre jobban élvezem, csak rá kellett érezni az ízére, meg hogy mit szeret.
A gázpedál lagg is minimális már, el volt lustulva simán.
Hétvégén kapott rendesen, komolyan jól esett. -
rbalint88
addikt
válasz pocokxx #145332 üzenetére
másfélért nagyon jó B5.5 Passatot lehet venni, ami sokkal komolyabb érzetű autó, mint a B6. Másrészt garantáltan jobb műszaki állapotút tudsz venni belőle, mint B6-ból.
Octavia kínálatának alja erősen túlárazott az állapotához képest szerintem. Sajnos itthon nem fizetik meg a karbantartottságot, így a kínálat tetejéből ár-érték arányban jobbakat tudsz találni. -
válasz Jakab66[hun] #145345 üzenetére
A Corsa is jó , azonban lehet találni tempómatos verzióst, meg 1.3-1.7 dízelmotorral.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
adalbert1
veterán
válasz zoo8800 #145305 üzenetére
Szerintem azért a legtöbben elkalkulálták rendesen anno magukat, lásd a sok 10 éves frank hitelre vett Swiftet (persze, ők valószínű reálisan se gondoltak bele, hogy mennyit tudnának költeni).
Azért 5-700k-ért is lehet már 1x éves kocsikat kapni, szóval még a szegényebb réteg is tudna ez az ökölszabály alapján vásárolni, de szerintem ott sok helyen a fenntartás nem férne bele a költségvetésbe.Szívem szerint én is hamarabb vennék valami mást, mint egy családi compactot (pl. MX-5, első generációs IS 200, stb.), viszont ez a leginkább logikus döntés, így megpróbálok inkább az eszemre hallgatni.
Illetve nagyon csábító lenne egy új autó is hitelre, viszont autóra azt nem szeretnék felvenni.concret_hp: szerintem itt az autóvásárlásos topicban ennyi még belefér, hacsak valami nagyon szigorú modi nem így gondolja.
-
pècsimunkás
addikt
válasz focvis #145350 üzenetére
Hondára hajlok èn is .
De , csináltam egy új keresèst , benne hagytam a használt autókat .
A városomtól van kb 50 km -re egy Hyundai kereskedès . Ott van egy 10 km-t futott , használtkènt feltüntetett i30 . Igaz nem a 135 hanem a 120 lovas 1,6, de 3500(!!!) euróval olcsóbb mint az èn városomban . Ha beszámítják az autómat , onnantól kezdve nincs min gondolkodom ! 2x-3x elautózok oda meg vissza ,50-100 euró , de akkora az árelőny , hogy nem is lehet kèrdèses ,hogy megèri-e ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
htomi85
tag
válasz adalbert1 #145354 üzenetére
Újra leírom, alapvetően nem a hitellel van baj.
Az új autóval van a baj, mert 5 év alatt feleződik az értéke.
A hitelt pedig új autóra szokták felvenni. Többnyire felelőtlenül.Ha egy 4 milliós használtautót veszel 50 szazalek onerovel 5 eves futamidore, akkor kb 6500 forint a havi kamat, ami lofasz.
-
Kornel
veterán
válasz pècsimunkás #145359 üzenetére
Civic 71,5 dB 130-nál
I30 69,4 dB
És ez nem lineáris skála...Htomi: van ami még felét sem éri, van ami meg 60-70%-ot 5 évesen.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz Kornel #145361 üzenetére
!
Köszönöm a segítséget !
Majd megírom , mi lett a döntés !
Új autó mindkettő , mèg ha kifutottak is ! Azèrt a Honda felè húzok picit ...
Nem egyszerű ...
Bár , mint írtam előbb , ha sikerül hozzájutni olcsóbb feltètelekkel , akkor mindenképpen i30 lesz . Akkor már a Hondához kèpest lesz 5500 euró , a másik i30 hoz 3500 euró .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Kornel
veterán
válasz pècsimunkás #145362 üzenetére
Honda jó, ha halkabb lenne, komolyan.
Én most kezdem élvezni.
(Lassan 1 év után)
Igaz ez 8 gen, de az alakok és a motor ugyanaz, igazából egy erős FL.Én azért vettem Hondát, mert jobban megy, mint a hyundai, igaz én csak használtan nézegettem akkor.
-
Szajo
őstag
-
runner 125
nagyúr
Aahhhh, 4-5 év múlva nagyon remélem h feleződik az ára.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #145366 üzenetére
A piros bőr ülés elég rajos
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #145366 üzenetére
Volvo után elég erős váltás lenne, erre ránézve nem az ízlésesség az első szó, ami a számra jönne. és nem a piros bőr miatt. a színösszeállítással nincs bajom, csak a formákkal. kívülről egyszerűen túl sok, nem koherens, nem áll össze -főleg a menetdinamikával-, belülről meg néhol annyira bántóan prosztó toyota, hogy fáj...
-
Acheron
őstag
válasz pocokxx #145329 üzenetére
2014 -től kezdték el BMW dízelekkel szerelni az autóikat (1.6 112 LE, 2015 -től 2.0 146 LE is) ezek már megbízhatóbb konstrukciók. A korábbi dízeljeikhez képest mindenképp előny, nem véletlenül szüntették meg azok fejlesztését - gyártását, és tértek át BMW motorokra. Ahogy írták már, a 2.2 erősen kerülendő (akármennyiért is dobnák utánad), a 2.0 talán jobb. Magánvélemény, de én bottal sem piszkálnám a Toyota dízeleket
-
concret_hp
addikt
válasz adalbert1 #145354 üzenetére
+kornelka: az ökölszabályok nem azért ökölszabályok, mert mindig érvényesek, hanem mert egyszerűsítik a számítást. szerintem úgy nagyjából az autó tulajdonosok 90%a alul becsüli, hogy mennyibe kerül egy autó fenntartása / birtoklása (lásd pl értékvesztős figyelmen kívül hagyása). egy drágább autónál tipikusan minden picit többe kerül, minél prémiumabb, annál drágább az alkatrész, (általában annál nagyobb, tehát picit többet is eszik), minél nagyobb a motor, annál drágább a biztosítás + adó (ami persze mondjuk pont csak pár ezres tétel / hó) és nem utolsó sorban annál több az amortizáció.
ha több éves fizetésedért veszel autót könnyen kijöhet olyan matek, hogy a fizetésed igen jelentős %-ába kerül az autód havi szinten. én úgy vagyok vele, hogy nem azért dolgozok, hogy legyen egy gyorsan amortizálódó tárgyam, így próbálok a racionalitás határain belül maradni.
pl. ahogy fentebb is szóba került nagy vonalakban 5-6 évente feleződik egy autó értéke, egy 1 misis autónál ez évi ~100K, egy 5 misisnél évi ~4-500K
az ártartás témához egyébként szerintetek helytálló megfigyelés, hogy minél kisebb az autó annál jobban értéktéktartó vagy ez nem feltétlen igaz? pl swiftet 3M körül lehet elhozni, 2010-11esek 1.7-1.8M-ről indulnak (1-2 van 1.5ért, azok vélhetően nem véletlen olcsóbbak), tehát mondhatjuk, hogy 6 évesen az új ár 60%-a a kínálat alja.
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
nagyúr
válasz concret_hp #145370 üzenetére
Szerintem az autóvásárlás pont olyan dolog ahol a reális döntés nem mindig jó döntés. Az ember sok időt tölt el benne. Legyen olyan amit élvez. Persze aki erre érzékeny/vevő.
Értéktartás: a civic is jól tartja az árát, 2011ben 4.1M volt most meg 2.7M körül van.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rbalint88
addikt
válasz concret_hp #145370 üzenetére
Visszaterve a kornelka altal felvetett havi 500e nettoba belefer az uj auto temahoz picit:
Valoban belefer, ha mar kinyogtel egy lakashitelt, ami azert szerintem kicsit fontosabb dolog. Azert a mostani pesti viszonyok kozott netto 500 tehermentes lakas nelkul eleg hirtelen vekony tud lenni barmilyen autohoz, ha a minimalisnal kicsit magasabb igenyeid vannak. Egy normalis allapotu alberlet vagy egy lakas torlesztoje minimum 100k+rezsi (kb 50*) piaci alapon, de ha nem kapmegyer kulson a 10-en szeretnel szedulni (mert mondjuk nincs autod), akkor belvarosban helybol 150-200 egy 30nm keco is... ami persze irrealis, de a piac most ide arazott. *viz,gaz,villany,tavho,kozosktsg,net,ket alap/kozep mobilelofizu.
Kaja ket embernek havi 70-80, ha a paprikas krumpli-parizeres zsomle kombon tul akarsz nezni (hazhozjovos hetimenu vackok is min 20, inkabb 30/ho/fo es az csak napi egy kaja!), valami ruhat is kellene hordani, az mondjuk havi 30k, mert a munka megkoveteli neha az oltonyt. Szorakozni, kulturalodni is kell neha, erre legyen havi 20 szinten, az ket embernek ket-harom mozi popcornnal. Ez helybol 300ezer ugy, hogy egy fillert nem raktal felre, semmi baj nem tortent es lopott biciklivel kozlekedsz, mert ugye arra is kolteni kellene, meg a berlet is havi 20k ket embernek.
Ugyhogy ja, belefer az uj auto 500e nettos fizuba, de priorizalva a dolgokat, az en szempontrendszerem szerint kb negyven eves korban van realitasa egy kb ot millas autonak ugy, hogy nincs gyerek, nincs hitel.
Aztan majd negyven ev mulva kiderul, hogy kinek volt igaza -
adalbert1
veterán
válasz concret_hp #145370 üzenetére
"ha több éves fizetésedért veszel autót könnyen kijöhet olyan matek, hogy a fizetésed igen jelentős %-ába kerül az autód havi szinten. én úgy vagyok vele, hogy nem azért dolgozok, hogy legyen egy gyorsan amortizálódó tárgyam, így próbálok a racionalitás határain belül maradni."
Igen, ezzel én is így vagyok, pont ezért nézegetek olyan kategóriában, ami belefér a 6 havi jövedelmembe - olyan szitut meg nem tudok elképzelni, hogy több évnyi jövedelmet költsek autóra (persze ha a nyakamba szakadna egy nagyobb összeg - mondjuk lottónyeremény, vagy valami nem ismert gazdag rokon után örökség, stb, akkor ez borulhatna, de azért ezeknek elég kicsi az esélye).htomi85: de egy 4 milliós használt autónak is ugyanúgy lesz értékvesztése - igaz, az első 1-2 évben biztos kevesebb (az új autó is akkor veszti a legtöbbet, mikor kigurulsz vele a szalonból ) - szerintem százalékos arányban egy 5-10 éves távon teljesen kiegyenlítődik.
[vilike]: igen, az ennyiért inkább biciklit vegyen és hasonlóak
rbalint88: szerintem ez ott lesz érdekes, hogy 40 éves korban a legtöbb helyen már van gyerek (kivétel, ha valamiért nem lehet, vagy nem akarnak) - így itt ismét borul a családi költségvetés, ha addig már ki lett fizetve a lakás, akkor innentől lehet a gyerek(ek)be lapátolni a pénzt, ráadásul az anyának pár évre ki is esik a fizetése, ki tudja, hogy olyan jó pozícióba vissza tud-e menni az otthon töltött évek után (igaz, akár jól ki is használhatja az otthon töltött időt, anyám pl. akkor csinálta a második diplomáját), stb.
zoo8800: igen, ez is igaz, viszont nekik lehet, hogy pont nem ártott volna ismerni ezt az ökölszabályt , vagy legalább kicsit jobban elgondolkozni (nem azt mondom, hogy ez sem bevállalható, ha a mostani kamatkörnyezetben lenne 10 éves alacsony thm-ű rögzített kamatozású ft hitel, és mondjuk a havi jövedelem 5-10%-a menne el a törlesztésre, akkor akár lenne létjogosultsága is).
-
runner 125
nagyúr
válasz Kornel #145367 üzenetére
Hjah, az valóban erős.
rbalint88
Pedig gyönyörű, a bőr színt kivéve.
Nyilván, messziről virít róla, h japán, ráadásul ez F-Sport, ami formailag még sportosabb vonásokat takar,
de a külső, a technika, megbízhatóság, az összkerékhajtás, a szívómotor és a beltér együttese számomra abszolút favorittá teszi.
Noh meg mit veszel, ha német trióba nem szeretnél ülni, kizárva a franciákat, olaszokat?
Accord-ból még a legjobban felszerelt is elég fapados és ahhoz képest drága, 2.4-es szívóbenzin - kéziváltó kombó meg ritka, vagy ha találsz, tuti valami idiótáé volt, két olyan kályhacsövet más nem tesz fel ilyen autóra..
Max. még S80 és kifújt."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
g@bo
nagyúr
válasz adalbert1 #145374 üzenetére
én szivesebben vennék egy új verdát, használnám 10 évig és vernék bele 100e kilométert, mint megvegyem más levedlett mocskát / yaris 2006 - 187500 km 1,5 milla - tele a használtautó ilyen túllárazott rommal / amely pl. 21 évesen nem ér már semmit...
fizu, lehetőségek kérdése egy új autó.
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #145376 üzenetére
"Mit veszel, ha...?"
Volvot
Ujabb S60 se rossz egyebkent, a helykihasznalasa kb pont olyan szar, mint a tiednek, de ha nem cuccolos autonak kell, semmi gond nincs vele. -
runner 125
nagyúr
válasz rbalint88 #145378 üzenetére
A faceliftes modellel (csipa nélküli) ki vagyok békülve, már ami a külsejét illeti, de a belső monitor - légbeömlő részt egyszerűen nem tudom megemészteni:
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kelly416
veterán
válasz runner 125 #145379 üzenetére
Ha nem lenne ott a kijelző mellett az a beömlő, egészen pofás lenne, de így tényleg káoszos.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Luck Dragon #145353 üzenetére
Köszi, de még eddig a Punto tűnik a leglogikusabb választásnak.
Abból érdemes a 90 lovasokat keresni, vagy a 75 lovas is jó?
Gipsz Jakab
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #145379 üzenetére
Eloben nem rossz, engem ez a digi muszerfal jobban zavar.
-
htomi85
tag
Az a baj hogy magadat hiszed átlagnak az évi 10 ezer futással. De nem így van.
Én a melóhelyemtől 2 kilométerre lakom. 3 perc alatt érek be. Így megyek évi 20 ezret.
Nálam mindenki többet megy a cégnél.
Aki évi 10 ezret megy annak nem kell új autó. A fiatal autó két ok miatt kell.
Egy, a karbantartási költségek alacsonyabbak legyenek. De aki keveset megy, annak úgyis kevés lesz.
Kettő, sose hagyjon cserben. Aki keveset megy, annak lássuk be ez kevésbé fontos. -
kelly416
veterán
válasz htomi85 #145384 üzenetére
Nem tudom, hogy csináljátok, lehet, a kilométerórám szórakozik velem, de 3 év alatt 30024-et mentem. Ez idő alatt többször megjártam a Balatont Szentesről, voltam Görögországban (Nei Pori, Meteorák, stb.), majd egy évig hetente egyszer oda-vissza megjártam Szegedet, ugyanezen időszak alatt hétköznapokon Deszkről jártam be Szeged-Rókusra, itthon majdnem a wc-re is autóval megyek, mert vagy vinni vagy hozni kell valamit Ősöktől, Mamámtól, most a hidegben a gyerekek miatt amúgy is folyamatosan megy a gép, ne fázzanak meg ilyen hideg reggeleken suliba menet... kb. havi 1000-et megyek. Mondjuk gyalog 10 perc a munkahelyem, de oda is képes vagyok autóval kijárni.
Nektek mi eszi a kilométereket? Gondolom a napi rutin, suli, meló, egyebek. -
tresh
addikt
válasz kelly416 #145387 üzenetére
1 év alatt raktam a sajátomba 30k-t úgy hogy jellemzően a cégessel mászkálok. Abba fél év alatt megy bele 45k. Mondjuk előző évbe összesen legalább 150k km-t mentem.Igaz ez elég extrém év volt. Napi szinten 500-600km ment bele a sok terepi meló véget. Normál használat mellett szerintem az átlag 20-25k futás simán összejön szinte mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #145371 üzenetére
Szerintem az autóvásárlás pont olyan dolog ahol a reális döntés nem mindig jó döntés.
Ezt adom. Minden nap gyozkodnom kell magam, hogy ne adjam el a golfot
Mantrazassal indul minden reggel : -jo a fogyasztas, le van cserelve a vezerles, nem tudnek jol kiszalni belol, inkabb a hazra kell penz...Viszont mas reszrol ha valakinek csak kozlekedesi eszkoz az auto, akkor a 6 havi kereset jo kiindulo pont lehet.
-
adalbert1
veterán
válasz kelly416 #145387 üzenetére
Jó, de azért Szentes nem egy olyan nagy méretű város, kb. biciklivel 20-30 perc alatt oda lehet érni egyik végéből a másikba.
Nekem kb. így jött ki évi 10k futás: naponta munkába oda-vissza kb. 25km, néha edzés, bevásárlás (ezek szerintem kb. 2 km-rel dobták meg alkalmanként), havonta egyszer Budapest-Szentes oda-vissza, havonta párszor Budapest-Dunakeszi oda-vissza.
Nagyobb éves futást leginkább úgy tudok elképzelni, ha valaki minden nap nagyobb távokról jár munkába (mondjuk agglomerációból Budapestre, vagy másik városból). -
nagyúr
Ezzel az autóval mi lehet a gond? Lassan két éve hirdetik, azóta közel 700k-t engedtek az árából. Oké, nem egy szépség, de hát Saab.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
kelly416
veterán
válasz adalbert1 #145392 üzenetére
Na igen, ez igaz. Nem nagy város ez. Jó, nekem mindegy, én örülök, hogy havi egy teli tankból elvagyok azzal az ezressel, ha meg biciklizek, mint a hidegek beállta előtt két hétig, akkor még marad is a tankban.
Jorus:
Nem tudom, nekem nagyon tetszik a 9.3, sőt, kombiban szerintem még szebb is. Csak két bajom van a fentivel, nem piros (úgy nagyon állat, van egy itt a közelben, mindig megcsodálom, pedig alapjáraton nem szeretem a piros autókat), meg a nagyobbik, hogy nincs rá pénzem. Egyébként venném, vinném.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Jorus #145393 üzenetére
Szerintem pont, hogy szép, de ez csak saját vélemény.
Mondjuk 2.5m Huf egy -már- nem létező autógyártó 8-9 éves termékéért nem annyira kevés. Ráadásul 280 lovacska, turbó, automata váltó. A többség nagyon nem erre vágyik meglátásom szerint. Ilyen öregen ennyiért többek között a szívóbenzines
fűnyírókHondák mennek, amiknél azért jóval kisebb a kockázat.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Jorus #145393 üzenetére
Koppra, hónapra ugyanilyen évjáratú 9-3-at vettem, ugyan közel sem ilyen patika állapotban, de pont 2/3 áron. 180 lovas dízel, szedán és szintén Aero.
Ez itt egy csippelt 300 lovas, benzines turbó V6, automata, összkerékhajtásos kombi; a gyári vegyes fogyasztásának 12,7 litert adnak meg - az életben sem mész 12 alá, inkább 14-15 l/100 km. Ehhez fanatikus kell. Szvsz kombiban nem szép.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Köszönöm a válaszokat! Haver szemez vele már egy ideje, csak amikor mondtam neki, hogy közel két éve már én is szemeztem vele, elbizonytalanodott, hogy miért nem vitte még el senki, amikor sokkal romosabb és/vagy bizonytalanabb és/vagy többet fogyasztó, stb. autókat akár idősebben, akár többért is elvittek ennyi idő alatt. Én anno odáig jutottam, hogy már le volt beszélve az egyik helyi szervizben az átnézetés, meg volt szervezve a fuvar, csak aztán másra kellett az e célra szánt zsé átmenetileg, így nem lett semmi a randiból.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
rbalint88
addikt
válasz Jorus #145397 üzenetére
Opel alapu megszunt marka, kevesen ertenek a spec dolgokhoz. Nincs hozza alkatresz minden bokorban. Sokat eszik, szuk, nem ertik az emberek. A sokat eszik mellett van benne turbo (talan 2 is), automata, awd. Ezektol meg tibbet eszik es sok sok $$$ javitani.
Szoval ha haverod is az a fajta, hulye, akit ez nem zavar, akkor vegye, mert biztos szeretheto. -
nagyúr
válasz rbalint88 #145398 üzenetére
Van ésszerű, gazdaságos, dízel családi egyterűje, második autónak keres vmi erős benzinest, amiből nem sok jön szembe az utcán, szal amolyan hobbi autónak használná. Van még pár típus/márka a tarsolyban, csak furcsa volt, hogy még ha csak a Saab-okat is nézem HaHu-n, akkor is jóval gyorsabban pörög a piac (200+ LE-s turbo-s 9-5 Aerok pl relatíve gyorsan elkelnek). De akkor valszeg az összetett hajtáslánc, a tuning, az egyébként is magas gyári fogyinál nagyobb étvágy, esetlegesen rövidebb várható élettartam az egyes részegység esetén, stb. lehet az ok, ez így logikusan hangzik.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
veterán
válasz rbalint88 #145398 üzenetére
Kemény 29 nap tapasztalattal a hátam mögött annyiban kiegészítenélek, pontosítanálak hogy:
- A "géptető alatt" szinte minden Opel vagy Opelekben is megtalálható - motorok, váltó, 4x4, fékek... a 2.0T motor talán (?) kivétel ez alól
- Minden ami Opel, az gyári alkatrészként is olcsó hozzá; a karosszéria elemek, beltér azok amik egyediek, ezeket bontóból / eBay-ről kell vadászni, vagy UK-ből rendelni.
- Fentiekből következik, hogy egy 2.8 vagy 1.9 motoros verziót egy Opelhez értő szerelő karban tud tartani. Feltéve, hogy látott már Vectra C 2.8-at...Több helyen olvastam, hogy:
- Szűk -> ezt cáfolom, nagyon kényelmesek az ülések, simán elfér benne 4 ember + csomagok, van összehasonlítási alapom.
- Szar a kormányzása -> ez igaz, sokat kell tekerni + tényleg erős a hajtási befolyás (FWD), nem árt két kézzel fogni a kormányt kigyorsításkor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Diabetes - Cukorbetegség
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mini-ITX
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- iPhone topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest