- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple asztali gépek
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Nyárköszöntő hardverszemle
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz ludsimon #107531 üzenetére
Olvasd el fentebb a hosszu hozzaszolasomat. A gyarbol kikerulo autonak univerzalisnak kell lennie ilyen teren. Meg kell felelnie hidegben, melegben, sokkal tenger felett es a tenger szintjen is, kezdotol a tapasztalt soforig mindenkinek tudnia kell kezelni. Chippel ezeken (is) lehet alakitani, optimalizalni, szo sincs arrol, hogy a Csipsz testverek "teszunk bele +100 lovat, ket kattintas", ehhez mar sok esetben modositani kell az alkatreszeket is.
Egyszer hallottam a vonaton egy magasroptu F&F beszelgetest, hogy a Nissan Szkajlajnnak a stock motorja bir 800 loerot, csak egy jo laptop kell hozza....
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest