Hirdetés

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

  • Men of War II teszt

    gp Tankok, gyalogság, tüzérség – lehet még újat mutatni a második világháborús stratégiai játékok világában? 14 évvel az első Men of Wart követően az eredeti fejlesztők ezt is megpróbálták.

  • Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver

    ph A WHQL minősítésű, 555.99-es eszközillesztő hibajavításokban is bővelkedik.

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz nesa #101193 üzenetére

    nezd meg vhol online a ket hengerfejtomitest
    de az adagoloja is biztos mas, meg szerintem a dugattyu is
    az hogy a furata meg a lokete egyezik, az egy dolog

    eccerubb egy egesz motort szervalni :P

    az elokamras dizelek amugy is konnyebben hengerfejesednek, ha hidegen is cipőzik őket

    a TDid-n kék szinu a TurboDid felirat, a hagyomanyos elokamras turbodizelen meg a a TurboD felirat piros szinu hatul

    a Croma-ban parhuzamosan volt mindket 1.9-s verzio, a Tipo-ba csak a prolibb TD meg a szivoD volt...meg az 1.7 szivoD

    en mk1 Punto-soknak is mondtam, aki dizelezik, hogy 1.7D/1.7TD helyett vagy min a Tipo fele 1.9TD-t kene beszurni, mert mar az is majdnem 1.5x karcsibb a +200ccm es a intercoole-.e miatt (1.7TD-n nincs intercooler se), vagy a Croma fele 1.9TDid-t, de egy rendesebb front intercooler-rel, egy jo geos turboval alulrol is vinne mar azt a kis bodet, kis fogyi mellett... a 4 tarcsafekes stabrudas futomuvel a GT-rol, stb, kb 110lo meg 250Nm nulla fusttel, siman jo

    ...es az nincs tele elektronikaval sem meg

    es a Tipo is nehezebb bodejaval is meg a hosszabb valtojaval is jobban veret kilora a 1.9-s motorral, akkor a kisebb bode kicsit megokositott motorral meg siman jo lenne egy 9sec koruli 100-s sprintre is, es nyomatekbol menne alul-felul f@szan orszaguton is

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák