Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Intel találgatós topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Milyen videókártyát?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
Hirdetés
-
No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
gp A bejelentéssel együtt egy rövid előzetest is kaptunk a játékhoz.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Bull Boss #30501 üzenetére
1030kg 1,6-os motor 125le, nyomatékos előzgetés, hol itt a hiba ?
no meg a driftelés nem az amikor kitudod rakni a hátulját hogy sírjanak a gumik vagy esetleg át van építve RWD-re ?
#30511: sima turbo emlékeim szerint, VW oldalt meg asszem van poloba 1,4 TSI motor, vagy skoda fábia RS?
yaris 1,5 vagy 1,6 emlékeim szerint.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Bull Boss #30513 üzenetére
na mert az biztonságosabb, ahogy fekeandras mondja történjen valami úgy szakad kettő a kocsi a villany oszlopon, hogy öröm nézni.
a másik meg véletlen ne egyenesben legyen a kormány olyan szépen ellehet csapni 1-2 nézőt
aprópó a prodigy-s video alatt a fekete polos kopasz uri ember véletlen nem "Doki" néven fút?
jah meg még mindig nem értem 1,6-al szívóval hogy előzöl nyomatékból?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
aesir
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz Bull Boss #30528 üzenetére
és ennek eleget is tudsz tenni:"A drift lényege, hogy az autó hátulját a túlkormányozottságból fakadó kitörésekor a kanyarban csúszásban kell tartani anélkül, hogy az autó megtapadjon. Ahhoz, hogy a csúszást minél tovább fenntartsuk, tökéletes kormányzásra és gázpedálkezelésre van szükség. A drift tehát kifejezetten a hátsó kerekes autók és azok pilótáinak művészete."?
30529#: nyomaték az itt van pl, esetleg a hasonló ccm-el rendelkező szívó társaknál.
nem a 2l alatti szívó kávé daráloknál....nyomatékból előzni nem felső fordulat tartományban és alacsony sebességi fokozatban szokás, tudtommal.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
aesir
veterán
válasz Bull Boss #30528 üzenetére
Érdekes kitérő, de mindegy.
Kérlek magyarázd el akkor nekem szóban mint egy ötévesnek, hogy hogyan driftelsz te egy elsőkerekes autóval! Nagyon szeretném tudni, hogyan hajtod végre ezt a mutatványt hátsókerékhajtás nélkül! Hátha nekem is sikerül utánadcsinálnom az elsőkerekes autómmal. A hátsókerekessel már megy, de valahogy az elsőkerekessel nem sikerül. Kérlek..., ugye megteszed!
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz Bull Boss #30533 üzenetére
Ez még mindig nem drift, hanem egy teljesen rosszul beállított hátsó futómű ami életveszélyes mert nincsen semmi tapadása.
Arra válaszolj kérlek, hogy hátsókerékhajtás nélkül hogyan tudsz DRIFTELNI! Érted? DRIFTELNI? Nem oldalra csapkodni egy elsőkerekes autó fenekét mert az nem DRIFT. Hanem DRIFTELNI?
Van saját életem...
-
VR6-Fan
veterán
válasz Bull Boss #30533 üzenetére
hehe, nem nagyon vagy képben asszem
a keményített (akár ültetett) futoműnek pont az a lényege hogy az autó kevésbé tudjon kanyarba megdőlni és ez által csuszkálni (tömören és egyszerűen: kanyar sebbesség növelés)
és persze ebben segít a jó gumi és hátsó stabrúdas futómű a te esetedben.
amit te csinálsz azt bármelyik orr nehéz könnyű seggű kocsival meg lehet csinálni, nem nagy kunszt.
de ennek még mindig semmi köze a drifteléshez.
aesir:van egy jó polo GTI-m elcseréljük a porsche-ra ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
-
lsc
nagyúr
válasz Bull Boss #30563 üzenetére
Bármilyen hihetetlen nem egy autónak lehet állítani a hátsó futóművét .
Olvasgass .[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
VR6-Fan
veterán
válasz Bull Boss #30563 üzenetére
pontosan 3000db-t gyártottak belőle a 6n2-ből meg 5000db-t, természetesen GTI-ről van szó.
de az azért még mindig érdekes hogy tudsz hátsó kerék hajtás nélkül driftelni.
azt amit Te csinálsz a szaknyelv power slide/slave-nek nevezi vagy hogy az istenbe
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
aesir
veterán
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Bull Boss #30513 üzenetére
és ezzel mire akarsz TE engem tanítani?
Menjek le egy Cora-hoz, vagy itt kaposváron a helyi streetracerpatkányokhoz? Tegyek az autómra egy hóhányót előre, 18-as felnit és dájrektszűrőt amitől lesz plusz 20 mentális lóerőm?
Vagy netán álljak be és tanuljak sztrítrészelni? Ha gyorsulgatni akarok van manapság sok LEGÁLIS, szervezett verseny is ahol nem áll fenn annak a veszélye, hogy belehajt az ember a nézők közé, vagy a másik autósba kapásból a rajtnál. Nem beszélve a közúti 2-4 fős nappali versenyzésekről.
Amúgy ha érdekelne a gyorsulás hidd el nem cicatuningosoktól vett "tudástól" készülnék fel.Nem beszélve arról amikor ez a sok m@rha elindul valahová tömegesen és persze mindig van egy-két okos akik elkezdenek emberkedni, előzik a sort, túrják be magukat ide-oda vagy szimplán a lökhárítókon utaznak egymás mögött aztán amikor fékezni kell akkor persze 3-4es egymásbacsúszások vannak...
Tudom, hogy számomra mi a hasznos tananyag és ez tudom, hogy nem az.Ha erős autót akarsz 4 misiből és újat is és 1.4-es legyen max nézegess valami turbós gépet, most kezdődik az újabb reneszánszuk.
Jah kis kiegésztés:
Nyomatékból előzés nem egyenlő vissza kettő padlógáz
Amikor egy Focus ST-nél 3-ban 1600-as fordulaton nyomtam egy padlót, na az nyomatékból előzés volt, és mikor 5.-ben 2000 fordulatnál nyomtam egy kövéret szintén hasonlót gyorsult, azt nyomatékból előzésnek hívnám (2.5 Turbo)
Egy B16A honda hol is adja le a nyomatékcsúcsát? Olyan 6000fordulat körül ha jól dereng. Akkor Te ezt nyomatékból előzésnek hívod, ha 3-ban 6000 fordulat körül előznek egy ilyen autóval?[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Tothgera30
Ármester
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Bull Boss #30606 üzenetére
Ja de azért odafelé, meg hazafelé közutakon száguldoztok nem?
Például a video amit linkeltem vissza. Gyerekek hazafelé nyomultak egy ddis Ignissel ...
Szal magánterület vagy sem megy az eszetlenkedés ezerrel, nem csak ott egymást veszélyeztetitek, másokat is.-- end of transmission --
-
DeadMeat
veterán
válasz Bull Boss #30609 üzenetére
A hangulat biztos jó,sőt,de qrvára veszélyes,fogd már fel.Volt mifelénk is ilyesmi "verseny",elhagyatott egyenes,jó minőségű úton.Egészen addig,amig valaki bele nem ment a nézőkbe,és tört össze pár autót még mellé.Hmm pedig deszép volt az a clio....
Szóval hagyd abba,legalább ne reagálj semmit.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
tibi666
senior tag
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Bull Boss #30658 üzenetére
látod, hogy sok benne az olajsár? hogy?
Leszedted a kartelt? Ha meg leszedted akkor azt tisztisd meg..... esetleg ha ugyis pörgeted a motort érdemes lehet sűríteni a periodust pl 8.000kmenként olaj+olajszürő cserére.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Bull Boss #30666 üzenetére
Ez a látni kell kategória, max tippelni tudunk.
Én arra tippelek, hogyha tényleg olajsár van a légszürőben és máshol akkor az a motor már nincs jó állapotban.Adalékos motor mosást én nem csinálnék, azzal lehet nem segítesz hanem rontasz.... Én ilyen használat mellett 8-10.000km enként cserélném az olaj/olajszürő/légszürőt, olajból 5w50et(vagy 10W60at) javallok, olajszürőböl gyárit, légszüröből jó a 800Fts ha 8-10.000kmenként cseréled.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Bull Boss #30678 üzenetére
Léteznek motoröblítők de ha légszürőben.... olajsár van lehet csak ártanál vele a kocsidnak. pl [link]
Nézd meg a kartelban fennakadhat e olajsár, ha igen szedd le mosd ki, rakd vissza. Cserélj olajat sürübben(10.000km) nézd meg fogy e az olaj és mennyi.Amúgy ezen tipusokat jellemzően pörgetik rendesen és legyen akármilyen jó német/japán motor ha leszabályozás közel pörgetik dulván akkor ha nem kapta meg a 10.000kmkénti olajcserét már lehet véles a tolka.....
Dobjátok a földle le.... Dulvábban.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
VR6-Fan
veterán
-
saguaro
tag
válasz Bull Boss #40519 üzenetére
Szia!
Nekem ilyen Passatom van, csak egy picit erősebb motorral: [link]
Maga az autó nagyon jó, de én legalább 150 lóerővel venném, az 1.9-es dízel nem igazán mozgatja úgy, ahogy elvárható.
Ez kényelmes, stabil, masszív, biztonságos autó.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
saguaro
tag
válasz Bull Boss #40526 üzenetére
Igen, akár az 1.8T is jó választás lenne, akár a 2.8 V6: [link], [link].
Esetleg ha kombi, akkor ez pl jó lehet: [link]. Ha nem kombi, esetleg ez: [link]Luxusadót bevezették pár hónapra, hogy akinek idén januárban a nevén volt jó erős autó, az fizessen, még jól megtömje a zsebét az előző kormány, utána az új kormány eltörölte, szóval már nem kell fizetni.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
saguaro
tag
-
milomi
tag
Aktív témák
Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ukrajnai háború
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- Villanyszerelés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen