Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Intel találgatós topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Milyen videókártyát?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
Hirdetés
-
No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
gp A bejelentéssel együtt egy rövid előzetest is kaptunk a játékhoz.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
Új hozzászólás Aktív témák
-
solena
tag
válasz aprokaroka87 #47912 üzenetére
Meg a BTR-ektől, ami a laktanyában vannak (Bár egyszer, mikor arrafelé vezettem, akkor is rotty volt, mert a Mi-17 (talán, de lehet, hogy Mi-8 vagy Mi-24 volt, eléggé hasonlóak) alacsonyabban húzott el a fejem felett, mint egy ötszintes panelXD)
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz philoxenia #47914 üzenetére
Meggondolandó, de nem egy családi verda Valahogy olyan kicsinek tűnik az utas- és csomagtér, bár valószínűleg ez is tökön-paszulyon átmegy, ha arról van szó
(férjemmel pár éve megállapítottuk, hogy a legideálisabb családi autó a btr: elég nagy a beltere, így egyszerre lehet benne a kölyköket és a maketteket szállítani a versenyre, tökön-paszulyon át elközlekedik, és ott parkol, ahol akar, ha nem fogja meg az oszlopot, akkor akár a tacskó csemegeputltja mellett állhatok meg csak egy kicsit sokat fogyasztXD)Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz rushty #48368 üzenetére
Nem az a baj, hogy női sofőr, hanem hogy 68 éves (kisebbik gond) és nem lehetett mellette az oktató (nagyobbik gond).
Sorry, az ilyesmire harapok.
Más: tegnap fel kellett csattogni Pestre meg aznap jöttünk is vissza. Azt tudom, hogy sok az idióta, mondhatni megszoktuk (irányjelzés nélküli előzés, kockázatos előzések, stb.), az ember kicsit jobban odafigyel rájuk, meg morog 1 másodpercig sem, de kettő idióta messze betette a nagykaput, ott sokáig ment az "ez hülye".
Egyeske Mekegrád határában, 445-es elkerülő, ahogy fordul fel a régi 5-ösre Pestnek, újabb fajta Honda Civic megelőz, index nuku, kacsázik előttünk, és amikor mi már átmentünk az 5-ösre vezető sávra, utána jutott eszébe, hogy bakker, ő is arra akar menni, nem sokkal a zöld ütköző (? elválasztó?) előtt, satufékkel. Megoldotta, de azért elég hajmeresztő látvány volt.
Ketteske az már hazafelé volt, Gátér után Csongrád felé, a megyehatár környékén, Suzuki Swift, 70 év körüli papa, előzte a szembeforgalmat. Ha a férjem nem kezd el lassítani eléggé erőteljesen, akkor olyan frontális ütközés a vége, hogy hajjaj (mi még megúsztuk volna valahogy, egytonnás kisteherrel voltunk, ami még vasból van - rohad is -, de papa a kis joghurtosdoboz swiftjével nem lett volna ilyen szerencsés).
Volt még egy harmadik is, de az Ketteske után már nem volt akkora szám, bár ő sokáig szolgáltatta a műsort: kezdte azzal, hogy minket és még egy autót beláthatatlan kanyarban előzött ki. Folytatta azzal, hogy a leghülyébb helyzetekben kezdte előzni a laza sort, nem egy rizikós helyzetet felvállalva.
(#48381) biker: "másrészt ma a gyalogosok és kerékpárosok nagy többsége egy V12-es sportkocsi elé is lelépne mobilozás és zenehallgatás közben."
Nem is miattuk kell, hanem aki figyelne, és sokat használja a fülét, főleg, ha azzal is "lát". Van, amikor a vizuális inger kevés (látom, hogy jön), kell a pluszinfó, hogy észlelt engem, észnél van-e, milyen a motorhang (gyorsít, lassít). Velem már volt, hogy emiatt nem mertem átmenni zebrán (pedig az első csík szélén várakoztam), mert ugyan jócskán féktávolságon kívül volt, láthatott engem és meg tudott volna állni (de az is elég lett volna, ha csak lassít), de hallottam, hogy még gyorsít is (rá is faragott, mert rendőrautó ment mögötte, le is villogta az útról).
És ugyan nem az eautókhoz tartozik, de szintén a fülemmel észlelem először, ha mögülem jön a szirénázó mentő.[ Szerkesztve ]
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
Körül is nézek, de a fülem ad plusz információt. Biciklin nincs visszapillantó, így a hátrafigyelést elősorban a fülemmel oldom meg (mivel még a elektromos biciklis nyuggereknél is gyorsabban tekerek, így nagyon ritkán fordulhat elő, hogy olyasvalaki előz meg, aki halk), csak ha valamilyen manőverbe kezdek (előzés, kikerülés, irányváltás, stb.), akkor fordulok hátra, akár hallok valamit, akár nem. Autóban meg alap, hogy rendszeresen ellenőrzöm vizuálisan, hogy mi van körülöttem/mögöttem (mivel a motorzaj eléggé elnyomja a környezeti hangokat), de arra ott a visszapillantó, viszont sokszor előbb hallom meg a szirénát, mint észrevenném, hogy mi az, olyankor fordítok még több figyelmet a külső környezetemre. MKert aki nem figyel, az könnyen veszélyhelyzetben találhatja magát.
Egyébként a hallás is a tájékozódási tárházban szerepel (e-learning anyagban úgy rémlik, benne van). Nem helyettesíti a körülnézést, hanem kiegészíti.
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz philoxenia #48387 üzenetére
Mert országútira minek Ott legalább három-féle testtartással megyek, azaz három tükör kéne.
Valamint amilyenek az útminőségek, lóf*szt sem látnék az ugráló felületen, ami - mivel közeli mozgó tárgy - sűrűn elvonná a figyelmem a valóban mozgó tárgyakról. Férjem most mondta, hogy annó szerelt fel magának tükröt, de nagyon gyorsan leszedte pont azért, amit írtam.
[ Szerkesztve ]
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz philoxenia #48390 üzenetére
"aztán kinyitom majd az ajtót"
Nyissad Ha van helyem távolságot tartani,akkor nem tudod rám nyitni, ha meg nincs, akkor úgyis annyival megyek, hogy lássam, ha rám akarják nyitni, tudjak nyomni egy satuféket kockázat nélkül. Az autósoktól kevésbé félek, mint a biciklisektől, mert sokkal kiszámíthatóbbak, inkább KRESZ-követőek, mint az a kerékpáros, akinek esetleg még jogosítványa is van Nem is szeretek bicikliúton közlekedni (de ha ott kell, akkor ott megyek, nincs mese), mert rám nézve sokkal veszélyesebbnek és idegesítőbbnek tartom (szerintem van pár olyan ősz hajszálam, amit biciklis okozott), és ahol élek, ott nagyon durván szét vannak menve a kerékpárutak, mert "olcsó", szar kivitelezés, félórás tekerés után nincs vesekő-probléma
"tele van a köm az olyan biciklisekkel, akik azt hiszik, hogy megveszik a biciklis ruhát, fölteszik a sisakot, letekernek fél óra alatt öt kilométert és annyit tettek már a klímaváltozásért"
Fél óra alatt öt kilométer? 10km/h? Azzal az erővel a járdán is tekerhetne, van olyan sötét-zöld
Tudom, hogy a kerékpárral közlekedők jelentős hányada nem ismeri vagy letojja a KRESZ-t, de rám nem kell jobban vigyázni, mint bárki más közlekedőre. Településen belül kicsit lassabb vagyok, mint az autósok (bár szerintem volt, hogy agyhúgykövet kapott az a jónéhány autós, akivel tudtam tartani a tempót - 30-as zónák), településen kívülre nem nagyon megyek, mert veszélyes az országút, a kerékpárút meg járhatatlan és a semmibe visz (nem ér át másik településre). Tisztában vagyok vele, hogy jóval kisebb látszó felület vagyok, mint egy másik autó, de még egy motorosnál is kisebb, és a közlekedési hierarchia alsóbb szintjein mozgok
" Ja és a kocsikon sem gimballal kombinált, ott is a járművel együtt mozog."
De az autónak van egy olyanja, hogy felfüggesztés meg rugózás, kerékpáron meg csak bizonyos típusokon van
"ha meg közlekedsz a biciklivel tegyél meg mindent a biztonságért. "
Alap Ezért tartom magam ahhoz a mondáshoz, amit az öregem sulykolt belém: "Közlekedj úgy, mintha mindenki rád vadászna". Azaz, KRESZ-követő magatartás, folyamatos környezet-figyelés, menekülőút-diagnosztizálás, és a tudat, hogy nem feltétlenül vagyok azonnal észlelhető.
Az elmúlt 20 évben, mióta egyedül is közlekedhetek biciklivel (engem addig nem engedtek egyedül kóvályogni kerékpárral, amíg nem vágtam álmomból is felriasztva a KRESZ fontosabb szabályait), egyetlen egyszer volt kerékpáros balesetem, de azt egy másik biciklis okozta, kerékpárúton: két fős "sort" előztem balról, ahogy szabályos, mikor az első kerekem egy vonalba ért Ketteske hátsó kerekével, ő úgy döntött, megelőzi Egyeskét, és egyáltalán nem az, hogy oldalra pillantás nélkül, tükörbenézés(!) nélkül kivágódott gyakorlatilag mellém. Reflexből satufék és balra el, bele a frissen szórt murvába, taknyolva egy kecseset.
(#48401):
"A rázkódó tükör is jobb a hátrafordulgatásnál."
Ebben nem értünk egyet Rövidebb idő alatt mérem fel a terepet magam mögött egy gyors hátrapillantásnál (ahogy a perifériára kerül a balsrég hátam mögötti szakasz, abban a pillanatban tudom, hogy van-e mögöttem mozgás), minthogy egy mozgó tükörből kisilabizáljam, hogy van-e mögöttem mozgás. Persze, ez továbbra sem helyettesíti a normális hátranézést manőver megkezdése előtt, de gyorsabban jutok információhoz. A sisaktükör meg még kérdéses, lehet, kölcsönbe szerzek egyet, hogy lássam, mennyire himbálózik be, és meg tudnám-e szokni (sisakkamerákról tudtam, elismerem, a tükör eszembe sem jutott).Ez a versenybiciklis szabály tökjó lenne, igaz, hogy nem versenyzek (gyerekként nem engedték a versenysportot, "vénségemre" meg már közel sem olyan jók az ízületeim), csak haladósabb vagyok (tudom, ha normális lesz a szabályzás, attól még nem fog rám úgy vonatkozni, nekem továbbra is a kerékpárút lenne kijelölve, mert nem vagyok versenyző, csak tovább tudatosodna az autósokban, hogy vannak közepesen gyors puhatestűek is az úton)
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz philoxenia #48407 üzenetére
Hát, valahol el kell kezdeni a késői testedzést, bár errefelé a rozsdás huszonnyolcas dívik PB-palacktartóval
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz philoxenia #48410 üzenetére
Erre szoktam azt mondani, hogy egyéni szocproblem, és ha megengedheti magának, azzal sincs baj Lehet, azzal, hogy elkölt egy rakás pénzt, erősebbnek érzi a belső motivációt, hogy végigcsinálja
Bár valóban ésszerűbb kezdésnek egy sisak és - opcionálisan - egy pár kesztyű. Hiába bandázsolt a kormány, nekem kell egy plusz réteg, hogy jobban rá bírjak fogni, meg este - mivel van rajta fényvisszaverő csík - jobban látszik az irányjelzési szándék
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
Ó, ebbe ma pont belefutottam látom, hogy nyitja, de visszahúzza. Pont elhaladnék mellette, erre majdnem kib*szta, és néz rám nagy szemekkel, hogy mivan. Az, aranyanyám, hogy szét se nézel, és még meg is tévesztesz. Jó, elismerem, tarthattam volna kicsit nagyobb távolságot, csak már közel volt a kereszteződés, és nem akartam nagyon rálógni a felezővonalra.
Ráadásul ugyanezen ominózus kereszteződés, várom, hogy kanyarodhassak ki balra (egyébként nagyon nem belátható balról gyakorlatilag a sarkon lévő trafóház miatt. Van kint tükör, de kicsi és rosszul van beállítva, nem sokat segít), és jobbról fazon lemond az elsőbbségéről. Megköszönöm, már húzok is balra, hogy ne tartsam fel jobban a népet, erre testes asszonyság biciklivel kivágódik jobbról az engem elengedő autós mögül jobbfelől (takarásból), és elkezdett némi balratartást produkálni hiperbolikus pályán. Hogy a búsba nincs ennek annyi józan paraszti esze, hogy ha az előttem lévő autós látszólag indokolatlanul megáll, akkor nem kerülöm ki csak úgy jobbról, bakkerBa'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz samujózsi #49637 üzenetére
Utolsóhoz:
Az azért érdekes, hogy mindenki bírt oldaltávolságot tartani, még helye is lett volna a mergásnak, tényleg centizett. A srác meg alig legyintette ki a kezét, sokat mondok, ha 30 centi volt a távolság. Azért a tükröt tényleg hülyeség volt behajtani, a népnevelést hagyja meg másnak. A nagyobb hülye viszont egyértelműen a mergás hülyegyerek.
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz samujózsi #49641 üzenetére
Ha minden ötödik autós paraszt, és indokolatlanul köze húzódik, pedig lenne helye, akkor persze, hogy az ember keze viszketni kezd.
És az a baj, hogy rendszeres. Az ilyeneket lezavarnám egy hétre valamelyik "hagyományosan" biciklis városba, ahol a rozsdás huszonnyolcassal a papa a fülére húzott svájcisapkában hiperbolikus pályán halad, hogy ha egyet is elüt, akkor a jogsi végérvényesen ugrik. Bár ugyanezt az ilyen biciklissel is megcsinálnám, aki se lát, se hall, hogy egy hétre felzavarnám Pestre, megtanulná, mi az a KRESZ (többek között, én ezért szeretek Pesten vezetni, ott a legtöbb biciklis tudja, mi az a forgalomban való részvétel). De bilibe a lóg a mancsom.
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
Én csak most hétvégén voltam "visszaugatós", M0, belsőben megyek 115tel (kábé, mert a külsőben meg 80nal tötymörögtek, én meg még bőven sötétedés előtt akartam az M5-re fordulni, hogy ismerős terepen legyek), mögöttem SUV, és villog. Hadházi után szabadon: "Jó a seggem, cica, akkor villogj", de azért mikor már harmadjára csinálta, akkor kapott egy egyezményes középső ujjat jobb kéz felől, akkor abbahagyta. De azért amikor már kijjebb tudtam menni sebességvesztés nélkül, elengedtem. De ugyanígy lazán "feltartom" a 160nal érkezőt is, amikor én megyek 140nel (tudom, hogy 130, de azért én sem rajongok a belső sávban pöcsölésért, de a külsőben való 110es vánszorgás ugyanez. Akkor már inkább loholok a belsőben addig 140nel, amíg nem látszik, hogy egy értelmes tempót nem tudok felvenni a külsőben). Csak azért nem mászom ki lóhalálában a külsőbe, félve attól, hogy letol, mert tudom, hogy az audista/bömös/merdzsós drága szarja elülső lökhárítója többe kerül, mint az a kocsi, amit vezetek, és ezzel a tajparasztja is tisztában van
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
Szerintem semmi kunszt nincs a pesti vezetésben, nem volt egy hónapos a jogosítványom, mikor először vezettem fent, és nem a külvárosban (a vidéki városokban én személy szerint agyhúgykövet kapok, mert baromira zavar a kreszt nem ismerő "közlekedő"). Szerintem két titka van: hezitálás nélküli szabályismeret és ennek megfelelő reakció (nuku tökölés), valamint kellően vastag bőr a pofán (nem udvariaskodni kell, hanem konzekvensen szabálykövetőnek lenni). Azért szeretik ledudálni az embert, mert lassan méri fel a helyzetet, lassabb tempóhoz van szokva, a helyihülye meg már haladna, mert van helyismerete.
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz mephi666 #50339 üzenetére
Nekem is ilyesmit mondott, meg elég csúnyán lebaszott pöcsölésért, ha túl sokáig gondolkodtam egy helyzet lehetséges feloldásán.
Az idiótád meg nem nézegette a táblákat-.-" Vagy nem helyi hülye volt, és robotasszonnyal közlekedett (a kijelzőt bámulta a környezet figyelése helyett), vagy nem csak vér volt az ereiben Az ilyet legszívesebben megnyúznám. És az ilyenre még rávillantani sem lehet, hogy "ecsém", eszednél legyél, mert félreérti, és azt hiszi, lemondasz az elsőbbségedről-.-"
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz mephi666 #50401 üzenetére
Önkormányzati rendelet szabályozza, hogy mi a helyzet. A legtöbb esetben csak a póráz kötelező, a szájkosár csak tömegközlekedési járművön (ez utóbbi esetben a kutya oltási könyve is, érvényes kötelező oltásokkal). De a szájkosár szerintem túlzás (nem a járművön, az nagyon zsúfolt hely, és idegesítheti a kutyát), nyáron egyenesen agyhalál, és ha egy kutya meg akar támadni, a fém szájkosár is tud olyan durva sebet ejteni, mint a harapás.
[ Szerkesztve ]
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
Ha szabályosan közlekedsz, akkor nincs mitől félned behajtás terén. És ha mindenki szabályosan közlekedik, akkor jelentősen csökkenhet a balesetek száma is, senki sem "kényszerül" kihágásra, hogy elkerüljön egy helyzetet.
[ Szerkesztve ]
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz Mr.Csizmás #50874 üzenetére
Hódmezővásárhelyen a két nagyobb vasúti átjáró még mindig kézitekerősXD Bakternál csörög as telefon, kijön, leengedi, aztán ha megint csörög, felhúzza
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz samujózsi #50987 üzenetére
Szerintem felejtsd el a bizalmi elvet. Meg is mondom, miért. Ha jól tudom, te sokat közlekedsz biciklivel. Te mindig megbízol az autósokban, hogy amikor elsőbbséged van megadják? Szerintem nem, mert nem tudhatod, hogy látnak-e. A legtöbb autós, főleg ha nagyon rutinból vezet, elsősorban más autósokat veszi észre, és csak utána a kisebbeket, szépen haladva lefele a legpuhább testűekig.
Autós szemmel nézve meg alapból feltételezem, hogy nem ismeri a hülye biciklis a szabályokat (de érdekes, hogy amikor olyan ül biciklin, akinek van autóvezetői engedélye, elég nagy számban csinálnak úgy, mintha nem is lenne, pedig ha biciklin szabálytalan vagy, és megfog a rendőr, az autós jogosítvány is ugrik), és kellemes meglepetés, ha mégis.
Motoroséknál meg alapfeltételezés, hogy "közlekedj úgy, mintha mindenki rád vadászna", mert az autós nem biztos, hogy észreveszi. Ez esetben is ez történt, csak a puhatestű valószínűleg nem ismerte a mondást Ráadásul, a suzukis levágta az ívet, túl korán kezdte meg a kanyarodási manővert (ez a halálom egyébként, főleg olyankor, ha nincs hely), ha balról pont állt volna valaki az utcában, aki balra akarna kanyarodni, tuti, hogy nem fértek volna el
Meg, nem feltételezünk a másikról semmit (ahogy az oktatóm mondta: "nem foglalkozunk a másik autós lelkivilágával"), ha nem egyértelmű, hogy be tudok kanyarodni, akkor nem kanyarodom be. Ha emiatt mögöttem vki ingerült lesz, az magára vessen, hogy nem tud még pár másodpercet várni.
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz mephi666 #50995 üzenetére
Pontosan De ugye a fiatalok is csinálják, mert ezt tanulták. Ha tehetném, minden szülőt megborítanék, mikor azt látom, hogy nem szabályosan közlekedik biciklin, és a gyereke megy utána, és ezt fogja megtanulni
samujózsi: fel vagy készülve arra, hogy meglepetések fognak érni, nem bízol. Akkor miért hoztad fel a bizalmi elvet, ha te sem bízol? (nem kötekedés, csak a dolog logikájára vagyok kíváncsi)
Ha, tegyük fel, a rendőrség kapcsol, hogy itt gyorshajtás történt, akkor járják végig az esetet, hozzanak határozatot, és a büntetési összeget vonják le a kártérítésből. Ez elég igazságos lenne?
De tényleg, amit az oktatóm mondott: "más lelkivilágával nem foglalkozunk". Attól, hogy a másik szabálytalan, nekünk nem kell annak lenni, illetve nem ment fel a saját szabálytalanságunk alól.[ Szerkesztve ]
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz philoxenia #51181 üzenetére
"Ez azért nem légből kapott...." - mert egyébként meg nem hagyják az asszonyt vezetni, és emiatt kiesnek a rutinból. Ráadásul részegen még szeretnek is belepofázni, ami külön idegesítő tud lenni
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz mephi666 #51184 üzenetére
Vidd el vezetni teszkó-parkolóba, meg ilyenek Ott ülsz mellette, és gyakorolhat
Egy barátnőm így szokott újra rá az ízére, évekig nem vezetett, utálta is, aztán megkérdezett engem, hogy mit szeretek a vezetésben (amit a mai napig nem tudok megválaszolni, de én szeretek vezetni). De mondtam neki, hogy megmutatom, de majd csak másnap, mert aznap már volt bennem egy sör. Kivittem a teszkó-parkolóba, majd helyet cseréltünk, meséltem az autó néhány furcsaságáról, és tettünk pár kört. Békénhagytam, hagytam, hadd menjen, legfeljebb annyit szóltam bele, ha nem volt ötlete, hogy most mit próbáljon ki.
Pár napra rá jött az üzenet, hogy végtelenül hálás, mert végre mer menni az autóval, el mer menni bevásárolni és ilyenek, nem fosik annyiraBa'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz mephi666 #51195 üzenetére
Az éles helyzet (még ha egy földút is) stresszes. Vidd ki a teszkó-parkolóba, amikor nincsenek sokan, és egy elhagyatott részen hadd csapathassa Ott van kellő tér, se árok, se tengelytörés, se semmi nem fenyegeti
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz MasterMark #51312 üzenetére
Talán fékezés? Az egy lejtős szakasz, és gondolom, nem akart az előtte menőbe belegyógyulni, csak hülyén fogott a fék. Az egyre növekvő amplítúdóból nézegetve elkezdte össze-vissza tekergetni a kormányt, hogy kijöjjön belőle. Ekkora méretnél nagyon nem vagyok biztos benne, szóval, csak tipp
[ Szerkesztve ]
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz Siriusb #51599 üzenetére
Mivel felénk úgy mondják, hogy vásárhelyen minden IS van, ilyen átjáró is: Népkerti vasúti átjáró. Volt, hogy kissé több időt ácsorogtunk ott, már csak azért is, mert baromi lassan döcögtek arrafelé a vonatok (sz*r a töltés). Kíváncsi vagyok, hogy ha újra aktív lesz, és ráeresztik a rémtrént, akkor mi lesz a vége
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz Atomgeszi #51723 üzenetére
Csongrád megyében azért még óvatosak, de majd megjön a bátorságuk. De Borsodban érdekes módon, még nem ilyenek (vagy csak én fogtam ki), külön jeleznem kellett a buszsofőrnek, hogy menjen nyugodtan. Még meg is köszönte
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
Tegnap Baján "kóválygok" (mentünk haza Zalából, át a Dunátúli-dombságon, kis falvakon át, szerpentineken, hatalmas élvezet volt, itt az Alföldön nincs ilyesmi ), elhaladok a tacskó mellett (55-ös út és Kertész utca), és jobbról kivágtat egy hülye onnét, se jobbra, se balra nézve, ha 5 méterrel előrébb járok, tuti, hogy belém megy F*szom kivan az ilyenekkel
De a szerpentinek akkor is királyak voltak, férjem jót röhögött azon, hogy mikor mindig jött egy település, akkor le kellett lassítani, én meg puffogtam, mint az albán légvédelem
[ Szerkesztve ]
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz Reggie0 #52064 üzenetére
Lehet, újra kéne csinálnom a KRESZt, de én sehol nem látok itt "behajtani tilos" táblát. Megállni és várakozni tilos táblákat igen, ami tökéletesen érthető (mivel az út rávezet a villamos sínekre, azaz a büdös paraszt ne tartsa fel a kötöttpályás közlekedést).
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
Reggie0, philoxenia: nem akartok ezzel átmenni a Jogász topikba? Mert szerintem odavaló...
[ Szerkesztve ]
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
Vagy csak vigyáz a világáról nem tudó biciklisre
Még tanonc koromban megkérdeztem az oktatómat, hogy wtf van azokkal az egyirányúból balra kanyarodással, ahol simán lehet szembe kerékpáros forgalom, mert van kiegészítő tábla (vagy nincs). Akkor is balra kell húzódni. Pedig ha valami, az nekem tényleg egy wtf helyzet, mert azzal keresztezem egy olyan biciklis útját, akivel egyébként nem kéne normál, kétirányú útonBa'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz philoxenia #52676 üzenetére
Hódmezővásárhely, Lánc utca és Andrássy út sarka Telóról nem tudom rendesen linkelni, de az olyan, hogy az Andrássy felé lehet kimenni (a rém-train előtt balra és jobbra), macisajt, és alatta volt egy kiegészítő tábla, hogy a bicikliútról jövőknek is elsőbbsége van, a táblák másik oldala behajtani tilos, és szintén a kiegészítő tábla, hogy biciklis viszont behajthat Igazi gyönyörűség, szerencsére nem arrafelé vizsgáztam anno
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
válasz Elemental #52807 üzenetére
Nem nekem címzett a kérdés, de azért válaszolok is: az utóbbi. A szabályokat nem egy ember hozza, hanem többen, feltételezhetőleg olyanok, akik értenek is hozzá (mondjuk, közlekedési mérnökök? szerintem nem véletlenül egyetemi képzés). Ennél fogva a témában jártasabb emberek dolgára inkább hallgatok, és betartom azokat a nyomorult szabályokat, mert értem, a közlekedésben résztvevőért vannak, nem ellenem.
A sebességkorlátok sem dísznek vannak. Az, hogy te gyakorlatilag állandó jelleggel azokat túllépve közlekedsz, folyamatosan veszélyezteted nem csak a saját, de mások testi épségét, vagyonát - legyél akármilyen jó sofőr. Ha mehetnéked van, menj ki a német autópályára, vagy bérelj időt valamelyik versenypályán, de ne veszélyeztess másokat, nem mindenki van felkészülve rád. Nem fogok könnycseppet ejteni azért, mert esetleg benézel egy tócsát/jeget/akármit, és felcsavarodsz egy fára/oszlopra.
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen