- RAM topik
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Projektor topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali médialejátszót?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lenne egy kérdésem: ha pl. 3 sávos az út (pont ez a szitu), mind2 autó sávot vált, az egyik autó belső sávról jobbra a középső sávra vált, a másik autó külső sávról balra, szintén a középső sávra vált, és ott összeütköznek, akkor ilyenkor ki a felelős?
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
-
-
Fiúk! Tegnap láttam egy Infiniti suv-nak LED-es indexeit úgy, hogy nem sárga, hanem pirosan vilogtak. Eléggé vakított hátulról. Szabályos ez a piros színű index lámpa?
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
-
-
-
válasz Reggie0 #51538 üzenetére
Persze, csak nyitott szemmel, és jó ésszel kell előzni.
Elég sok autósnak tetmészetes, hogy ha XY a sebsségkorlát, akkor XY+10/20 km-rel megy.
Én általában betartom, pl. ha 50-es a szakasz, akkor annyival is megyek (talán +/- 2km/h-val), és 9 autósból tuti, hogy 9 ember megelőz, a 10-ik ha nem azonnal, de 2-3 km után tuti az is megelőz...<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
-
-
Minél drágább az autója, annál valószínűbb, hogy ön bunkó sofőr: [link]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
Az autómon mindig ott van a nagy T betű évek óta, és nem is kicsi az autóm se
Mindig azt tapasztalom, hogy mindig előznek, attól függetlenül, hogy mennyivel is megyek az úto sokan allergiásak a T betűre
A doeeg kollégánál is hasonlóan érzek az útakon mostanában, veszélyesen közlekednek: gyorsan hajtanak, indexet nem ismerik, aki használja is az indexet csak a menőver után kapcsolja be (?!)[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
-
2 hülye? Szerintem itt 1 hülye van. Ahhoz, hogy ne legyen baleset, a kamerásnak el kell venni a gázt, és fékenzi is kell, hogy a jobb oldali autós beférjen.
Épphogy a jobb oldali autónak a B oszlopa látszik a felvételen, akkor máris átlépett a vonalon a középső sávba.
[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
Jobban néztem a videót, és valóban úgy tűnik, hogy a végén gyorsult a kamerás, így tényleg hülye mind2en.
Sok szor a jobb oldali autós helyén voltam már, inkább indexelve megálltam (fékezve lassultam), és megvártam, hogy elmejnen a kemarás, jó esetben a mögöttem villogott, így tudtam, hogy biztosan átmehetek.<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
-
-
-
-
-
-
válasz philoxenia #52283 üzenetére
Miért kellett betenni a cikkbe az őrnagy képét?
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
-
Olyan erővel csapódott oszlopnak egy BMW a Soroksárin, hogy kiesett belőle a motor: [link]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
-
válasz MasterMark #52341 üzenetére
Az út nedves, de egy jó gumival, itt 100km/h-vel sem lenne gond. Itt más tény (is) kavart bele.
Másik: azon az mercin megint sincs működő index?!<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
-
-
válasz goldister #52540 üzenetére
Nem mindig azonos a kár 2 autóban. Nekem pl. 5 évvel ezelőtt tolattak, az autóján semmi kár, az enyémnek a rendszáma behorpadt, a lökhárítón is csúnyán karcok 25-30cm szélességben, vittem fényezőhöz, 15e ft-et mondott a lökhárítóra. És ha 5 évvel ezelőtt 15e ft volt, akkor most min 20-5e ft lenne.
A te esetedben akár a korábbi kárt is vehette rád, miért is ne, amikor te fizetsz
[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
-
-
válasz MasterMark #52574 üzenetére
Ezt butaságnak tartom. Én úgy értem a te szavaidból, hogy ha 50es úton, pár ember megy 70/80-nal, sokan inkább 60-nal, akkor nekem is ennyivel kell mennem.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
-
válasz mephi666 #53155 üzenetére
Igazi paraszt/falusi asszonyok, akik nem ismerik a kreszt, csak felülnek a biciklira, és mennek dolgozni vagy boltba, mint az én gyerekkoromban, fel a biciklira, és irány suli/haverhoz, és akkor fingom sem volt a kreszről, de akkor még kevés volt az autó az utakon.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
-
válasz Cicero #53205 üzenetére
Tilosba kanyarodás? Utálom az ilyeneket
Pl. Egy eset: Nálunk van egy 50m egyirányú út a főútig, de oda csak főútról lehet rákanyarodni, aki főútra akar kanyarodni, kb 500m-t kell menni körbe, és ezért sokan tilosban kanyarodnak rá.
[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
-
-
-
válasz MasterMark #53500 üzenetére
Ez a jó megoldás. Lenyugszik mindenki, te is, és a másik is.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
Autós + gyalogos találkozása a zebrán: [link]
Itt mind2en a hibásak, de főleg az autós, látni kellett volna, hogy ott a gyalogos, és merre tart éppen.[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
válasz mefistofeles #53696 üzenetére
+1
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
-
-
-
válasz MasterMark #53888 üzenetére
Akkor én értelmeztem/tanultam/emlékeztem rosszul, nekem követési távolság = észlelési idő + fékút.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
válasz MasterMark #53890 üzenetére
Ok.
Lényeg ugyanazt írta a kolléga és én (akartam), csak összekevertem a fogalmakat[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
Sajnos az én tapasztalatom is az, hogy nagyon nagyon sok idióta vezető van, aki mindig másnak a seggében jár, akár városi utakon akár autópályán
Mondhatom, hogy minden 2-ik autós ilyen, de ez nem igaz, mert akkor csak 50% lenne az arány, de szerintem ennél még jóval nagyobb az arány.<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
-
válasz Reggie0 #53899 üzenetére
a gépelést és a fékezés + gázadást egyszerre nem szabad összehasonlítani. A fék + gáz 2 külön ellentétes dologot csinál. Érdekes, akkor a gyártók miért nem teszik a fékpedált bal oldalra, főleg automataváltóknál?
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
Új hozzászólás Aktív témák
- RAM topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Dacia topic
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Filmvilág
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen