Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • reki9

    újonc

    [P][/P]Hello mindenkinek! Olvastam amit írogattok,de szerintem nincs itt egy igazi hozzáértő,ezért döntöttem úgy,hogy regisztrálok :DD és írok.Rólam annyit kell tudjatok,hogy 33 éves vagyok és több mint egymillió km.-t vezettem baleset nélkül.Ezt csak azért írtam le,hogy azt is tudjátok,hogy nem egy kezdő vagyok. Nos,szerintem az van,hogy az emberek amikor a volán mögé ülnek agresszívak,"én vagyok a legjobb" emberekké válnak és nem nagyon tudják,hogy hogyan kellene közlekedni.Ha valaki bénázik,nem tudja,hogy hol van-azt gondolkodás nélkül elküldik melegebb éghajlatra,leszídják kurvának,buzinak stb.Úgy kellene autóval közlekedni,mintha gyalogosan közlekednénk...udvariasan,meggondoltan és a jó csajoknak kaccsintani ;] Szerintem az nem jó vezető aki gyorsan,meggondolatlanul váltja a sávokat és mindenkit megelőzz...az ilyen ember csak azt a látszatott akarja kelteni másoknak és önmagának is,hogy Ő a legjobb. Az ilyen ember valójában egy meggondolatlan,másokkal nem törődő egyén,aki simán elbukna egy igazi tesztvezetésen.Ha sietek én is úgy megyek :K ...igaz,ez ritkán van! [P][/P]
    Na kb.ennyi...majd megnézem mit írtok erre és ha jók lesztek még írok.

  • reki9

    újonc

    válasz R #11003 üzenetére

    Jók voltatok,ezért írok még pár sort...
    R...te voltál a legjobb! :C