- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Hobby elektronika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen processzort vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz
Khelben #5157 üzenetére
"aztán miért??"
Nagyjabol hasonlo koltsegvetesbol dolgozva a kisebb tomegu autonal szinte biztosan jobb lesz a LE/kg arany, hatasossabbak a fekei, valamint kanyarban is jobban fog tapadni.
(Gondolom, nem mondok tul nagy ujdonsagot azzal, hogy a sportkocsik konnyuek - es nem teljesen veletlenul azok)
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Dr. Ernő
tag
válasz
Khelben #5157 üzenetére
Ezzel arra próbált utalni, hogy a kisebb tömegű járműnek kisebb a tehetetlensége, azaz ha megindul a cucc alattad a kisebb tehetetlenség miatt könnyebb „összeszedni” az autót. Tehát egy 600 kg autóval nyilván sokkal könnyebb kezelni kritikus helyzeteket (pl megcsúszás), mint egy 1200kg-sal.
A lejobban egy drift versenyen lehet ezt látni, ahol könnyű autók csodálatos módon irányíthatóak viszont egy nehéz autóval, hiába van benne erő, nem lehet olyan gördülékenyen kivitelezni a szűk kanyarokat ill a kanyarváltásokat a nagy tömeg miatt, továbbá a korrekciók is jóval nehezebben mennek.A másik, hogy ma már egy nagy tömegkülönbség sem jelent feltétlenül kritikus helyzetet ütközéskor a kisebb tömegű jármű számára ha annak biztonsági struktúrája jól kialakított.
Lásd: 1300kg VS 1900kg ami jelentős különbség
[link]