- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- OLED TV topic
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz HoaryFox #47009 üzenetére
Semmi összefüggés a 70-re gyorsítás és a követési távolság között. Teljesen mindegy, hogy 5 méterre vagy 25 etc. (kb a sebesség felét tartjuk száraz úton) méterre mész mögötte, akkor is csak mögötte fogsz menni. Ellenben amíg az egyik veszélyes, a másik biztonságos követési távolság.
Én közúton beállok 50-60 méterre. Teljesen nyugtató, biztonságos követési távolság, mindent időben észlelek és pontosan akkor érek a célomhoz, mint ha 10 méterre a seggében szétidegelném magam. Az idegbetegek meg had előzgessenek, leszarom. Én vagyok a szabályos, defenzív vezető. Hogy ki mibe akar beledögleni az az ő dolga meg a családjáé, engem hagyjanak ki belőle.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs