Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Winner_hun

    félisten

    válasz Nightmare #18214 üzenetére

    Nekem ugyan nincs szükségem rá, anélkül is tudom hogy kell gazdaságosan vezetni. 2000-2500-nál kényelmesen váltogatok, ha nagyon kívánja a forgalom akkor 3000-nél váltok. Városban 6,5-7 literrel el tudok járni (1,6-os motor 160 LE), ha néha megkergetem 8000-ig akkor 8 literes átlagra jövök ki. Autópályán, 3-an ültünk, összesen ~500 km, 130-140-es tempó, klíma fele távon ment egy óra dugóban ücsörgéssel, 8,88 literes fogyasztás volt, ennél többet még nem sikerült összehozni. És néha meg is kergettem a lovakat.
    Fékezés nálam így megy:
    - ha még nagyon-nagy távolság van a megállásig akkor simán motorfék az adott sebességben, idővel visszaváltás.
    - ha nagy távolság van, akkor kuplung kinyom, visszavált, közben gázfröccs, kuplung felenged. Később ugyan ez. Viszont visszaváltásoknál 2-es fokozat legyen az utolsó, 1-esbe rakás féltengelyt meg még valamit nagyon megvisel, lényeg hogy nem ajánlott.
    - ha kevés hely van megállásig akkor fék nyom, kuplung meg csak akkor ha alapjárat közelében van a fordulatszám. Csak fékkel fékezni... fék és benzinpazarlás.
    kieg.: a visszaváltásnál a gázfröccsös verzió fordulatszámfüggő, ha már lassan megyek akkor csak kuplung csúsztatással váltok vissza.

    ► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

Új hozzászólás Aktív témák