- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Projektor topic
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Computex 2024: várakozásokat felülmúló számok
ph Szinte megduplázta az előző évi látogatószámot a kiállítás, mutatva, hogy van momentum az iparágban.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #53825 üzenetére
Egyaltalan nincs. Egy 2 eves Astra J/K vagy Octavia ezerszer jobb valasztas.
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #53827 üzenetére
Az uj auto sem uj, ha mar hazagurultal vele. De TFH 1 evestol nem uj az uj auto. Akkor van meg 4 evig egy hasznalt szar autod, mig egy 2 eves astraval/octaviaval szinten lesz egy onfeledt 3-4 eved, csak legalabb az auto se szar.
[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
válasz MasterMark #53829 üzenetére
Én se vennék újat. De valójában addig jó, míg sokan így gondolkodnak, ahogy ők. Ha nem így lenne, jóval kisebb lenne a kínálat a használtpiacon.
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #53829 üzenetére
Persze, az embereket nem lehet onmaguktol megmenteni. De attol meg masnak lehet rola megalapozott velemenye, ertem, hogy ettol erzi jol magat, de attol meg objektiven hulyeseg.
-
nagyúr
válasz MasterMark #53835 üzenetére
Ez most a világ legnagyobb hülyesége amúgy.
Szubjektív dolgokról felesleges vitázni.Nekem volt igen alacsony autótól (mitsubish cordia) egész magas is (ford Galay, S-max) - mielőtt valaki IFA-val jön, az nem szmélyautó -, és mindegyiknél van előny, hátrány.
Igen, a kicsit magasabból jobban kilátni előre, de ez az előny a mai divat-suv világban olvadozni látszik.
Amikor a misibácsi kordéja (mistubishi cordia ) volt, akkor sem éreztem, hogy az előregondolkodós mivoltom hátrányba hozna, igaz nem is láttam el minden átlagautó felett, sőt, inkább egy fejjel alacsonyabbnak éreztem magamat. De annak is meg volt a varázsa.Előre (és hátra is!) tekintős stílussal azért sok dolog kompenzálható akár magas, akár alacsonyabb autónál.
Illeszkedni az autódhoz annyi (teljesítmény, stabilitás, stílus stb), mint a saját és mások biztonságát is előtérbe helyezni. szerintem...
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
bul07
nagyúr
válasz MasterMark #53835 üzenetére
Miért
Ülj le a földre, majd utána egy székre honnan látsz többetHa mész egy Dusteral csak a példa kedvéért kisebb kocsik felett simán átlátsz és látod hogy az előtted autózó előtt mi történik
(Nekem az oktató azt tanította hogy forgalomban nem az előttem autózó lámpáját figyeljem, hanem az előtte lévő autó lámpáját és így reakció időt nyerek, magasabb kocsiból ezt is könnyebb)
De amúgy valami érvet írhattál volna hogy miért
Milyen ész érv van a kijelentésed mellet(#53836) cappa72
Magasabb üléspozíciónak mi a hátránya?
És itt most nem arról van szó hogy egy magasabb kocsi máshogy viselkedik mondjuk kanyarban, de ez már műszaki kérdés és hogy melyik gyártó ezt hogy tudja megoldani megint más dologNa meg a lentre mászás is szempont így 40 felett
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
félisten
válasz MasterMark #53835 üzenetére
Ez egyébként így van ahogy a kolléga írja. Tapasztalatból írok, mivel a suzuki swift-től a nyergesig mindenféle járművel járom/jártam az utakat az elmúlt 25 évben.
-
bul07
nagyúr
válasz MasterMark #53839 üzenetére
Na jó de itt egy Octavia és Duster volt említve, tehát föld meg szék, nem szék meg szék
Az hogy borulékonyabb tény, de ez sokmindenitől függ hogy ki borítja meg
Egy rossz sofőr egy Octaviat is megtud borítaniMinden kocsinak megvannak a maga határai, ezt a sofőrnek éreznie kell és ahhoz kell vezetnie, tudnia el hogy az adott kanyart milyen sebességgel tudja bevenni, vagy milyen nagy kormánymozdulat fér bele
De ettől még igaz hogy magasabban ülve jobban kilátni így forgalomban kényelmesebb és biztonságosabb
Városban meg borulékonyság nem is igazán tényező 50-70-nél nagy balfasznak kell lenni hogy saját erőből valaki megborítsaNa meg amilyen utak vannak egy városi terepjáró jobban bírja, sima autónak kínzás egy Budapesti kör autózás
8évig egy Peugeot Expertett hajtottam, ez még egy városi telepjárónál is magasabb
Ezzel egy időben édesapámnak egy régi talán 1995-ös Toyota corolla kocsija volt , na az aztán tényleg alacsony
És mikkor abba kellet beleülnöm vezetni olyan rossz érzésem volt mint egy egérnek az óriások világában, semmit nem láttam előre csak a előttem lévő kocsi kipufogóját[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz MasterMark #53841 üzenetére
Hosszúság széllesség
Duster -> hossz: 4341, szél/tükörrel:1804/2052
Octavia-> hossz: 4689, szél/tükörrel:1829/1994Na akkor melyik nem való a városba
Annyi hogy a Duster tükrei kicsi kijjebb állnak, de behajtva kisebb mint az Octavia
De lehetne más kocsit is nézni de szerintem bőven az átlagba lenne a széllessége meg a hossza, így ez az érv se igazán jóTalán a kaszni súlya és e miatti fogyasztás, na de ez megint motor kérdés, hogy mivel hasonlítjuk össze
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
mezis
nagyúr
válasz MasterMark #53882 üzenetére
Igaz, ott a vége a sávnak.
Azt a két hülyét meg ott kellett volna tartani egy teljes műszakra. Vagy beállnak dolgozni, vagy ott állnak és integetéssel próbálják felhívni az érkezők figyelmét a veszély helyzetre.
mezis
-
válasz MasterMark #53888 üzenetére
Akkor én értelmeztem/tanultam/emlékeztem rosszul, nekem követési távolság = észlelési idő + fékút.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
válasz MasterMark #53890 üzenetére
Ok.
Lényeg ugyanazt írta a kolléga és én (akartam), csak összekevertem a fogalmakat[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
félisten
válasz MasterMark #53893 üzenetére
Igen, ez egy ritka szituáció. Azonban a követési távolság messze nem volt megfelelő.
A nyerges szerelvény hossza legfeljebb 16,5 méter lehet. Ebből kiindulva a két autó között nem nagyon volt 20-25 méternél nagyobb távolság. Ha a nyerges halad a korlátozásos (tacho korlát) 89 km/h-val, akkor a belső sávban haladók tempója minimum 110-120 km/h lehetett. Ilyen sebesség mellett 50-60 méter követési távolság lenne a biztonságos. Ha ezt betartja, nagy eséllyel megállt volna a közútas kocsi mögött. Ezen kívül ha nem a seggében halad, észre is vette volna szerintem az akadályt jóval előbb, mivel még íve is volt az útnak és akkor még korábban fel tud készülni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #53902 üzenetére
Igazabol kb. mindenhol fekeznek bal labbal, csak az urvezetok nem. Meg ha elmesz csaladdal gokartozni, ott is tudni kell bal labbal fekezni
De a magyar utakhoz visszaterve: a jelenlegi vezetesi kultura mellett szerintem igencsak javasolt ezt megtanulni es legalabb az autopalyan alkalmazni. Azert 10 metert rohogve lehet nyerni, a mostani kovetesi szokasok mellett ez jelentos.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz MasterMark #53986 üzenetére
Keytracks Hungary Nonprofit Kft. adja ki, elvileg nem vérszívó-kiadó
ui: habár cégjegyzék szerint szarka és szarkáné a cégvezető, tehát semmi nem zárható ki
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mezis
nagyúr
válasz MasterMark #54078 üzenetére
+1
Igen. Amikor elveszítünk valamit, az akkor szokott előfordulni, amikor nem figyelünk rá.
Ebben az esetben nem figyelt eléggé az autójára, tapadásra, útra, akadályokra,....mezis
-
félisten
válasz MasterMark #54078 üzenetére
Ez nem elvesztette az uralmát, hanem ő dobta el.
Az én értelmezésemben ez ugyanazt jelenti. Elveszteni az uralmat, az irányítást valami felett. Mivel nem direkt vezette bele az elválasztóba az autóját, ezért helytállónak mondanám a kifejezést.
-
félisten
válasz MasterMark #54081 üzenetére
Ebben egyetértünk.
-
Chris Kiki
senior tag
válasz MasterMark #54081 üzenetére
300-nál a 130-ra méretezett autópályán a legkisebb úthiba is eldobja az autót megfoghatatlanul, nem kell ehhez faszságot csinálni.
Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever
-
félisten
válasz MasterMark #54150 üzenetére
Ez rendben van, éppen az a kérdés, hogy mihez képest számoljon, hogy ezt a funkcióját el tudja látni? : a szemejovo auto sebesseget es tavolsagat merne, valamint abbol kijelzi hany meter van a fektavot levonva.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz MasterMark #54171 üzenetére
Folyamatosan érveltem.
Relatív sebességet számol saját magához képest.
Minek a relatív sebességét? Legtöbb esetben egy csomó minden mozog még a jármű környezetében, szembe és saját irányában is, illetve egy csomó minden pedig áll. Na ezért nem fogja tudni, hogy mivel számoljon, túl sok az infó és a műszer nem tudja, nekünk melyikre van szükségünk. Az automata vészfékasszisztens könnyen megoldja, mert minden előtte álló/mozgó "akadályt" figyelembe vesz . Azonban a szóban forgó rendszernek pontosan tudnia kell/ene, hogy melyik tárgyat figyelje az előtte lévő térben.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz MasterMark #54173 üzenetére
Akkor térjünk vissza egy korábbi kérdésre, amit gondolom véletlenül ugrottál csak át:
Ez rendben van, éppen az a kérdés, hogy mihez képest számoljon, hogy ezt a funkcióját el tudja látni? : a szemejovo auto sebesseget es tavolsagat merne, valamint abbol kijelzi hany meter van a fektavot levonva.
??
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz MasterMark #54175 üzenetére
Bizony bizony, nagyon érdekes videó, ezt én sem gondoltam volna, hogy ennyi mindent figyel... De itt segítenek neki a szenzorok is, nem?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
félisten
válasz MasterMark #54175 üzenetére
Ez a videó tökéletesen mutatja, hogy mekkora anomáliák vannak a rendszerben.
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #54177 üzenetére
De, pont ezt hivjak sebessegmeresnek. Ezzel az erovel tavolsagot se tud merni, mert csak az idot meri a kimeno es a bejovo jel kozott, a tavot csak ebbol szamolja.
-
őstag
válasz MasterMark #54180 üzenetére
És tényleg... Mélyebben beleásva rátaláltam erre a YOLO (You Only Look Once) algoritmusra, érdekes
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz MasterMark #54184 üzenetére
Aha, akkor gondolom a táv és sebesség is valami hasonló elv, csak más algoritmus, illetve itt már csak használ adatokat amiket az autó rendszeréből ki tud nyerni, nem? Gondolok itt akár fordulatszámra, sebességre vagy hasonlókra amikre esetleg szüksége lehet a döntéshozatalban.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz MasterMark #54221 üzenetére
Azonnal ez villant be Mit nekem macisajt, rendőr, lámpa, vagy egyéb nyavalya ami elveszi a figyelmem Vagy akár ez is...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
mephi666
nagyúr
válasz MasterMark #54223 üzenetére
Nem lámpát meg táblát kell figyelni, hanem egymást így is lehet ezt
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
őstag
válasz MasterMark #54223 üzenetére
Bizony Példaértékű esküszöm... A legszebb az, hogy senki sem integet, vagy pattan ki az autóból jampiskodni. A gyalogosokat figyeltem egy ideig, hát nem semmi
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
NoLF
addikt
válasz MasterMark #54281 üzenetére
atyavilág, ha olyan ember lennék, el se tudom képzelni, meddig ütném az ilyen semmit nem érő embereket...
hogy röhög szerencsétlen, aztán ha kiszednék az autóból, összefosná magát, behugyozna, és anyukáját szeretné látni egyből.
tehát az indexelés feljogosít a sávváltásra. értem.
a szabályokról fogalma nincs, és hogy kilométereken át a belsőben megy, az is rendben van.
hát akkor két büdös nagy saller, meg a szájába hugyozás is rendben lenne
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
mezis
nagyúr
válasz MasterMark #54281 üzenetére
Ezek az önvezető autók nekem a 80-as évek AMT programját juttatják eszembe. Lakáshiány (meg sok minden más hiány) volt és voltak akik az Automatizált Műszaki Tervezés ígéretével pumpolták az államkaszát. Akkor, amikor a jóval előrébb lévők csupán CAD-ról beszéltek (Számítógéppel segített tervezés).
Mi van akkor ezzel az AMT-vel?[ Szerkesztve ]
mezis
-
őstag
válasz MasterMark #54281 üzenetére
Áhhhh, az ilyenek akkor sem nyúlnának bele, ha egy beton pillér irányába tartana az autó...
Hagyd, majd kikerüli... Így írták a software-t Ja várjál, mégsem ?! Akko....."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Krogoth
senior tag
válasz MasterMark #54281 üzenetére
Ó édes f@szom és ezek a nagy szakértők...
-
dh66e
veterán
válasz MasterMark #54281 üzenetére
Nem értem miért blamálják magukat újra hogy feltették újra ezt a videót.
-
félisten
válasz MasterMark #54281 üzenetére
Azért ehhez hozzátartozik, hogy a bmw elég nagy tempóval érkezett a többi járműhöz képest, kicsi a valószínűsége, hogy szabályosan közlekedett volna. Ezen kívül az elsőbbséggel rendelkező járművet is kényszeríthetjük lassításra és irányváltoztatásra. Volt ott probléma mindkét oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
NoLF
addikt
válasz MasterMark #54340 üzenetére
ha így tettem volna, megérteném. de a teljesen hétköznapi, én előzöm a 6-8 kamionból álló sort 140es tempomattal, mikor ő megérkezik 200 körül (sötét, köd, nyálkás idő - csak mellékesen jegyzem meg), majdnem két kerékre állva fékez úgy bólint az m2, és villog mint a vadbarom.
sötét volt már és kanyar után érkezett, egyáltalán nem láttam, pedig folyamatosan figyelem a tükröt. a kamionsort nem négy kilométerrel előbb kezdtem el előzni, hanem mikor utolértem.
számomra nehezen felfogható, hogy miért próbálod tudtomra hozni, hogy valótlant állítok...
de volt egy másik is, ő román rendszámú régi passattal. hosszú kamionsort előzök ugyanúgy, ő 160 környékén mögém érkezik jó közel, majd mikor már az utolsó kamiont előzöm, elkezd villogni. ha bent maradtam volna előzés befejeztével, megértem. de így mi értelme van?
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
nagyúr
válasz MasterMark #54342 üzenetére
Nagyon sokan villognak teljesen feleslegesen. Mintha ezzel megszűnne az előttem tötymörgő sor.
De tényleg. Megyek 140-nel (óra szerint) belső sávban, előzők, előttem a sor (még mindig belső sávban), lassítok motorfékkel, hogy mire utolérem az előttem haladókat, addigra lelassuljak 130-ra, erre mögöttem jön 160-nal kb., és nem érti, miért megyek a belsőben nála lassabban. Aztán a külsőben próbál előzni, de hát előttem mennek fafej... és nem fér be, és kénytelen visszajönni mögém... és szerintem ekkor sem érti.
Ennél jobb az (ez most képletesen értve), amikor 120-as a sor előttem, és ő 122-nél már villog. Majd miután már lehet menni, és visszaállok 140-re, akkor lemarad.
Hómofisz miatt most ez nem játszik, szóval nyári élmények mesélése történt.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
mezis
nagyúr
-
nagyúr
-
szebe
őstag
válasz MasterMark #54364 üzenetére
Biztos bomba volt a lámpában
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Zozzant
addikt
-
nyikszi
őstag
válasz MasterMark #54466 üzenetére
Szerintem annyira meglepődött, hogy elfelejtette a féket vagy leesett a lába a pedálról a rázkódástól. Remélem tanult az esetből. bár kétlem
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
őstag
válasz MasterMark #54487 üzenetére
Hát lehetett, de nem annyit, hogy biztonságosan tudj végrehajtani egy manővert, legalábbis az én szemszögemből. Szintén az ártatlan szívta volna meg, mert tuti, hogy az a 40 vagy 50 éves Niva nem bírta volna a gyűrődést...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
félisten
válasz MasterMark #54573 üzenetére
Úgy értettem, hogy a személyautót hivatalosan át lehet.
-
őstag
válasz MasterMark #54614 üzenetére
Hááát nem egyszerű dönteni Mentségére szóljon a taxisnak, hogy egy enyhe vészvillógót bedobott azért. Itt mindig ez van egyébként. Sűrűn járok erre nagyon, mert a környéken lakom és itt mindig megy az anyázás... A polgi helyében rakatnék be oda ilyen védő vagy elválasztó bogyókat amik a 4/6-os vonalán is vannak, hogy ne lehessen pofátlankodni.
Egyébként az enyhe vészvillogó részemre megnyugvást keltett volna és el is engedtem volna a történetet, na de nem vagyunk egyformák és ez így is van rendjén, mert így szép és kerek ez a világszerk.
Jaaa, most olvasom Lauda hsz-ét... Így már más, amikor teljes a történet. A taxis köpködése után nem a levegőbe, hanem be rúgtam volna telibe az arcába az üvegen keresztül is, ha felhúzta volna az ablakot. Ez görénység, meg is érdemli a végrehajtandót a taxis.
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
tyielow
aktív tag
-
őstag
válasz MasterMark #54925 üzenetére
Az igen ! Bandi oda tette magát rendesen...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával
- Épített szépség - I9-13900K - 3080 Ti - 32GB