Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz ZephX #92923 üzenetére

    1.) A hibás készüléket 3 munkanapig köteles a vállalkozás azonnal cserélni. Az más kérdés, hogy az LCD képernyőn egy hibás pixel hibának számít-e (a legtöbb gyártó valamilyen ISO-szabványban rögzített feltételt szab meg erre, amiben részletezve van, hogy hány halott pixel/subpixel esetén számít hibásnak egy képernyő és ugyanez igaz a világító pixelre is).

    2.) A 14 napos elállási idő alatt indoklás nélkül visszaadhatod a cuccot és visszakapod a pénzed.

    3.) Elküldöd garanciális javításra és visszakanyarodva az első ponthoz, lehetséges az is, hogy nem állapítanak meg hibát (ha ez a toleranciába belefér még).

    Én mindenesetre ütném az asztalt a 3 munkanapos szabályra hivatkozva, hogy ennek időtartama alatt a törvény nem teszi lehetővé a kereskedőnek, hogy kicserélésen kívül mást válasszon (csak ha te azt elfogadod). Ha írásban vetted fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akkor az jó dolog, mert 3 munkanapon belül bejelentett hibára érvényes ez a szabály.

    Persze agresszívnek sem kell lenni, valószínűleg az ügyfélszolgálatos is tisztában van ezzel, csak abban lehet vita, hogy a szóban forgó pixel hibának számít-e egyáltalán.

Új hozzászólás Aktív témák