- Google Chromecast topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Home server / házi szerver építése
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Milyen asztali médialejátszót?
- Philips LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
Hirdetés
-
Javított aktuális csúcslapkáján a MediaTek
ph A Dimensity 9300+ némi extra processzorerőt kínál.
-
Példa nélküli kiberfenyegetést hoz a párizsi olimpia
it Nagy a nyomás a szervezőkön, példa nélküli kiberfenyegetettségre készülnek a párizsi olimpia kapcsán.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
bteebi
veterán
válasz Mr.Csizmás #32 üzenetére
Láttam, olvastam is. És? Attól még, mert neki épp ott, épp akkor nem volt tényező az ár, akkor már másnak nem is lehet releváns? Nekem spec. igenis számít az, hogy ha vállalnám egy elektromos autó szarságait (hatótáv és macerás töltés), akkor legalább tényleg olcsóbb legyen már használni. Mert így nem igazán az, de legalább kifejezetten körülményes tud lenni. Nem mindenkinek csak az számít, hogy "letépi a fejed, úgy gyorsul 100-ra, egy emötösbömös is megirigyelné, pedig az sokkal drágább!".
Sokan azért is akarnak, akartak venni elektromos autót, mert hogy milyen óccsó fenntartani, meg mindenki legalább évi 100 ezret megy vele csak városban. Ezzel szemben a legtöbb helyen brutál drága a töltés, otthon meg kb. megoldhatatlan, ha értelmezhető távolságokat mész napközben. Igen, már a 180 Ft is baromi sok egy kWh-ért, a 200-250 meg még inkább (bár nyilván még az is <<300) amikor otthon 36/70-ért is lehetne, még ha a sebesség nyilván nem is ugyanannyi.
#36: "Hacsak nem hybriddel jársz, kizártnak tartom, hogy télen-nyáron 7 literrel járkálsz el Budapesten (itt minden benzines megeszik 10 liter körül télen, jobb időben mondjuk elképzelhetőnek tartom a 8 litert.)"
Szerintem start-stop rendszerrel talán kijöhet a 8 liter télen is, pláne hibriddel. De tény, 10-zel sokkal könnyebb a helyzet. Egyébként éppen emiatt is vagyok nehéz döntési helyzetben. Van egy régi (2005), nagy (~470 centi), ma már sok szempontból elavultnak számító szívó benzines Mazda 6-osom, amivel ~vegyesben 8-9 literrel járok el (nyáron inkább 8, télen akár 10 is, függően attól, hogy mennyi és milyen a városi használat). 4 éve van meg, az eddigi összes szervizével talán 1,6-1,7 milliómba fájt. Ha vennék helyette bármi újabbat, szebbet-jobbat, akkor az legalább 5, de inkább 10 millióba fájna (vagy még többe), a valós fogyasztáson 1-2 liternél többet nem biztos, hogy sokat spórolnék (évi ~15 ezer km mellett pedig azért ez nem annyira kritikus), viszont cserébe sokkal drágábbak lennének a szervizek. Szóval egyelőre marad a kivárás, bár már talán nem sokáig.
[ Szerkesztve ]
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen