Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    Biztos velem van a baj, de miközben én is oda meg vissza vagyok a grafikától és a szuperül optimalizált, látványos bugoktól mentes játéktól, azért keserű pirulák is vannak itten...

    -Bal kezes vagyok. Általános kavirnyálás: bal kéz egér, jobb kéz num. billentyűzetre konfigurált irányítás. Na ebben a játékban sincs erre mód. Egyszerűen nem enged sehogy sem a num. billentyűzetre semmit, még Num.lock kikapcsolva sem (mivel a számbillentyűket lefoglalja)! Eszméletlen idegesítő, hogy kvázi a WASD plusz környéki gombokra kell átszoknom, csakmertazért... :U

    -A GZ-ben is hiányzott, hogy nincs tűzváltókar (egyes lövés, rögzített vagy teljes sorozatlövés váltásának lehetősége). Itt sincs erre mód, ha jól látom... :( Azért egy CoD-ban ez alapértelmezetten benne van... ;]

    -Sajnos a scriptelt AI gyengeségei megmutatkoznak. Ha kifigyeled hogy milyen "pályán" mozog, mit csinál az adott katona, onnantól nem érhet meglepetés. Semmi random dolgot nem sikerült megfigyelnem. Még a járművekbe is adott időben, adott módon közlekedik, vagy az "alvás" esemény is így zajlik (erről még mindjárt). Ha egyorrúként nézem, oké, így működik a játékok 99%-ban az AI, de akkor is zavar, hogy ennyire gépként viselkednek...

    -Az idő abnormálisan gyors tellése idegesítő. Az OFP / ArmA módhoz szokott énem természetesnek veszi, hogy ha lenyugodott a nap végre, akkor óráim vannak, hogy felderítsem a bázist, megfigyeljem a katonák mozgását, felépítsem a haditervemet a behatolásra. Itt lenyugszik a nap, majd mire felfedeztem minden ellenséges katonát, felderítettem a potenciális buktatókat, uszkve fél óra alatt, közli, hogy napfelkelte. *Nyád, milyen időszámítást használsz bazzeg...
    Ez visszaüt abban is, mikor látnám, hogy lefekszik az egyik katona, hurrá, meglepem majd. Cirka 5 perc "alvás" után felkel, és folytatja korábbi járőrözését... Biztos rossz alvó... :(((

    -Lopakodásra, a lehetőségekhez képest csendes gyilkolásra bíztat a játék. Erre "alaphelyzetben" van egy hangtompítós gépkarabélyod, aminél a hangtompító tart kb. 10 lövést, és egy altatónyilas pisztolyod, amelynek dettó hangtompítja van, ami szintén korlátozott ideig van meg (mivan?!?!). Snitt.
    Van késünk, hiszen CQC után a delikvens szívébe márthatjuk. De fegyverként nem tudjuk kiválasztani, a jó ég tudja miért. Nem egyszer volt, hogy próbálok lopakodni az ellen mögé, persze 2 méternél felkiáltójel, megfordul, bullettime, de a bal egérgombra (ami nálam a jobb oldali egérfül) elsütöm a fegyverem, pedig én ütni akartam... Marha jó... Miféle lopakodóbajnok az, aki ilyen esetekre nem valami boxert, ütleget vagy garottot használ? :U

    -Megértem azokat az MGS fanokat, akik keveslik a cutscene-t. A prológ még jó ebből a szempontból, de "CoD-osan" alagútban mozgunk cserébe. Nekem nagyon tetszik az open world, de legalábbis az eddigiekben nem látom azt, hogy minden aspektusát ki is használnák. Ismét az OFP / ArmA világára tudok visszautalni, ahol például a civil farmon találhatunk kétcsövű sörétes puskát, meg egy Skoda 120-ast, és ennek mennyire tudott örülni az ember. Itt ugyanezt próbálják elérni azzal, hogy gyémántot, nyersanyagot, meg plakátot találunk... De valahogy mégse ugyanaz az egész. Viszont a szabadságfok messze jobb, mint a korábbi MGS-ekben, és ez nekem nagyon begyere.

    Ezzel együtt számomra eddig a legjobb MGS rész, kérdés nélkül. Tetszik az open world, tetszik a bázis-mikromenedzselés, tetszenek a cutscene-k, amikor éppen vannak. A zenék zseniálisak, a történet egy picit arckaparós eddig (Kaz monológja a kiszabadítása után erőltetett és rém gyenge...), de hát a korábbi MGS-ekben is voltak jobb és rosszabb momentumok.

    Hozzáteszem, rohadtul nincs időm játszani, mindössze 5 óra van a játékban, szóval nagyon az elején vagyok még...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák