- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puttyos
csendes tag
Halihó! 123-ashoz keresek alkatrészeket! Nekem a motor egész rendben van, néhány apróbb dologra ( elsősorban két első ablakemelőre: a manuálisra) és egy csillagra (első) lenne szükségem! Szerencsére van tolótetőm, de így is elég meleg van a kocsiban nem letekerhető első ablakokkal, sajnos szétment a fogas benne és nem tekeredik! Ja és még érdekelne gyári fém dísztárcsa, vagy olcsó alufelni garnitúra!
-
Puttyos
csendes tag
Bocsi! De miből gondolod, hogy az nekem drága lenne! Szerintem nem ismerjük mi egymást. Igaz,hogy most épp válás után vagyok és eléggé lepusztult anyagi helyzetben, ugyanis az asszonyt most fizettem ki és vitte a 3 éves kocsimat! Na bumm, de majdcsak felállok valahogy és most épp csak egy ilyen kis régi autóra tellett, de nem szégyellem, mert azt tervezem, hogy teljesen rendbe rakom és jobb lesz, mint akármilyen másik új, műanyag autó!!!
-
Puttyos
csendes tag
Á nem sértődtem meg.Csak egy kicsit még mindig magam alatt vagyok, a héten történtek miatt. Egyébként kb. 10 napja vettem a 123-ast és arra gondoltam, hogy hátha egy ilyen fórumon olyan márkatársakat találok, akik segítenek egy kicsit, hogy a verdát eredeti állapotára visszaállíthassam (üzlet, bontó címek stb.). A mai nap teljesen kipakoltuk a belsejét és megkezdük a teljes karrosszériázást, max. 1évet adtam magamnak, hogy ez az autó úgy nézzen ki mint 1981-ben! Szerencsémre ebben nagy segítséget nyújt, egy veterán mániákus autószerelő, nagyon jó barátom (csak sajna ő Porsche-kkel foglalkozik és nem tud Mercihez címeket)!
-
Puttyos
csendes tag
Un. pisztácia zöld, olyan vadászos: takarítás közben még találtam, a szőnyeg alatt vadászpuska töltényhüvelyt! Ja és a belseje is zöld! Napfénytető, gyári Mercedes vonóhorog, a gyári 26 évvel ezelőtti eü csomag, elakadásjelző stb.! Már most imádom, pedig még közel sincs ahhoz, amilyennek szeretném! Még sajna egy kicsit kopottas képet mutat, de a nagy átlaghoz képest így is szép állapotú! Majd ha kész: teszek fel fotókat.
-
Puttyos
csendes tag
Tápiógyörgyén, Dél-Kelet Pest megyében lakom. Van egy viszonylag nagy garázsom, aknával! Még van egy nagyon fanatikus szerelő barátom, aki mindenben segít! A szerelést, meg a benzingőzt apámtól örököltem, sosem tanultam, de imádom csinálni.
Fú, de most nagyon örülök, ugyanis felhívott az autóm előző tulaja, hogy megvannak neki az eredeti fém dísztárcsák, a kocsi színére fújt középrésszel, úgyhogy alig várom, hogy elmenjek érte, még ha 300km-t is kell autóznom, megéri! A nagy sietségben ottmaradtak és ő is elfelejtett akkor szólni, én meg kis naívan azt hittem, hogy nincsenek is meg! -
Puttyos
csendes tag
válasz Templomegere #82 üzenetére
Nagyon jól néz ki az autód! Mondjuk én a teljesen gyári, eredeti állapotra hajtok! Annyit viszont szeretnék megkérdezni, hogy nem tudnál nekem segíteni bontók címével és telefonszámokkal, ahol a kocsihoz be tudok szerezni ezt-azt? Köszi!
-
Puttyos
csendes tag
válasz Templomegere #92 üzenetére
Nem-nem, talán félreértettél. Szerintem a te autód gyönyörű! Csak egészen pontosan arra gondoltam, hogy én az enyémbe nem akarok semmivel többet, mint amivel annak idején Hans Jürgen által át lett véve a Hamburgi kereskedőtől! Erre értettem az eredeti állapotot! Egyébként köszi a számokat: holnapra összeírom, hogy mire van szükségem és felhívogatom őket!
-
Puttyos
csendes tag
válasz Templomegere #114 üzenetére
Csodálatos!!!!!!!!!!!
-
Puttyos
csendes tag
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem: szétszedtem a napfénytetőt, mert kicsit itt ott megkezdte a rozsda. Megcsinálgattam, vissza is helyeztem, csak akkor jöttem rá, hogy a hátsó lefolyócsövek helyeit nem találom (mert bugyuta módra, a tető kivétele előtt nem húztam le őket róla). Hová kell azokat be- vagy kidugni, mert ha csak simán a c oszlopba leeresztem, befolyik a víz a hátsó ülések mögött???
Nagyon köszi a segítséget!
Már alakul a gép, csak pénz és időhiányban szenvedtem eddig, de mostmár a másodikból van elég, csak az elsőt kéne még valahogyan megoldanom!! -
Puttyos
csendes tag
Ha Valaki segíteni akart, köszi, de már megoldottam a dolgot. Nehéz volt, de rájöttem. Amikor a segítséget kértem, egy kicsit fáradt voltam és már nem volt türelmem keresgélni, de a hátsó szellőzők melletti króm díszítést levéve, kiderült, hogy a szellőzőbe vezetnek a csövek.
-
Puttyos
csendes tag
Ja a csillagról jutott eszembe! Nem tudjátok, hogy hol lehet beszerezni olyat, ami kivehető? Az új barátnőm lakótelepen lakik és ha nála vagyok, egész éjjel benne van a para abban a bizonyos testrészemben, hogy reggelre meglesz-e? Mondjuk eddig szerencsém volt: még megvan!!! De ha ne adj Isten, eltűnne: jó lenne egy kivehetőset betenni, hogy felvigyem magammal, ha ottvagyok!! Itthon nem gáz, mert itt garázsban állok, talán ide nem jönnek be a csillaglopós hülyegyerekek! Mondjuk: tegnap estére kaptam egy szép nagy talpas, betámasztott szeget a bal első kerék alá Jót nevettem......!!!! Lehet, hogy valakinek a helyére álltam???? Jó volt még este 10órakor a Nonstop gumiszervízbe menni! Egyébként nagyon rendesek, csak ajánlani tudom őket: korrekt, gyors és olcsó!
-
Puttyos
csendes tag
Hahó! Valami gáz van a verdával. Már nem úgy konkrétan, de furcsállok egy-két dolgot! Az enyém elvileg 200d, összesen ugye kb. 60 LE-vel.
Namármost, egyik nap jövök haza Pestről és a négyesen a Cegléd előttti emelkedőnél a külső sávban két kamion ment. Elkezdtem őket előzni és valamilyen csoda folytán, a belső sávban, emelkedőnek felfelé, viszonylag könnyedén elértem a 140-et és még csak nem is padlóztam le.
Lehetséges ez, vagy valami nem stimmel a motorban. Én arra is tippeltem, hogy lehet hogy valamivel nagyobb van benne, de az eredetvizsgán semmi gond nem volt. Motorszám szerint 200d /utánanéztem/. De ez furcsa. Azért is, mert eddig 100-110-nél jobban nem mentem vele, mert erősen kímélem. Mondjuk állapotilag tényleg nagyon egyben van a motorja. Lehet, hogy ennyire jó? -
Puttyos
csendes tag
válasz !Overdose! #184 üzenetére
81-es évjáratú, 615-el kezdődő motorszámú. Nem azért mintha baj lenne ez, de azok alapján, amit mondanak ezekről, hogy ilyen lusta, meg olyan lassú, nekem nem tűnik annak! Mondjuk eddig tényleg nem próbáltam meg neki nyomni, de ez most kicsit meglepetésként ért. Ja egyébként a pesti forgalom tempóját is jól lehet tartani vele. Érdekes!!!
-
Puttyos
csendes tag
Ja, viszont lenne egy újabb kérdésem: mitől lehet az, hogy a diffi- féltengelyek felöl nagyon barátságtalan morgó, kattogó hang hallható, de csak addig, amíg a garázsból kiállok és az utcából kifordulok. Mire a motor bemelegszik, a hang is megszűnik. A diffi olajat megnéztük, le is cseréltük, de még mindig van.
Egyébként, VIVA W123! Soha többet nem kell más autó!!! Más, autónak nevezett tárgy nem az, csak annak nevezik! Egyszerűen imádom!!!! -
Puttyos
csendes tag
Mondjuk, lehet hogy tényleg nagyon jó a motorom, mert pl. ahogyan megvettem kb. 8000 km-t mentem vele, mire olajat cseréltem és ez alatt pl. nem kellett utánatölteni
Ezelőtt egy három éves Pug-om volt és annál 5000-enként 1 litert utána kellett adni, pedig új korától volt az enyém. Nagy szerencsém volt a vételnél is, ugyanis kifogtam egy olyat, hogy egy, most 56 éves nőé volt az Autóm 1993 óta, amikor az országba bekerült.
Csak a kasztnit kellene kijavítgatni és tényleg tuti lenne a gép. Kvül nincs rajta nagy látható hiba, de az alja....., kissé avíttos. Egyébként általánosságban nagyon szép autó, akárhol megállok, szinte mindig megnézi valaki. A diffit pedig asszem leszedjük és megnézzük. De lehet hogy veszek egy bontottat, azt felújítom és berakjuk, mert nem bírom egy napig sem az autóm nélkül, hogy ne ülhetnék bele. Asszem függő lettem. -
Puttyos
csendes tag
Ja, egyébként a garázsból tolatva állok ki az utcára és amikor rákanyarodok az útra akkor valami irgalmatlan hangokat hallat hátulról!!! Még utána az utca végén kikanyarodáskor is, de mire kiérek a faluból és a következő kereszteződésnél elfordulok, már nincs hangja.
-
Puttyos
csendes tag
Az az igazság, hogy én sosem nyomom az én Kedvesemnek, csak most ez két román kamion volt, késő éjszaka és mindkettőn hátul egy-egy sárga villogó villódzott és muszály volt, de tényleg nem volt padló! És nagyot csodálkoztam. Mondjuk még indítási problémám nem akadt. Komolyan mondom, hogy próbáltam már izzítás nélkül (véletlenül), kb. 20 fokos átlaghőmérsékletnél, egy nap után, indítani és pöccre röffent! Igaz utána egy kissé egyenetlenül járt, de egy pár másodperc után helyreállt.
Ja egyébként most néztem utána a külföldi áraknak, nyugaton már a 123-as drágább, mint a néhány évvel fiatalabb 124-es???? Hihetetlen
Mondjuk, ott biztosan más felfogás van mint nálunk és nem "ződcségess"-ítik le ezt a gyönyörűséget. -
Puttyos
csendes tag
Hali!
Á sajna nem csak én olvastam ezt a cikket, már több ismerősömtől hallottam a "ződcséges" kifejezést.
Egyébként Keresztfaterom, mint utólag kiderült elég nagy szaki ebben a típusban és ő kifejezetten ajánlja a padlógázas menetet: azt mondja, hogy néha- de csak rövid távon-, még jót is tesz a motornak. Mindenesetre én még nem próbáltam ki, de tegnap este egy kicsit tapostam neki és a 140-es utazó simán tartható és még a hangja sem elviselhetetlen.
Ja a túlméretezettségről meg csak annyit, hogy van a futóműben az un. "gömb"-nek nevezett valami (ami kb. akkora mint egy emberes ököl) a kasztni alá rögzítve és egy rúddal csatlakozik a futóműhöz. Na nekem az egyszer tönkrement, erősen kopogott. Hát mi kis naívan azt gondoltuk, hogy miért ne cserélnénk ki mi itthon. Nekiálltunk. Szétkaptuk a futóművet, a rugót kivettük stb.. Amikor össze akartuk rakni, akkor derült ki, hogy a szerelő haverom hagyományos karmos rugóösszehúzója nem bírja: állandóan szétpattant. Hajnali 1-ig szenvedtünk vele, amikor letettünk róla. Kiderült, hogy ehhez típusspecifikus összehúzó kell. Jól megszívtuk! Végül négy emelővel, enyhén balesetveszélesen, a kocsit ráemeltük a rugóra és úgy sikerült, csak közben a haveromnak más dolga is volt, úgyhogy majd két hétig állt az autó, felbakolva. Azt hittem megőrülök Nélküle. Úgyhogy egy jó tanács: ha valaki a futóműnek nekiáll, előtte szerezzen be gyári összehúzót, vagy csináltasson egyet: én a legközelebbire tervezem, hogy gyártunk egyet, mert a gyári, állítólag 100-150.000 Ft körül van. -
Puttyos
csendes tag
Na megtörtént: az éjjel ellopták a csillagomat valami kis k....ö...-gök. Képzeljétek parkoltam már Bp. több hírhedt helyén és sosem bántotta senki. Most haveromék vidéken, egy kisvárosban koncerteztek és mint keménymagként részt vettem. A koncert után elmentünk a szomszéd faluban egy becsületsűlyesztőbe. Kb. 10 percet voltunk benn. Mire kijöttünk, nekem a csillagom, haveromnak a hátsó rendszámtáblája bánta az ott létünket.
-
Puttyos
csendes tag
válasz Templomegere #219 üzenetére
Köszi az együttérzést! Én az akkori állapotomban, amikor észrevettem, simán meg is etettem volna azzal, aki csinálta! Mert ha valaki lop, biztosan azért mert éhes! Kerestük, szinte egész éjjel, de nem találtuk meg! Nekem annyira nem is volt gáz, mert végül is egy kis csillag bárhol beszerezhető, de a haverom hátsó rendszáma az már elég gáz. Mire minden megvan több mint egy 10-es. Tehát a k...-va anyját az összes kis köcsögnek!!!
-
Puttyos
csendes tag
válasz Templomegere #284 üzenetére
Hello!
Bocsi, hogy csak most jelentkezem, de kicsit el voltam tűnve. Igen, szervós kellene, mert most is az van az autóban, csak kicsit nagy a holtjátéka és a beállító tengelynél eregeti a szervófolyadékot, úgyhogy kezd erősen csereéretté vállni. A diffit mennyiért adnád? Mondjuk Tapolca egy kicsit nagyon messze van, de megoldom és már szaladok is érte, főleg ha kormányműved is van!
Köszi -
Puttyos
csendes tag
Szia!
Én úgy jártam, hogy amikor ilyen típust kerestem, a hírdetésekben szereplő ilyen-olyan jó állapotúak közül rengeteget megnéztem és rettenet sz.r állapotban voltak. Már teljesen elkeseredtem, hogy nem lehet egy jót találni, amikor valami isteni sugallat hatására én adtam fel hírdetést, hogy keresek ilyet jó állapotban. Az első kocsit, aminek a tulaja
felhívott, meg is vettem, mert ez tényleg megfelelt az elvárásaimnak és az állapota is kielégítő volt. Kifogtam egy olyat, aminek az egyetlen MO-i tulaja 15 éve egy nő volt, mióta behozták Németországból. Nem volt sem zöldséges, sem melósjárgány. Szerintem a rajta lévő vonóhorog, nem volt használva az elmúlt 15 évben.Tehát szerintem nézz körül még egy kicsit. Megéri! Olcsón is lehet jót kifogni. Én 200e-ért vettem az enyémet. 1981-es 200d és néhány apró hibától eltekintve tökéletes (a színe teljesen gyári, külsőleg nem látható rajta rohadás: mindenhol megnézik az utcán) . Ja és azzal is jobban jársz, ha 83 előttit keresel, mert arra már lehet kötni youngtimer biztosítást, ami 12,000Ft egy egész évre, mert 25 év felett van. Erről további infot kaphatsz, a www.bogarasok.hu-n. Frankón Allianz-Hungáriás biztosítás, csak a Bogárklub felé kell, éves 6000 Ft pártolói tagdíjat fizetni.
Sok szerencsét! -
Puttyos
csendes tag
válasz Templomegere #328 üzenetére
Az komoly!
Annyiért már, 5-10 komplett autót lehet venni, bontásra! Ez azért elég gáz! (már 560-ért)
Egyébként majd valamelyik nap benézek, az Érdi bontós srácokhoz is, ők azt mondják, hogy 15-ért van nekik jó állapotú diffijük. Asszem megnézem! Csak idő kérdése az egész, amiből jelenleg nincs egy deka se, na meg az sincs annyira közel, de végülis Pesten dolgozom, úgyhogy majd valamikor kocsival megyek, aztán kigurulok!
Minden esetre köszi! -
Puttyos
csendes tag
Nekem is egy veterán Porschés barátom segített benne. Neki már évek óta ilyen van. Pontos részleteket én sem ismerek. Annyit kellett tenni, hogy körbefotóztuk a verdát, a srác elküldte valahová a képeket és az én és az autóm adatait, majd ott beregisztrálták a Magyar Nosztalgia és Hobbyjármű Regiszterbe. Erről kaptam egy papírt, majd be kellett fizetnem a Bogár klubnak 6000 Ft-ot és 5000 valamennyit a Hungária felé, az ezévi kötelezőre, még nyáron, amikor vettem a kocsit. A számlaszámokat emailben küldték meg és rózsaszín postautalványon kellett becsengetni. Néhány nap múlva postán megkaptam a Hungáriás kötelező biztosítási kötvényemet! Annyi viszont van, hogy nyilatkozni kell, hogy az autót csak hobbycélra használod és nem dolgoztatod. De szerintem ez nálunk, ezeknél a kocsiknál, már alap.
-
Puttyos
csendes tag
válasz Templomegere #337 üzenetére
Fú!!!! A 126-OS, az ám a MERCEDES . Na arra mondják, hogy a gyár utolsó igazi autója! Gratulálok! Én is szeretnék, majd egyszer egyet, ha majd egyszer az anyagi helyzetem engedi. Mondjuk abban is, dízelben gondolkodnék. (300SD ) Az igazi álmom egy 450SLC 1970 egynéhányas évjárat! De az csak valószínűleg álom marad!!
-
Puttyos
csendes tag
Ellenőrizd le az ajtókban lévő vákkumos bigyókat, amik a zárat működtetik! Ezt úgy tudod megtenni, hogy a rajtuk lévő csöveket lehúzod, valamivel bedugózod (pl egy-egy csavarral) és megpróbálod a zárat, hogy működik-e. Amelyik bedugásakor működik a központid, akkor csak az a rossz! Egyébként meg lehet hogy, ha az újabb fajta vákuumok vannak az ajtódban, akkor csak egy-egy kis pár ft-os gumicsöcs kérdése az egész, amit ki kell cserélni rajta, nem kell az egészet kidobni! Nekem is hasonló problémám volt és az Ürömi bontós srác adta a tippet!
-
-
Puttyos
csendes tag
Én dél-kelet Pest megyében, Tápiógyörgyén lakom, de legsűrűbben a nagyfaluban, Budapesten fordulok elő! Egy találkozóra bárhová elmegyek!!! Csak szállás legyen, kaja, meg sör (persze némi anyagi kiadásra is kész vagyok)!!!!
Jaa és elsősorban: 123-asok!!!!
Egyébként nálunk, itt a faluban is lehetne talit rendezni: jó barátom a polgármester és tudnék szállást, illetve akár rendezvényhez való, nagy területet is szerezni, ha összejönne. Bár ez szerintem nyáron lenne jó. Ilyenkor már egy szabadtéri rendezvényhez elég cugg van!
Már hasonló dolgokról beszéltünk egy barátommal is, de vele azt tervezzük, hogy egy youngtimer, nosztalgia autó találkozót szerveznénk jövő nyárra!!!
Azt hiszem egyébként, ha jól vettem ki, hogy a Mercedes Youngtimer Klub, minden kedden este találkozót tart a felvonulási téren. Legalábbis a honlapjukról ez jött le nekem. Mondjuk még én sem voltam sosem! -
Puttyos
csendes tag
Ajtókárpitokat kell levenned és az ajtó aljában vannak ezek a kis vákuumos micsodák ( a régebbiek két dugattyúsak, az újabbak csak egy kis műanyag ház, kis fekete gumi csöcsökkel) kettő-kettő csavarral az ajtómerevítőhőz rögzítve és azokra van 2 db kis vékonyka cső (asszem az enyémen zöld-sárga és piros sárga színűek) rádugva.
-
Puttyos
csendes tag
Hát ezt most meg nem mondom, de asszem a középkonzolt ki kell teljesen venni és úgy tudsz hozzáférni. Én még a nyáron szétszedtem, de már fogalmam sincs, hogy hogyan. Egyébként asszem tök egyszerű az egész: minden adja magát! Mondjuk mi akkor az egész belsejét kipakoltuk.
-
Puttyos
csendes tag
-
Puttyos
csendes tag
Mondjuk én felejteném az Audi klímát, inkább nézz körül, hogy gyárit mennyiért tudsz venni és gyüjtsd össze a rá valót és vegyél olyat, szerintem nem éri meg a hernyákolás. Addig meg szerintem jó az, klíma nélkül is.
Az enyém tolótetős és nem kellene bele klíma, ha ingyen adnák sem. -
Puttyos
csendes tag
válasz !Overdose! #423 üzenetére
200d-vel autópályatempó? Nem szabad szegényt gyilkolni. Én úgy vagyok vele, hogy az a 90-100 bőven elég. Egyébként is egy ilyenre még egy klímát rátesz az ember, aztán az a kis méneske is teljesen szétszalad! Nem szólom én le a klímát, de egy szép nyári napon én szeretem a meleg szellőt érezni inkább, mint egy mesterséges térben üldögélni.
-
Puttyos
csendes tag
Na én nem mondom, hogy nem jó az a klíma, de nekem nem kellene. Ennyi!
Egyébként meg, csak azt akartam mondani, hogy szerintem bármilyen típusidegen alkatrész (lsd. Audi klíma) beépítése egy 123-ba, isten elleni vétek. A gyári klímával semmi bajom. Az Audi klíma esete az ugyanolyan, mint asszem a Totalcaron olvastam, valami olyat, hogy a 123-as bármilyen házi hernyák alkatrésszel is elgurul akármeddig. Azért ezt a felfogást legalább mi ne erősítsük!!!!! -
Puttyos
csendes tag
Ez tényleg nagyon jó! Az enyém akkor tényleg olyan, ahogyan sejtettem: mindenem még ugyanaz, mit ahogyan gyárilag kijött!!! Szín, felszereltség, motor stb.!!!!!!
Mondjuk az évjárat egyedül, ami nem stimmel, mert a forgalmim szerint 81-es, az oldal szerint pedig 80-asnak kellene lennie! -
Puttyos
csendes tag
válasz !Overdose! #494 üzenetére
Mit csinálsz az üzemanyagszűrővel??????
Vízzel mosod át????????
De utána remélem nem rakod vissza, csak megnézed, hogy mi volt benne és kidobod a fenébe, majd beteszel egy újat! -
Puttyos
csendes tag
A lapát tövénél van egy műanyag takaró, amelyet fel lehet hajtani, a kar felé és alatta találsz egy asszem 17-es, vagy 19-es csavaranyát, amit leveszel és ezután simán lehúzod a tengelyről a kart, majd tényleg úgy rakod fel, ahogyan akarod, hiszen a tengely és a kar is fogazott.
Legalábbis nekem ilyen! -
Puttyos
csendes tag
Ja a kirándulásban én is benne lennék. Jó lenne már egy kis tapasztalatcsere, egymás gépének vizsgálgatása stb.
-
Puttyos
csendes tag
-
Puttyos
csendes tag
A dízelen kérded? Mert azon a motortérben, a szervószivattyú öntvényére van felcsavarva, felül egy asszem 19-es csavar oldásával vehető le. Arról ismerhető meg, hogy üzemanyag vezetékek vannak rácsatlakoztatva a csöveire. Egyébként tök olyan mint más autókon az olajszűrő. Plusz nekem van egy egyszerű átlátszó műanyag szűrő is a csőbe bekötve. A benzinesen nem tudom.
-
Puttyos
csendes tag
Én az olajshop.hu-ról szoktam rendelni, szervízeléskor a szűrőket, olajat stb. és ott simán a típushoz szerepel, ez a műanyag előszűrő is mint üzemanyagszűrő! Szerintem mindenképpen megéri feltenni, főleg hogy ez tényleg csak egy pár száz ft-os tétel. Baja biztos nem lesz tőle az Autónak !
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron