- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- ASUS notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós kamerák
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Intelligencs #90 üzenetére
Tudod a II. világháború vége (1945) után ezek az országok a nyugathoz tartoztak Magyarország pedig a Szovjetúnió befolyása alá került. 1990-hez képest emiatt van rövid 45 év lemaradásunk, ezt sokan el szokták felejteni és amikor hazajönnek egy olyan országból ami gazdaságilag jóval fejlettebb csodálkoznak hogy mi nem értük el ugyanazt a szintet 15 év alatt egy jóval nehezebb gazdasági környezetben.
-
Flashcash
Közösségépítő
A másik az hogy a mozdonyvezetőknek szigorú szabályzatok mellett kell végezni a munkájukat, forgalmi egyéb műszaki utasításokból vizsgáznak rendszeresen. Nekik felelőséget kell vállalniuk mert ha elnéznek valamit itt valóban számonkérik rajtuk mert emberéleteket veszélyeztethetnek. Megnézném azt is hogy az emberek hány százaléka szeretne 25000V-os gépek mellett dolgozni amik bizony régi technikák meghibásodnak és nem csak üldögélni kell bennük.
Ilyen összehasonlításban ez a fizetés nem számít soknak.
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz mazda626 #457 üzenetére
A takarítás nem teljesen így megy szerintem.
Kiírnak egy tendert a takarításra, valakinek a csókos cége megnyeri. Felveszi a cég a nagy pénzt, takarítgatnak egy picit a töredékéből, a haszon meg jön magától.
Ha nagyon pampogna valaki a MÁV-tól a takarítás minőségére, gondolom arra is van módszerük.Bitboys:
"a baj, hogy ez már vagy 20 éve így működik,"
Érdekes összefüggés azóta nem költenek az infrastruktúrára (pálya, mozdonyok, fenntartás, egyéb kütyük) gyakorlatilag semmit.[ Szerkesztve ]
-
Flashcash
Közösségépítő
Úgy néz ki 17-18év után az állam végre megköti a közszolgáltatási szerződést a MÁV-al és fizet a kedvezménnyel utazók (az utasok 85%-a így utazik) után. [link]
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Atlantis #659 üzenetére
Magyarország az un. Közop projektek keretében még egyetlen közlekedésfejlesztési EU projekt támogatási kérelmet sem nyújtott be vasúti témában (amennyire tudom összesen 1db kormánytól független projekt támogatási kérelem készült el a teljes közlekedési témában). A projektek között van a vasúti közlekedésbiztonságot elősegítő fejlesztés is.
-A miniszter lemondása ezeket az egyébként is jelentős késésben levő projekteket tudja tovább késleltetni. Ne feledjük, hogy a közlekedési tárcánál nagy a jövés menés Kóka -> Kákosy -> mostaninak a nevét se tudom -> következő gárda + a saját embereik vándorolnak lassan 5-6 havonta.
Nem szakmai kormányzás folyik itt hanem nagyüzemi semmittevés.
[ Szerkesztve ]
-
Flashcash
Közösségépítő
-
Flashcash
Közösségépítő
Szlovákia
Vasúthálózatának hossza 3622 km (2010)
Vasúti dolgozók száma: 31ezer fő (2014 - 26ezer fő)
Utasszállítás teljesítménye: 2296 (millió utaskm. - 2008)Magyarország
Vasúthálózatának hossza 7183 km (2010)
Vasúti dolgozók száma: 38456 fő (2009)
Utasszállítás teljesítménye: 8284 (millió utaskm. - 2008)Ausztria
Vasúthálózatának hossza 5635 km (2009 ÖBB)
Vasúti dolgozók száma: 45186 fő (2009 teljes ÖBB csoport külf. cégekkel együtt)
Utasszállítás teljesítménye: 10159 (millió utaskm. - 2008)Csehország
Vasúthálózatának hossza 9420 km (2009)
Vasúti dolgozók száma: 55000 fő (2008)
Utasszállítás teljesítménye: 6462 (millió utaskm. - 2009) -
Flashcash
Közösségépítő
válasz laszlohu #1359 üzenetére
Szerintem ez amiatt van, mert a Railjet egy osztrák szerelvény és nincs felszerelve a magyar vonatinfo-hoz használt nyomkövető berendezéssel. Így csak állomásonként külső forrásból van meg az infó a magyaroknak, hogy hol tart, míg az osztrák rendszernek online küldi folyamatosan az adatokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Jövedelem
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Vírusirtó topic
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Szólánc.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen