Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ryder62

    őstag

    válasz Televan74 #6592 üzenetére

    Hát igen, mocskos egy világ van, minden a pénzről szól. Ha meg az EA hozzá ér valamihez hirtelen szarrá változik. Vajon miért?

    ME3 = Kotor 2

    A kotort 70%-osan dobták ki de úgy hogy egy rakás küldit kivágtak, rengeteg lehetőséget kukáztak de viszont a játékmenetet nem változtatták ennek megfelelően. Ezért volt olyan hogy egy egy karaktert akkor lehetett megtanítani az erő használatára ha MINDEN küldetésen magaddal cipelted. Mert egy adott számú befolyás kellett, hogy taníthasd de ez csak ilyenkor jött össze ha mindig veled volt. Mert ugye eredetileg még 4-5 vagy több pálya lett volna és ennek megfelelően állították be a befolyás értékét.
    A másik hogy a párbeszédek maradtak az eredetiek így a játék későbbi szakaszában egy karakter úgy beszélt egy dologról mintha neked már tudnod kellene mert megtörtént. De nem történt meg mert pont azt a részt kukázták.
    Egyébként emlékeim szerint a Malacor V-on, a végső missziónál itt is az volt tapasztalható hogy fogalmunk sem volt hogy egy egy karakter hogy került oda ahova. Egyszerűen csak ott volt.

    A ME3 egy fokkal jobb ennél, de itt is látszik hogy a kedves kiadó itt is sürgette a játék kiadását. A végső küldi csapni való. Legalább úgy kellett volna kidolgozni mint a ME2-ben a suicide missiont. Hogy tényleg legyen tétje a dolgoknak csak itt már flottákat kellett volna irányítani. Vagy nagyobb csapatokat. Ez elmaradt. A mellék küldik borzalmasak. Most komolyan azt hitték hogy 2012-ben a "gyűjts össze x tárgyat y rendszerből, bolygóról" szorozva 25-el, elegendő és tartalmas lesz vagy mi? Egy két ilyen küldi még oké de majdnem hogy a side missionok 90%-ka ilyen. omg.
    Aztán ott a cső játék érzése. Végig egy zsinóron rángatnak.
    És még sorolhatnám holnapig.

    Szóval ja tiszta kotor 2 effektus.

Új hozzászólás Aktív témák