- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Nyomtató topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Gaming notebook topik
- Hobby elektronika
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Hisense LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
válasz K Norbi #21050 üzenetére
A teljesítmény növekedése már nem ennyire egyértelmű kérdés. A belsőégésű motort úgy kell szemlélnünk, mint egy rendszert, amire a láncelmélet jellemző. Egy lánc csak annyira lehet erős, mint a leggyengébb szeme. Ha a leggyengébb szemet kicseréljük egy erősebbre, akkor a lánc is erősebb lesz. A motor töltéscseréjét befolyásolja a levegőszűrő fojtása, a szelepvezérlés ideje (vezérműtengely geometriája), az égéstér és szelepek szerkezeti kialakítása, a kipufogórendszer fojtása, hogy csak a leglényegesebbeket említsük. Ha ebben a láncban a legnagyobb fojtást, a legnagyobb korlátozó tényezőt a levegőszűrő jelenti, akkor annak cseréjével akár 2-5%-os teljesítménynövekedést nyerhetünk. Ha a legnagyobb fojtása a kipufogónak van, akkor hiába teszünk sportszűrőt, sajnos szinte semmit nem érünk el, kipufogócsere is szükséges, de akkor meg lehet, hogy a szívószelep mérete vagy vezérlési ideje lesz a szűk keresztmetszet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen