Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • EQMontoya

    veterán

    válasz B-L-A-C-K #103032 üzenetére

    Abban ezüstben sz@rnám le én is ha lenne egy ~300 ezres kocsim, de ilyen 1-2-3 millás kocsinál alap hogy kötök.

    Szerintem ez racionálisan nem így működik. Hanem megnézed a kockázatokat (mennyi kárt hozol össze X idő alatt, esetleg mekkora nem térített kárt okozhat más, mennyit ér a kocsi), illetve a biztosítások díjat, és ez alapján döntesz. Ha van egy 5+ millás új autód, aminél egy fényszóró 400-ba kerül, és évi 100e a casco, akkor nincs kérdés, nyilván megkötöd.
    Ha régebbi autód van, nagyot változik a story. Kijön, hogy ha csapsz egy őzet, akkor mondjuk 200-250-ig vagy nullán (éves díj + min 100e önrész), de létezik bontottan egy csomó elem, az autó orrát (mondjuk egy lámpa, mocitető, lökhírátó, hűtőmaszk) összerakod ennyiből.

    Ha azt mondaná valamelyik biztosító, hogy az új autók harmadát sem érő kocsira egy új autóhoz mérten féláron ad teljes körű cascot (még így is rohadtul megérné nekik), nyilván kötnék. A jelen formájában viszont szerintem lehúzás, ha nem viszonylag fiatal autód van.

    Arról nem is beszélve, hogy mind nagyon jól tudjuk, mekkora f@sztaligák a biztosítók, amikor véletlen fizetniük kellene.

    [ Szerkesztve ]

    Same rules apply!

Új hozzászólás Aktív témák