- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple asztali gépek
- Videós, mozgóképes topik
- Egér probléma
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
- 3D nyomtatás
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
ma Csak a szokásos: globális piac, másik brand, új név, de a készülék ugyanaz.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz focvis #42871 üzenetére
Véletlen sem ad gyanúra okot, hogy 2m-val olcsóbb mint kéne hogy legyen
(#42873) focvis: ja hogy már 1x totálra volt töve mondjuk meg ilyenek? 2m nagyon nagyon sok, az nem véletlen annyival olcsóbb, ott nem csak a klímát kell feltölteni pláne kereskedés árulja, aki profitot akar, és jó drágán próbál mindentől megszabadulni. Ha már ő is ennyiért adja, elhiheted nagy a gebasz - közelébe nem mennék semmi ilyennek.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #42873 üzenetére
Ami kb semmit nem ér.
"A Suzuki eddig két kötelező eredetiségvizsgálaton, illetve két műszaki vizsgán is részt vett. Ha valóban átütötték volna az eredeti alvázszámot, ahogy a rendőrség gyanítja, ezeken a vizsgálatokon ki kellett volna derülnie, de egyiken sem találtak semmi rendkívülit. Lehet, hogy semmit sem érnek a drága és kötelező hatósági szemlék?" - [link]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz focvis #42876 üzenetére
Kösz amúgy már akkor láttam a hirdetést amikor 1 hónapja felrakták (még a képek se voltak fent én már megnéztem ) - no offense, de én nem hiszek a csodákban, ha van is az nem egy kavicsos neppernél, meg nem 1 hónapig rohad akkor ott .. meg az átlaggal ellentétben engem nem ez a "hűde jól akarok járni" dolog mozgat
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz focvis #42978 üzenetére
Picivel nagyobb volt a forgalom, mint szokott, de nem vészes.
Váci út - Bajcsy Zsilinszky - Károly Krt - Erzsébet híd - Hegyalja út - Budaörsi út - M1/M7 simán végigjöttem kb. 45-50 perc alatt.Az igaz, hogy pl. az Alle-nál elég nagy dugó volt, szerencsére be is mondták a rádióban
(#42981) xeon.Szabi: ha 0.9 liter kell bele, akkor az 1 literes elég lesz. Miért is tennél bele többet? (már ha tudnál egyáltalán)
Ha DOT4-et ír elő, akkor én olyat tennék bele. -
Elektrosokk
addikt
válasz focvis #42978 üzenetére
Én 14 óra körül vittem a kocsit vezérlés-olaj cserére meg hátsó fék cserére. Annyira nem volt sz@pás a hungária-soroksári,inkább a sok "ki mit tud". Folyamatosan ugrálnom kellett a sávok között, mondjuk ezt szeretem a jó öreg TS-ben hogy imád forogni ez a motor.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #43094 üzenetére
az úgy nem szar mondjuk gondolom akkor már fújja a füstöt rendesen, azt meg elkerülném no meg ugye nekem már mindjárt 300ezer van benne és még szeretném, ha sikerülne ugyanezzel a blokkal (és lehetőleg CR-rendszerrel) megduplázni ezt. injektorok még jók, hidegen is csak másfeles korrekciója van a legrosszabbnak, az kb parádé.
tomcsi23: szerencsére még a rendesen belekezdéstől is messze vagyok, de fejben megvan már, hogy mi lesz a menet btw hiányoltunk. jó igazából csak a Leont
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #43554 üzenetére
Ha nem vagy maximalista, mint én, akkor el lehet kolbászolni akár 20 éves autóval is, abban a tudatban, hogy a kocsi jó. Van, akinek nem elég hinni, tudnia kell. Na én ezért szoktam szétszedni a még működő dolgokat is, hogy megnézzem, kb meddig fog még működni. Generátor, indítómotor és társaira kell itt gondolni, nem váltó motor. Aminek fel lehet mérni az állapotát szétszerelés nélkül, és működi, azt természetesen nem piszkáljuk Lehet, hogy a hiba az én készülékemben van, de szeretek biztosra menni. Ettől függetlenül ugyanúgy ott maradhatok valahol a verdával és lehet valami 20 éves szakadt szar fog haza vontatni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz focvis #43554 üzenetére
"Annyi okosság elhangzott az utóbbi napokban... kezdem érteni bitporkot."
Szerintem ha csak neha talalsz, olyan okossagot, amit magadeva tehetsz, mar megerte Nekem is több ilyen volt...vagy valamiröl meggyöztetek, hogy rosszul gondolom.
Az meg hogy maskepp gondolkodunk, mas az ertekrendünk, az meg normalis. Van itt is több ember, akinek a gondolkodasmodjan csak a szemem forgatom es fogom a fejem....de biztos van olyan is, aki ugyan igy van velem
-
Skillet
addikt
válasz focvis #43661 üzenetére
Szép is lenne. Honda motoros audi ahhoz a hombár testhez a honda bármelyik motorja elvérezne
(#43666) Aggregátor
Ugyanez. Én sem raknék soha illatosítót az autóba. Kizárt.(#43658) Mágus2
Japóknál 20-30 éves autók sem rohadnak. Hogy miért, azt nem tudom. Pedig alvázvédelem is csak mutatóban van az alján, rengeteg részt kihagynak, majd keresek fotót... Ez persze nem indok arra, hogy az exportra szánt autókat miért nem védik le rendesen.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #44510 üzenetére
+5-6 év és hozzászoksz majd ehhez is. Magamon legalábbis ezt vettem észre. Mikor kijött anno a H Astra, hasonló volt a reakcióm nekem és ismerősi körben több embernek is, kicsit túldizájnoltnak tűnt az előző generációhoz, illetve más márkák azonos kategóriás típusaihoz képest. Aztán ahogy teltek az évek, szépen rászokott az ember szeme-bele.
-
Kornel
veterán
válasz focvis #44587 üzenetére
Shell, OMV gyakorlatilag 99%-ban elérhetőek a 100-as benzinek.
Az osszes auchanban meg ott a 98-as.
Azért jóval előrébb lehet állítani az előgyujtast a magasabb oktanszammal, ami azért nem lenne rossz.
Így is mindig 98-ast vagy 100-ast tankolok.tomiii: szép lehetett ez valamikor 😂
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz focvis #44875 üzenetére
Ez mocsok rice, vágod, el van dugva benne minden, nehogy hozzáférj. Igazából letakarítottam, amennyire tudtam, csak elfogyott a féktisztítóm, és következő alkalommal már nem lesz. Ezért tettem fel a kérdést, hogy honnan érdemes venni? Arra a kevés alkalomra nem drágálom a féktisztítót, és nekem jobban bejön, hogy a felesleg elillan. (Akkor miért nem mindegy, honnan veszem? Ld. első hsz! Mert nem tudom, hogy kell-e figyelni mondjuk az összetételre, és lehet, hogy az 1900 Ft-os OBI-s Preventesnél találok olcsóbban is.)
Kicsit hosszabb sztori keveredett belőle, mint gondoltam, de ez NEM ROSSZ! Érezni, hogy ebben a topicban törődnek az emberrel. Köszi srácok! -
Declare
őstag
válasz focvis #45005 üzenetére
Nekem 6 eves koraban kiegett az egyik oldali....vagyis azt hittem, hogy kiegett, de nem, hanem a xenon trafo halt meg. Szoval 1db xenon trafo 35k körül, meg 2db philips egö, azok is 35k körül voltak. Meg valoban birtak volna a gm izzok is, de az ujak jobbak, szoval nem bantam, hogy megvettem es nem vartam amig belilul
AZtan ugye ez hogy meddig birja, ez megint annak a függvenye is ezerrel, hogy kinel mennyit egnek...de nem 1-2 evet, mint a halogen
[ Szerkesztve ]
-
Remekelek28
őstag
válasz focvis #45137 üzenetére
Amugy nem értem,úgy látom,hogy a shellnél szinte a hazugságig rámenősnek kellene lenniük a kutasoknak,hogy megkapják a fizetést . Tényleg a srác,amig tankoltam a sima dizelt végig azt mondta,h hát te tudod,de a shellt megbüntette az xy szervezet,mert nem is tesze a fuel savebe adalékot stb egy sima molos üzemagyag. A prémiumba biztos benne az adalék.
Ő mondta,h jobb,ha tőle tudom,h alap üzemanyag az amit tankolok.Amugyctényleg volt egy 25 millió büntetés,de hogy pont ezmiatt e azt nem tudom.
-
-
Declare
őstag
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #45316 üzenetére
Az mx-5 egy kutyaól... a szomszéd srác elutazott pár hónapra, amikor hazajött vödörrel merte belőle az esővizet, WTF.
A szomszéd srác megspórolta az üvegmosó kefe árát, amivel nyitható tetejű autóknál illik takarítani a vízelvezetőket, mert belemegy a por/avar/stb.
Az MX-5-ökben a B oszlopok "helyén" van, és az szolgál arra, hogy a tetőről lefolyó vizet levezesse. Ha eltömődik, akkor nem le, hanem bevezet.Én a helyedben amúgy nem adnám el a GTi-t, az A6 kategória fenntartási költsége jóval húzósabb lesz, és az itteni hozzáállásodat látva jobban is fog zavarni az a néha elromló pár apróság.
A Merciben pedig a 220 és a 250cdi egy igazi traktor.Same rules apply!
-
Skillet
addikt
válasz focvis #45355 üzenetére
Túl sok power? Cö
Ezeknél jóval gyengébb autókkal is lehet gyorsan menni. Elég gyorsan ahhoz, hogy az ember lenullázza az autót, más autókat, magát, mindenkit....
Ember függő ez, nem autó.
Ésszel kell, az meg neked van.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Apple asztali gépek
- Motorolaj és szűrő topik
- Autós topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bestbuy játékok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen